Recenzia: Warriors Orochi 3 Konečné hodnotenie

3
On2. septembra 2014Naposledy zmenené:2. septembra 2014

Warriors Orochi 3 Ultimate je opakujúca sa zábava a prináša veľký, ale nepresný úder, ktorý uprednostňuje kvantitu pred kvalitou.

Viac informácií Warriors Orochi 3 Konečné hodnotenie

WO3U1

kedy vychádza Zaklínač 4

Neprídeš do a Bojovníci hra na otestovanie vášho IQ. Tiež neprídete otestovať svoje reflexy a určite si prídete pre strhujúci príbeh - tieto hry si kupujete, aby ste zistili, koľko chlapov dokázala Omega Force napchať na obrazovku a koľko z nich ste vy a priateľ môže zabíjať jediným Musou útokom. V tejto súvislosti Warrior Orochi 3 Ultimate dodáva. Čo sa týka každého iného aspektu? No a to je miesto, kde sa veci stávajú hitom a miss.

Orochi 3 Príbeh možno zhrnúť pomerne rýchlo: Najskôr začínate s tímom troch dôstojníkov a na pokraji zničenia musíte cestovať späť v čase so záhadnou postavou menom Kagura, aby ste zhromaždili armádu predtým zosnulých dôstojníkov . Popri tom bude k dispozícii zdravé množstvo fanúšikov, ktoré každému nováčikovi prejdú hlavou.

Príbeh bol aktualizovaný z pôvodného vydania roku 2012 Warriors Orochi 3 a môže sa pochváliť približne 175 scenármi. Tieto scenáre zahŕňajú konce, rôzne udalosti z rôznych postáv a situácie, ktoré sa môžu vyskytnúť. Malo by byť samozrejmé, že príbeh je nezmyselný, zároveň sa však zdá byť vhodný. Nikto (dobre, dúfajme, že nikto) by nemal vstúpiť do a Bojovníci hra, ktorá očakáva najkomplexnejší a najpútavejší príbeh. To jednoducho nie je dôvod, prečo si väčšina ľudí tieto hry vyberie.

Okrem príbehu má príbehový režim prekvapivú hĺbku. Medzi každou misiou je centrálny uzol, kde môžete zvyšovať morálku prostredníctvom čajových večierkov, upravovať / kupovať zbrane, upravovať svoj tím pozostávajúci z troch osôb, míňať body rastu za vylepšovanie dôstojníkov a podobne. Určite je tu solídne množstvo vecí, ktoré môžete vylepšiť podľa vašich predstáv, ale keď to všetko príde na rad, Bojovníci Orochi 3 je stále v samom jadre svojej DNA maškrtu.

WO3UTrueMusuou

kedy vychádza nový film o dračej gule

Bez ohľadu na to, ako veľmi si prispôsobíte meče, palice, kopije alebo čo máte, všetko záleží na tom, ako dlho dokážete tolerovať stlačenie jedného tlačidla, aby ste vyhrali. Samozrejme, korenenejšie Bojovníci Hráči vedia, že môžu striedať štvorec a trojuholník (alebo X a Y) pre rôzne ťahy a stlačiť O (alebo B), kedykoľvek je meter Musou plný, aby sa uvoľnil špeciálny ťah vyčistenia oblasti. Je to vzorec, ktorého sa od čias PS2 dotýka len zriedka. Na chvíľu to môže byť zábava a hlavne tak s kamošom lokálne alebo online, ale ako s každým Bojovníci hra, opakovanie sa začína potápať. Vždy som zistil, že tieto hry nemôžem hrať viac ako dve úrovne, kým ich vypnem a oddýchnem si. Nakoniec som sa s nimi nakoniec slušne a neškodne bavil.

