The Walking Dead Review Sick (Sezóna 3, Epizóda 2)

No teraz, ak sezóna 3 z Chodiaci mŕtvy sa snaží urobiť vyhlásenie, misia bola splnená tohtotýždňovou epizódou s názvom Sick. Všetky tieto sťažnosti na minimálnu akciu zombie a preťaženie stagnujúcim rozprávaním príbehov sa zdajú byť dosť skoro minulosťou, ale predpokladám, že len s trochou epizód pre sezónu 3 budú trochu unáhlene.

V každom prípade je dobré vidieť, ako sa hybná sila stále prenáša zo silnej druhej polovice sezóny 2, pretože Rick dodal túto sezónu skoro a často. Ale dosť jabber jabber, mám svrbenie, aby som sa ponoril do jadra toho, čoho som práve bol svedkom, len mi dovoľte zotrieť časť tejto krvi a vybrať z vlasov nejaké úlomky mozgu ...

Nakopávam presne tam, kde bola epizóda z minulého týždňa Semienko keď Rick skončil, uvedomuje si, že Hershel krváca nebezpečne rýchlo, keď mu teraz chýba časť nohy, a jeho jediná šanca na prežitie si vyžaduje návrat späť do vyradených bunkových blokov. Rick vie, čo sa musí urobiť, ale uvedomuje si aj riziká, ktoré to spôsobuje teraz, keď bola v kaviarni nájdená skupina väzňov, ktorí túžili po svojom bezpečnom mieste na pobyt.

Keď väzni nasledujú za Rickom a gangom, zabráni sa vojne na malom území, keď sa obe skupiny dohodnú, že budú žiť oddelene, pretože piati väzni vymenia polovicu svojej zásoby jedla za pomoc pri vypratávaní iného bunkového bloku za svoj vlastný. Rick je stále v konflikte s jeho rozhodnutím, pretože si myslí, že ich zabitie môže byť najbezpečnejšou možnosťou, dokonca si môže získať Loriinu dôveru v túto záležitosť, ale rozhodne sa, či bude fungovať najlepšie.

Prvý pokus o zabíjanie zombíkov pre väzňov nevyzerá príliš vyleštene, pretože násilníci idú do väzenia a sú potrestaní za mŕtve telá. Medzi partiou bodných a bitých gangov učia Rick, Daryl a T-Dog chovancov správne techniky zabíjania. Druhá vlna je omnoho plynulejšia ako prvá, s výnimkou rozbitia radov Big Tiny a toho, ako sa necháva zomrieť chovancom zombie s naostrenou kosťou, kde bola kedysi jeho ruka. Rick vysvetľuje, že neexistuje žiadna nádej, aj keď chovanec vyhlasuje svoje dobré zdravie, ale chovaný olovo vezme veci do svojich rúk a infikovaného chovanca zabije na smrť. Problém je vyriešený.

Potom prichádza posledná vlna zombie, než budú mať chovanci miesto, kde môžu volať domov. Ich vodca bičom otvorí dve veľké dvere, aby spôsobil medzi všetkými masový chaos, nechal zombie zomrieť a Rickov život bol ohrozený viackrát, pričom skupina ľudí, ktorá bola vo väzení nájdená, odhalila menej ako najlepšie úmysly. Chovanec sa ospravedlňuje, vysvetľuje, že sa to stane, a pohotovo dostane mačetu cez lebku, komplimenty Ricka. Ďalším väzňom boli zaistené bezpečné útočiská vo väzení s Rickom horúcim na stope, ktorý ho nakoniec uzamkol mimo väzenia, aby zomrel. Poslední dvaja väzni môžu žiť pre nedostatok tajnej dohody s Rickom a jeho ľuďmi a sú ponechaní na starostlivosť o seba v novo vyčistenom bunkovom bloku. Ahoj susedia!

Z ľahšej stránky veci, Hershelovo zdravie sa zvyšuje v celej Sick, ale nie bez niekoľkých nerovností na ceste. Krvácanie sa spomaľuje a Carol je schopná obviazať ranu, ale Hershel prestane dýchať, zatiaľ čo Maggie a Beth sa s hrôzou pozerajú. Lori sa vrhne na výkriky o pomoc a spravuje KPR, aby priviedla Hershel späť, čím všetkých krátko vystraší, keď ju chytí zo šoku. Ku koncu epizódy dostaneme ďalšie dobré znamenia, keď otvorí oči a chytí Rickovu ruku, čo je v ten deň malé víťazstvo pre skupinu a iskra určitej radosti.

Posledné dôležité varovanie vidí Carol, ako praktizuje lekárske procedúry vonku na mŕtvych zombiech, pretože Hershelova smrť by tiež znamenala, že skupina bude bez svojho hlavného lekára. Keď sa Carol chystá prerezať svoju prvú testovaciu figurínu, kamera sa priblíži a upozorní nás, že ju niekto sleduje medzi stromami ... dun dun dun! Čo to ale všetko znamená?

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...