Recenzia mladšej sezóny 2

Recenzia: Recenzia mladšej sezóny 2
Mitchel Broussard

3.5
On7. januára 2016Naposledy zmenené:7. januára 2016

Stále živé, vtipné, bez námahy aktuálne a úplne zakotvené pozoruhodným Suttonom Fosterom, ak sú úvodné epizódy druhého ročníka Youngera v konečnom dôsledku menej uspokojivé ako jeho prvý, je to len o vlások.

Viac informácií Recenzia mladšej sezóny 2

mladšia liza 3

Pred vysielaním boli poskytnuté dve epizódy.

V sezóne 1 Mladší len sa to zlepšovalo, ako to šlo. Fúzia medzi temperamentnou víziou tvorcu Darrena Stara o New Yorku, nesmiernou charizmou Suttona Fostera a niektorými roubíkmi zakrývajúcimi ústa, ktorá bola postavená a postavená už dlhšou protagonistkou Lizou (Fosterovou), pokračovala v šarvátke 26-ročnej vydavateľskej asistentky (jej skutočná identita: 40-ročný rozvedený). Pozlátkové kúzlo tejto šou je stále ľahko dostupné pre fanúšikov plánujúcich naladiť sa na druhú sezónnu premiéru tento mesiac, a ešte lepšie, Star nezaspáva druhýkrát na vavrínoch.

prečo nie je Deadpool vo vojne o nekonečno

Šou si okamžite praje a privedie domov Lizinu dcéru Caitlin (Tessa Albertson) z jej zahraničného pobytu v Indii. Zabalila sa do agresívneho rustikálneho podkrovia Maggie (Debi Mazar) a medzi Liziným vnútorným bojom, v ktorom prezradila svojej dcére každé tajomstvo alebo riskovala spad, by mohla byť sama v láske. Ale nebojte sa, tragicky tisícročná 19-ročná Caitlin sa nezdrží dlho (potrebujem čo najskôr mŕtvu kravu, pripúšťa asi päť minút po tom, čo sa jej nohy postavia späť na americkú pôdu). Hviezda to vie Mladší je o Lize a prvých pár epizód sezóny 2 ju akosi znovuobjavuje.

Hoci Liza zostáva vo svete tweetov a najpredávanejších kníh založených na blogoch Tumblr (100 vecí, na ktoré ženy myslia, keď dávajú fajčenie), Foster nezabúda ukotviť celý víriaci svet okolo svojej postavy s niektorými oceňovanými emocionálnymi vlastnosťami. heft. Najväčším vrcholom sezóny 1 bolo, keď priateľ Josh (Nico Tortorella) odhalil jej tajomstvo a v druhom ročníku seriálu sa objavuje smutná, rozpačitá šnúra, ktorá sa zdá byť primeraná. Akonáhle Josh prekoná počiatočný šok, je nadšený, že môže chodiť s Lizou, pretože vie, že sa zamilovali do seba, nie do veku jedného druhého.

To je kde Mladší sezóna 2 začína prekvitať. Lize by sa malo uľaviť, ale čím ďalej tým viac sa Josh s jej vekom zmierňuje - náhodne to vytryskne uprostred humornej noci v trivia baru z 90. rokov, ktorú pochopiteľne skáče -, tým viac jej začne byť nepríjemná predstava ich spoločného života. Potom je tu vekovo vhodný Charles (Peter Hermann), ktorého scény s Lizou sa javia ako číranie pre nevyhnutný vzťah, ktorý je ďalej po spustení šou.

mladšia liza

Hermann a Tortorella sú sympatickí a nezabudnuteľní muži, ale pre šou, ktorá sa cíti na pulze progresívneho spektra ageizmu a sexizmu, je možné považovať za nevhodné iba to, že jediní muži, ktorí sa sexuálne zaujímajú o Lizu, (Charles je jej boss 'boss) sa cíti trochu ako jeden krok vpred, dva kroky späť. To mohlo poslať Mladší rozpadá sa na nepríjemný neporiadok, ale ako vidno prostredníctvom úžasného svetonázoru Lizy, nikdy z toho nebude problém. Liza vytvorila túto osobnosť pre prácu a skutočnosť, že jej tiež poskytol nový život, je nečakaným vedľajším účinkom.

Tieto vedľajšie účinky sa zväčša sústreďujú na to, aby bola utajená pred vodkyňou vnútorného kruhu Kelsey (Hilary Duff), ktorá v tejto novej sezóne toho ešte veľa nestihne, okrem hľadania ďalšieho najpredávanejšieho románu a chrliaceho čoraz ironickejšieho dialógu zameraného na duplicitu Lizy. V tridsiatke sa všetko zlepší, ubezpečuje Lizu v úvodnej epizóde. Každá šou, v ktorej má hlavné mužstvo veľké tajomstvo, má svoj charakter: bezradná, milá a nakoniec frustrujúca vďaka svojvoľnému súboru pravidiel, ktorý showrunneri považujú za evanjelium.

Názory sú na prichádzajúce zjavenie pre Kelsey, ale na poslednú chvíľu sú obchádzané ako hra dramatického kurčaťa vyvolávajúceho bič. Je to najviac frustrujúce, pretože je to jedna z najobťažovanejších záťaží inak sviežej šou, ktorá každú scénu medzi Fosterom a Duffom ťahá unaveným opakovaním dramatickej irónie. Prvé dve epizódy tiež opakujú konkrétny rozkol medzi Lizou a Joshom takmer po jednotlivých rytmoch. Prvýkrát je to pochopiteľné a funkčné kvôli udalostiam z minuloročného finále, ale ako celok spôsobuje dvojité poškodenie tým, že prchavo prerušuje šteklivú šou nejakou mechanickou monotónnosťou s veľkým nasadením (prakticky môžete počuť otáčanie prevodov v hlavách spisovateľov) a maľba večne príjemnej Lizy v zlom svetle.

Je to dôvod vynechať to Mladší Druhý rok? To by bolo rozhodne nie. Ako vždy, šou sa cíti sebaisto v tom, čo robí so svojimi postavami (niektoré vylúčené), a čo hovorí na ženy, ktoré čelia neustálemu náročnému boju o porozumenie z vonkajšieho sveta, keď sa snažia porozumieť sami sebe, čo je najdôležitejšie.

Existuje tu palčivosť a boj Lizy, ktorá sa niekedy môže stratiť uprostred miešania vtipov Whisky Dicka a trochu nepríjemného pokusu držať sa Mladší Štvorcový kolík do okrúhlej diery žánru (táto šou nepotrebuje milostný trojuholník, ktorý nemožno preháňať). Ale je tu dosť akrobatického dôvtipu, ktorý obieha okolo Fosterovho výkonu sledovania dôvodu, vďaka ktorému je možné akékoľvek prehratie série agresívne ľahko prehltnúť.

Recenzia mladšej sezóny 2

Stále energický, zábavný, bez námahy aktuálny a úplne zakotvený pozoruhodným Suttonom Fosterom, ak sú úvodné epizódy druhého ročníka Youngera v konečnom dôsledku menej uspokojivé ako jeho prvý, je to len o vlások.