Recenzia:Walking on Sunshine Review
David james

1
On26.05.2015Naposledy zmenené:26.05.2015

Keby ste hodili kameru, mikrofón s výložníkom a dosku klapky do opičieho výbehu v zoologickej záhrade, vyprodukovali by niečo hodnotnejšie ako Walking On Sunshine.

Viac informácií prechádzka na slnku

fid13809_trid10804

Filmy ako Prechádzka na slnku si myslíte, že Al-Káida môže mať koniec koncov nejaký zmysel. Ako každý, aj ja mám vážne problémy so základnými zásadami islamského fundamentalizmu, ale musí to byť lepšie ako toto . Tento muzikál z jukeboxu z 80. rokov, ktorý bol cynickým pohľadom zameraným na vdovy po majstrovstvách sveta, je neuveriteľne presnou simuláciou toho, ako ho pripútajú na stoličku v riskantnom karaoke bare a sú nútení sledovať množstvo šmejdov, ktorí ladia a objavujú popové štandardy.

Naša talianska hrdinka Taylor (Hannah Arterton), ktorá sa nachádza v Taliansku, pricestuje na dovolenku a zistí, že jej veľká sestra Maddie (Annabel Scholey) sa vydáva. Ale ach nie! Maddie sa vydáva za Rafa (Guilio Berruti), ktorý bol pred tromi rokmi prázdninovým stiskom Taylora. Na periférii sa motá kopa nepríjemných druhov akcií (tučná a nadržaná dievčina, tučný ‚žolík‘ a dosť nepríjemne vyzerajúca Leona Lewis), ale pokiaľ ide o dej, je to asi tak všetko.

Ale poďme na to a povieme si niečo o Dougovi. Doug (Greg Wise) je najodpudivejšou vecou, ​​ktorú som odvtedy vo filme videl Ľudská stonožka . Je to bývalý priateľ Maddie a pricestuje do Talianska, aby sa ju pokúsil presvedčiť, aby si nevzala Rafa. Oilier než Exxon-Valdez, je v podstate komediálny násilník, ktorý je presne taký zábavný, ako to znie.

Zvážte toto: V noci, keď bude budúca nevesta, vtrhne do jej domu a v tme zahalený v tichosti číha v jej posteli a čaká, až ju prekvapene opije, keď dorazí domov. Po jej príchode povie o jej spálni ako horúčava bonobo, lascívne sa otrel o šokovanú ženu a kričal na Georga Michaela Viera . Je zaujímavé, že ak v noci, keď som videl film, preskúmate seizmické záznamy pre Londýn, presne o 20:34 bola v oblasti anjela zaznamenaná tréma. Môžem len predpokladať, že to bolo spôsobené tým, ako sa celé kino kolektívne otriaslo pri tomto strašnom, hroznom pohľade.

Zasiahnutie soli do rany spočíva v tom, že Greg Wise nevie ani spievať! Sám som dosť hluchý, ale aj sám dokážem rozpoznať, keď je niekto taký zlý. Absolútne najhoršie, čo film dostane, je ďalšia Dougova pieseň, ktorej obal je nočnou morou Don’t You Want Me Baby . Verte mi, nejde o pravidelné vraždenie piesne. Nie, toto je vražda v štýle Jeffreyho Dahmera, ktorá má počas celej cesty zastaviť mrzačenie, mučenie a sexuálne ponižovanie. Keď sa zdesené publikum začalo vznášať z divadla, pozoroval som ich závistlivými očami. Musel som však zostať. Rovnako ako Alexander DeLarge s otvorenými očami som zostal, na tvári mi horel rictus úľak hrôzy, keď sa moje telo snažilo zo všetkých síl ustúpiť späť do vankúšov sedadla kina.

Čo je ešte zvrátenejšie ako dať dve piesne mužovi, ktorý nevie spievať, je to, že slávna speváčka Leona Lewis ani jednu nedostane! Je si istá, že nemôže konať, tak čo, preboha, vo filme robí? Jediným záverom, ktorý z toho všetkého môžem vyvodiť, je, že režijný tím Maxa Giwu a Daniei Pasquiniho nie sú iba dvaja hlupáci, ktorí nechtiac vytvorili svinský film. Namiesto toho sú voči publiku aktívne škodliví a presne vypočítavajú maximálnu bolesť, ktorú môžu spôsobiť. Ako inak si môžete vysvetliť úplnú konzistenciu, ktorou je tento film naštvaný? Na chvíľu zabudnite na spev - aj hudba je bolestivá na počúvanie: popová hudba z 80. rokov sa zjavne vykresľuje pomocou lacných klávesníc MIDI a znie skôr ako hudba na pozadí pre platformu SNES s nízkym nájmom, ako čokoľvek, čo by ste čakali v film.

Niektorí z vás si už teraz musia myslieť, že množstvo jedu, ktoré režírujem pri tomto filmovom potrate, sa aspoň čiastočne nesie v tom, že nie som cieľovým publikom. Distribútori musia cynicky zisťovať, že ide o honeypot pre server Heat Magazine dav im dá vyzývavého Taliana, ktorý trávi väčšinu filmu so stiahnutou košeľou, nostalgickým boomom popu a bing bangu, budú nasratí Malibu a tancujú okolo svojich kabeliek do konca prvého valca.

Našťastie to nenávideli aj oni. Počas ‚vtipov‘ (ktoré sa väčšinou zakladajú na tlačení ľudí do bazénov) ste mohli počuť kašľanie myši. Počas celého filmu diváci postupne utekali preč, očividne si uvedomili, že existujú nekonečne lepšie spôsoby, ako tráviť čas, ako pozerať sa na tento chatrný hulvát. Najväčšia reakcia, akú film kedy dostal, bola vo vrcholnej svadobnej sekvencii - na emocionálnom vyvrcholení začal Arterton spievať Keby som mohol vrátiť čas . Divákmi sa vlnila zmes zahanbených chichotov a odfrknutia posmeškov a pred touto chvíľou sa dostavil zvláštny pocit úľavy, pred ktorým sme boli na 90 minút zamrznutí v tichom znechutení, ale aspoň sme teraz vedeli, že všetci tu boli zjednotení v ich nenávisť.

V poslednej dobe som videl nejaké mizerné filmy, ale žiaden ma neopustil tak pohmoždeného, ​​traumatizovaného a zlacneného ako Prechádzka na slnku urobil. Toto je kino bez kúska vášne, zručnosti alebo inteligencie. Úprimne povedané, jediný spôsob, ako uzavrieť túto recenziu, sú nesmrteľné slová plukovníka Kurtza: Hrôza! Horor

Walking on Sunshine Review
Úplná porucha