Recenzia Wasteland 2

Recenzia: Pustina 2
Chaz Neeler

4
On18. októbra 2014Naposledy zmenené:19. októbra 2014

Wasteland 2 je presne to, v čo dúfali fanúšikovia tejto franšízy: dobre vyleštené RPG zo starej školy. Okrem menších problémov by to malo byť považované za nevyhnutnosť pre fanúšikov žánru a pre nováčikov, ktorí sa snažia zistiť, o čo ide.

Viac informácií Pustina 2

Wasteland 5

Moje rádio sa zbláznilo. Dve osady zúfalo potrebujú pomoc môjho tímu, aby prežili, inak určite zahynú. Prišiel som k jednému, aby som pomohol zahnať niektorých banditov, a zdá sa, že začíname napredovať, ale stále počúvam tiesňové volania, ktoré prichádzajú. Táto osada poskytuje čistú vodu pre všetkých v tejto oblasti, zatiaľ čo tá neúmyselné ignorovanie ponúk potravín. Bez ohľadu na to, čo robím, ľudia zomrú a utrpia v dôsledku mojich činov alebo nečinnosti. Toto je Pustina 2 , a nie každý príbeh musí mať šťastný koniec.

Nebol som si stopercentne istý, či sa niekedy pozriem Pustina 2 . Originál vyšiel pred viac ako 26 rokmi a ja som mal takmer všetku nádej. Dokonca aj keď Kickstarter získal niekoľko miliónov dolárov, nebol som pripravený úplne uveriť, že sa konečne dočkám pokračovania hry, ktorá priniesla Spad série a ukradol nespočetné množstvo hodín môjho života. Teraz, keď tu sedím a hrám to, je to skoro príliš dobré na to, aby to bola pravda. Jedná sa veľmi o moderný vzorec veľmi starej školy RPG, ale budem čert, ak to nebude fungovať.

Pustina 2 sa odohráva v celej ožiarenej pustine, ktorou sú v súčasnosti Spojené štáty americké. Vojny zničili takmer všetko a krajinu opustili ako postapokalyptickú ulitu.

Pozerajte Star Trek online projekt novej generácie zadarmo na televízii

Budete hrať za tím nováčikov, ktorí hľadajú meno v hre The Rangers, ktorá je jedinou skutočnou formou vymáhania práva. Spomínaná úloha začína tým, že sa chystáte vyriešiť vraždu jedného z vašich veliteľov, ale netrvá dlho, kým sa rozpálite vôňou väčšieho nepriateľa.

Pustina 2 1

Aj keď je ľahké robiť porovnania Pustatina a Spad série, hlavne od Spad sa do veľkej miery považuje za vedľajší produkt, existujú určité dramatické rozdiely. Spad bol vždy trochu na jazyku, keďže Pustatina je temný a nemilosrdný. Nie každý prežije a nie všetko bude v poriadku. Rangers nie sú považovaní za hrdinov pustiny a veľa ľudí vás dokonca považuje za problém. Rovnako ako v skutočnom živote, aj tu je veľmi málo čierno-bielych a budete musieť robiť zlé rozhodnutia v nádeji, že pomôžete lepšiemu dobru.

Váš tím sa skladá zo štyroch postáv, ktoré máte pod kontrolou. Títo protagonisti môžu byť vybraní z niektorých vopred pripravených možností, alebo si môžete vytvoriť vlastnú. Každý z nich má svoje vlastné silné a slabé stránky založené na šiestich štatistikách, ktoré hrajú do súboru schopností a zručností. Pokus o vyváženie týchto schopností a schopností je jedným z hlavných nájomcov hry a je vyvážený tak dobre, aby ste mali pocit, že robíte skutočný pokrok bez toho, aby ste niekedy dokázali pokryť všetko.

Zručnosti pokrývajú široké spektrum oblastí, a hoci sa spočiatku môžu javiť ako hlúpe, vždy ponúkajú niečo užitočné. Vaše štandardné veci, ako napríklad znalosť zbraní, sú samozrejme k dispozícii, ale budete tiež potrebovať niekoho, kto je schopný kováčstvo zbraní, aby ste mohli rozbiť staré zbrane a vytvoriť pre svoju posádku mody a vylepšenia. Môj prostoduchý modlitebník menom Bartolo by nebol tým človekom, s ktorým by sa dalo rozprávať o čomkoľvek, čo súvisí s vedou, ale ak by ste potrebovali, aby sa niekto porozprával so strateným psom alebo aby otvoril trezor holými rukami, je to váš muž.

Okrem svojho tímu budete môcť získavať spoločníkov pre jednotlivé časti hry. Aj keď nad bojom budete mať kontrolu nad nimi a budete ich môcť riadiť, každý musí mať svoje vlastné ciele a príbeh. Radi s vami budú spolupracovať, pokiaľ si budú myslieť, že ste na rovnakej stránke. A tak ľahko, ako sa rozhodli pomôcť vám, neváhajú vás vziať von, ak majú pocit, že im stojíte v ceste.

