Recenzia Wheelman [Fantastic Fest 2017]

Recenzia: Recenzia Wheelman [Fantastic Fest 2017]

3.5
On25. septembra 2017Naposledy zmenené:25. septembra 2017

Wheelman je predovšetkým o rýchlosti a načasovaní najlepším spôsobom - jednoduchým, vzrušujúcim a z lásky k Bronsonovi môžeme dať Frankovi Grillovi zásluhu, ktorú si zaslúži?

Viac informácií Recenzia Wheelman [Fantastic Fest 2017]

Jeremy Rush’s Wheelman je film o tati tým najlepším spôsobom, akým je žiadna kecy na motorkách, ktorú preklopíte každý Deň otcov počas maratónu All Poppas, All Action [znie ako skutočná vec]. Možno to nebude čítať ako žiarivá podpora, ale skutočne - najmä pre debut filmára - sa tento thriller zameraný na automobily rýchlo zatočí s krutým terénom a prechádza do kriminálneho územia. Kreslenie tág od Courtney Solomon’s Uniknúť , je to všetko o vzrušení z prenasledovania, pálení gumy a chaosu okamihu - ambiciózne z pohľadu vodiča.

Zaujalo ma to? Mali by ste byť.

Frank Grillo hviezdi ako titulárny Wheelman, ktorý sa z preventívnych dôvodov vzdáva používania rodného mena. To samozrejme nezastaví jeho kontakt - Clay (Garret Dillahunt) - z organizovania pochybnej dohody, ktorá ide po bruchu. Grillo sa ocitol s ukradnutými peniazmi v hodnote 200 000 dolárov a mnohými neznámymi číslami, ktoré mu dávali protichodné smery. Noc bude ešte nebezpečnejšia, až keď dôjde k zneužitiu hrozieb pre jeho rodinu (bývalú manželku a dcéru). Grillo, ktorý nemá inú možnosť, drží nohu na pedáli, kým nebude možné vyčistiť Clayov neporiadok a zaistiť bezpečnosť. Je to všetko * ale * iba ďalšia noc v uliciach pre tohto šoféra podsvetia, ktorý je šťastný z zmeny.

Môžeme teda hovoriť o Frankovi Grillovi super rýchlo? Vo vzťahu k Wheelman , je to ochranný rodič, ktorý nakopáva mužného muža zo 70. rokov a konfliktný antihrdina so zlatým srdcom. Ako popredný hollywoodsky muž by sa jeho meno malo ozývať predmestskými domami po boku Stathama a Stalloneho. Jeho schopnosť tlmočiť intenzitu, napätie a množstvo súvisiacich pocitov spoza volantu BMW je v prvom kole dobrá. Scoring sa zasmeje po tom, čo vystrelil obzvlášť ohnivú urážku späť na svojho ovládača bez mena a chytil nás za srdce, keď ho zelenáč udrel hlasom svojej zajatej bývalej manželky. Grillo je bez hádok jeden z najlepších natvrdo Prianie smrti tak nejako sa do prdele bez ohľadu na to, aké akčné hrdiny dnes pracujú. Pár slov, prísne pohľady a všetky výsledky. Je to všetko, čo Rush zúrivý betón potrebuje.

Bless Grillo a koproducent Joe Carnahan - pod svojim novým hlavičkou WarParty - spolu s Netflixom, ktorí všetci dali tomuto príbehu prilepenému k autu zaslúženú šancu. Tu je môj Uniknúť Do hry vstupuje porovnanie vyššie, pretože Rush a kameraman Juan Miguel Azpiroz sledujú Grillovu divokú jazdu z pohľadu jeho štvorkolesových transportov. Príbeh rozprávaný spoza čelného skla a kričiaci k svojmu záveru ako netopier z pekla.

Či už ide o scénu únosu, kedy Grillo s útočnou puškou vchádza do nejakej tyče - vystrelený výlučne zo zadného sedadla vozidla - alebo úniky z limitu rýchlosti vozidla unikajúce z POV nárazníka automobilu. Grillov dialóg je naďalej obmedzený na prichádzajúce telefónne hovory a tretí čin, ktorý Katie vnáša do obrazu, má pocit, že má trénerskú postavu (viac o spájaní otca a dcéry, nič spoločné s kriminálnou výchovou). Je to riskantné, ale stabilné zaobchádzanie s Rushom sa nikdy nevytáča divoko mimo kontrolu.

Pre tých, ktorí sa bránia myšlienke Wheelman Schopnosť rozvinúť postupujúci príbeh z tak izolovaného miesta (ako Locke ), vedzte, že Rush perá viac ako pokazenie lúpeže. Aditíva sa vstrekujú prostredníctvom konkurenčných gangov, krivých obchodov a vrecovaného obeda, ktorý nie je len jablkom Granny Smith. Gangstri z West Endu, Jazz Man in Philly, postava Shea Whighamovej Motherfucker (obzvlášť pohotový spolupracovník spoločnosti Grillo’s, ktorý požaduje medzi sebou minimálne kódové meno). DokoncaClay, organizátor Garret Dillahunt, dostane chvíľu času, aby zažiaril - v Grillovom aute, nie menej -, ale stále je to dostatočne veľký šok, aby sa zo situačného obmedzenia nikdy nestal problém. Dosť na pohľad, s niekoľkými zákrutami, aby boli veci čerstvé.

Úprimne povedané, Wheelman bol náraz energie počas jedného dlhého a namáhavého prvého dňa cestovného na Fantastickom festivale. Skok Jeremyho Rusha z PA do funkcie režiséra je zaslúžený, s touto prácou mechanickej lásky to dokázať. Poriadny, súcitný Grillo, vŕzgajúce kolesá, inštinkty prežitia dobrého človeka a zlého miesta a svižný beh pod dve hodiny? V dobe, keď sú efektívne filmy zriedka také efektívne, pouvažujte Wheelman hodinky z Netflixu chrúmajúce auto tým najpozitívnejším spôsobom. Pochválen Grillo, posvätený tvojou biedou.

Recenzia Wheelman [Fantastic Fest 2017]