Recenzia XOXO

Recenzia: Recenzia XOXO
Robert Yaniz ml.

3.5
On26.08.2016Naposledy zmenené:26.08.2016

Obsadenie jasných mladých hviezd a nádejný nový filmár premieňajú film XOXO na zábavného, ​​ľahkovážneho skokana, ktorý prináša vzácne víťazstvo pre filmy založené na svete elektronickej tanečnej hudby.

Viac informácií Recenzia XOXO

Sarah Hyland v XOXO

ako dostaneš Disney plus

Nočný život bol pre Hollywood notoricky zložitý. Príliš sa nakloňte do chaosu toho všetkého a skončíte s nezmyselným neporiadkom, ktorý spolu sotva visí ako súvislý príbeh. Vyvarujte sa zhýralosti, ktorú prináša, a výsledný film je bezzubá a ochabnutá napodobenina. Viac ako väčšina XOXO - najnovší originálny film Netflix, ktorý sa dostal do streamovacej služby - ťahá za touto jemnou líniou a prináša zábavnú (aj keď ľahkú) komédiu / drámu.

Rovnako ako EDM verzia Láska vlastne , film sleduje nesúrodú skupinu cudzincov, keď sa dostanú na XOXO, najväčší národný festival venovaný výlučne elektronickej tanečnej hudbe. Hoci na konci filmu zrieknutie sa zodpovednosti deklaruje, že jeho produkcia nesúvisí so skutočným podujatím v Portlande v reálnom živote, je zrejmé, že táto atmosféra bola pravdepodobne inšpiráciou pre režisérsky debut režiséra Christophera Louieho.

Prvýkrát sme sa predstavili s Ethanom Shawom (Graham Phillips), začínajúcim hudobníkom, ktorého najnovší singel si na YouTube priniesol milión zobrazení. Keď mu jeho priateľ / manažér Tariq (Brett DelBuono) zarezervuje set na poslednú chvíľu na XOXO, Ethan sa spolu s radom ďalších postáv pokúsi preraziť v tisícovom dave pre svoju jedinú šancu na slávu. Medzitým Sarah Hyland ( Moderná rodina ) - ktorá tiež slúži ako výkonná producentka filmu - hrá Krystal, trochu naivnú mladú ženu, ktorá verí, že XOXO jej prinesie príležitosť konečne stretnúť svoju spriaznenú dušu.

Ako zdanliví vedúci filmu sú Phillips aj Hyland neuveriteľne pôvabní a je to zrejmé XOXO sa tak veľmi opiera o svoje dva najčistejšie a najoptimistickejšie charaktery. Prostredníctvom vzájomne prepojenej siete príbehov sa film zameriava - a vo veľkej miere uspeje - na odovzdanie posolstva vášne, odhodlania a nasledovania srdca človeka. To je dosť sentimentálny terén pre film, ktorý čiastočne zaznamenáva drogovú cestu postavy cez prepotenú priepasť. Ešte, XOXO ponúka dostatok vysoko kvalitných jinkov, aby neskĺzla príliš ďaleko do melodrámy.

blesková sezóna 2 epizóda 14 celá epizóda

Aj keď niektoré z jeho zápletiek padnú na predvídateľnú stránku, obsadenie filmu - vrátane pozoruhodného vzhľadu Chrisa D'Eliu, v ktorom je 36-ročný komik hrajúci najstarší z hlavných hráčov - film pozdvihne a film scenár Dylana Meyera (s príbehovou zásluhou pre samotného Louieho) ponúka sériu uspokojivých, ale pohodlných zvratov, ktoré XOXO patrí medzi najsladšie a najskrytejšie sentimentálne príbehy o scéne EDM, ktoré sa kedy dostali na veľkú alebo malú obrazovku.

Ďalším vynikajúcim prvkom filmu je - primerane - jeho hudba. Veterán DJ Pete Tong slúži ako hudobný dozor a producent filmu a pod jeho dohľadom XOXO obsahuje množstvo energických, mladistvých melódií, ktoré sa perfektne hodia k prostrediu festivalu, zďaleka najvýznamnejšia je hudba Michaela Brun’s All I Ever Wanted. Hudba však nikdy nie je taká rušivá, že hrozí, že premôže príbeh filmu alebo jeho postavy, a namiesto toho úhľadne poslúži na zvýraznenie pozadia ich nešťastných udalostí.

čo sa stalo hercovi Owen Wilson nose

K tejto ceste je potrebné niečo povedať XOXO sa oženil s postojom EDM, ktorý sa môže starať o diabla, s hraničnou inšpiratívnou správou, a napriek tomu tak robí bez toho, aby sa stal parodiou samého seba, a zároveň robí veľkú službu svojmu nádejnému mladému obsadeniu. Tento film má veľa príležitostí ponoriť sa do temného územia a pri tom občas koketuje. Rovnako ako svet EDM, aj tento film má svoje trippy a podivné momenty (vrátane toho, čo sa javí ako Trainspotting Pocta), ale skutočným cieľom Louieho a jeho tímu sa zdá byť naplniť ten čas v mladosti, kde sa všetko zdá možné a čaká na svet možností.

Pretože to bude iba jeho debutový film, bude zaujímavé sledovať, či Louie a jeho hviezdy dokážu nadviazať na potenciál preukázaný XOXO . Medzitým toto úsilie umožní predplatiteľom Netflixu dokonalé sledovanie nočného dňa a bude pravdepodobne len najnovším z aktuálneho zoznamu hitových originálnych programov streamovacej služby.

Recenzia XOXO