Ďalším aspektom, ktorý sa od dní PS2 zdá byť nedotknutý, je AI. Viem, viem - iba hádžem ďalší cent do fontány s prianím, ktorá je tu už takmer 20 rokov, ale sakra, videli ste už niekedy ochabnutejšiu armádu? Orochi 3 Ultimate má okolo 145 hrateľných postáv s rôznymi útokmi a zbraňami Musoua, ale je ťažké si ich naplno vychutnať, keď sú nepriatelia, s ktorými bojujete, pohybliví ako kolky. Iste, môžete zvýšiť obtiažnosť, ale stačí nezmyselne znásobiť zdravie nepriateľa a zabezpečiť, aby vás každý normálny vojak mohol zabiť jedným zásahom. Pri prechode z obtiažnosti Normal do Chaosu v zásade dobrovoľne stúpate na faktor opakovania a znižujete zábavný číselník. Robí vás vďačným za Assassin’s Creed stráže.

Novinkou je zavŕšenie bojovej sady Konečný doplnky: Aerial Specials, útoky Triple Rush a True Musou Burst. Oceňujem tieto ďalšie vrstvy, ale kým ma AI neprinúti ich používať, nie je žiadny dôvod odchýliť sa a použiť tieto pekné varianty útoku. Aspoň Sterk ( DIELŇA ), Zisk ( Živý alebo mŕtvy ), Xu Shu ( Dynasty Warriors ) a Sophitia ( Soul Calibur ) sú zábavné doplnky k už vynikajúcemu zoznamu.

WO3UKasumi

Zvyšok k tomu Warriors Orochi 3 Ultimate opakovanie prichádza do cesty herným režimom. Veľkou novinkou je Gauntlet Mode, v ktorom zhromaždíte päťčlennú jednotku a pokúsite sa aktivovať čo najviac dračích portálov roztrúsených po mape pred odchodom na únikovom portáli. Musíte byť opatrní na nepriateľov v blízkosti Miasmy, pretože to je zlý fialový dym, ktorý robí nepriateľov tvrdšími. Režim Gauntlet pre mňa nebol ničím iným ako svižným rozptýlením.

Ďalej je tu plytký režim súbojov. Toto je konkurenčný režim, ktorý je možné vykonať lokálne alebo online. Môžete ísť buď priamo proti sebe v nudnom a nepríjemnom boji, alebo vyskúšať svoje sily v hre Survival, čo je nudný a nepríjemný pokus vyčistiť čo najviac nepriateľov. Áno, môžete vybaviť až štyri rôzne strategické karty (výhody), ale tu nie je vôbec nič presvedčivé. Samozrejme stále máte Musou Battlefields a Freestyle Mode, ale väčšinu času strávite v Story Mode.

Prezentácia hry je to, čo od nej čakáte, a to konkrétne modely pevných postáv, ktoré osídľujú suché a nevýrazne štruktúrované prostredia. Aj keď sa prostredie technicky líši, nemôžete si pomôcť, ale cítiť sa, akoby ste tam už boli. Aspoň je rozloženie každej mapy dostatočne zmiešané. Hudba je stále niečo, čo budete chcieť nahradiť vlastnou, ale aspoň nelokalizované hlasové komentáre sú príjemným dotykom. Nie je to titul, ktorý by otočil hlavu, ale nie je to najškaredšia vec, akú kedy uvidíte.

kedy zomiera Shane v chodiacich mŕtvych

Vychádza dva roky po pôvodnom vydaní a je čudné vidieť ich spustenie Konečný verziu skôr ako správne pokračovanie Warriors Orochi 3 . Na papieri sa zdá, že toho pridali veľa, ale všetko sa rovná iba bodovým guľkám. Kilometrový výkon, ktorý každý nový režim získa, skutočne závisí od toho, ako veľmi sa vám franšíza páči.

Viem, že som sa možno dozvonil Warriors Orochi 3 Ultimate v celej tejto recenzii, ale je to skutočne solídna a zábavná zábava, ktorá môže byť poriadna, keď si ju zahráte s priateľom sediacim vedľa vás. Je len škoda, že sa spoločnosť Omega Force rozhodla do hry vrhnúť viac, než aby dolaďovala to, čo tam už je. Teda, vedel by si si to predstaviť Boh vojny / diabol môže plakať - zložitý boj s rozmanitejšími nepriateľmi a bojové scenáre? Pôsobivejšie, že?

Táto recenzia vychádza z verzie hry Playstation 3, ktorú sme dostali.

Warriors Orochi 3 Konečné hodnotenie