Wasteland 3

Pri tom všetkom je skutočne ľahké cítiť, že hráte kúsok vo väčšom svete. Ľudia vo vašom okolí zvyčajne nie sú nadšení, že vás pôvodne vidia, ale zdá sa, že každý niečo potrebuje. Medzi potulujúcimi banditmi, náboženskými čudákmi a zmutovanými ... mutantmi ... budete sa cítiť ako ďalší kolečko v kolese.

Bola by to samozrejme dosť nudná hra bez boja, takže je dobré, že Pustina 2 je ním naplnená po okraj. Boj je ťahový, hrá sa v skutočne podobnej záležitosti ako hry ako napr XCOM alebo Božstvo , ktorý dáva každému členovi tímu stanovený počet bodov, ktoré musí minúť na pohyb, vystrelenie zbrane alebo opätovné nabitie. Samotné zbrane zapadajú do obvyklých výklenkov, takže je potrebné nájsť tie, ktoré vám sú najideálnejšie prideliť členom vašej posádky.

Vaše schopnosti vstupujú do hry aj počas bitky, takže body, ktoré ste minuli, sa nikdy nebudú cítiť zbytočné. Ak budete mať v počítačoch niekoľko bodov, môže sa z frustrujúceho boja s robotickou armádou stať celkom ľahká šarvátka, keď ich budete obracať proti sebe.

v ktorom roku vyšiel filmový život

Jedinou skutočnou sťažnosťou, ktorú som mal v boji, je, že tajný systém je hranične narušený. Aj keď sa zdá, že by ste mali byť schopní preplížiť sa okolo baddies kvôli lepšej pozícii, zdá sa, že môj tím mal všetku milosť topiaceho sa plavca, pretože som si bol zaručene všimnutý z diaľky.

Wasteland 4

Vrcholom tejto hry je jej písanie. Aj vedľajšie postavy sa cítia úplne zakončené a vedľajšie príbehy, s ktorými sa stretnete, zostávajú pri vás. Meškal som so záchranou poľnohospodárskej osady, aby som mohol spustiť hru, a kým som sa tam dostal, bola preplnená zmutovanými rastlinami. Vedkyňa, ktorá zúfalo volala o pomoc v rozhlase, použila posledný dych, aby mi povedala, čo sa stalo, a prekliala môj tím.

Aj menšie udalosti sa stanú bez skutočného náznaku. V jednom okamihu som si náhodou všimol, že v mojom denníku akcií jeden z členov môjho tímu uvidel lienku - prvú, ktorú videli od pádu bômb - druhú, než na ňu náhodou šliapli. Možno som veľmi dobre zabil poslednú existujúcu lienku.

Aj keď je písanie také fantastické, ocenil by som o niečo viac zvukových dialógov. Postavy, ktoré sú vyjadrené, sú všetky urobené neuveriteľne dobre a viem, že je nemožné naplno predniesť takúto hru, ale človek môže snívať.

Pustina 6

Jedna skutočná chyba hry pochádza z jej vizuálneho aspektu. Z diaľky vyzerajú postavy v poriadku, ale zblízka sú modely vyslovene škaredé. Portréty postáv sa tiež opakovane používajú o niečo častejšie, ako by som si prial, a zdá sa, že sa nemusia zhodovať s tým, s kým hovoríte. Jeden starý beloch bol portrétovaný portrétom africkej mládeže, ktorá vyzerala strašne.

nová nočná mora na brestovej ulici 2019

Naozaj sa všetky chyby, ktoré som našiel, javili ako viac nepríjemností ako skutočných problémov. Dokážu žiť s nedostatkom úplného hlasového herectva a dokážem sa vyrovnať s momentálnym šokom, ktorý pramení z portrétu, ktorý sa nezhoduje s postavou, pokiaľ za tým stojí solídna hra. Musím sa trochu nitkovať, pretože mojou prácou je byť kritikom, ale aj tí najšikovnejší z hráčov sa budú ťažko rozčuľovať Pustina 2 Ponuka.

Celkovo Pustatina dva je nevyhnutnosťou pre fanúšikov RPG zo starej školy a pre tých z vás, ktorí si nie sú istí, či sú pre vás, je to fantastické miesto, kam sa dá skočiť. Strávil som s touto hrou 40 hodín a viem že som tu ešte stále nevidel všetko, pretože na odhalenie čaká veľké množstvo hrateľnosti.

Urobte si láskavosť a dajte tomuto šancu, nebudete ľutovať.

Táto recenzia vychádza z názvu počítača, ktorý sme dostali na účely kontroly.

Pustina 2

Wasteland 2 je presne to, v čo dúfali fanúšikovia tejto franšízy: dobre vyleštené RPG zo starej školy. Menšie problémy, okrem týchto, by sa mali považovať za nevyhnutnosť pre fanúšikov žánru a pre nováčikov, ktorí sa snažia zistiť, o čo ide.