Recenzia na finále sezóny Upírske denníky: Myslím na teba celú dobu (Sezóna 6, epizóda 22)

Upírske denníky

Po dlhej a nakoniec frustrujúcej sezóne Upírske denníky zabalené do horkosladkej epizódy, ktorá zanechala v divákoch rovnaké uzavretie a neistotu. Rovnako, ako bola druhá polovica sezóny šesť zatienená oznámením, že hviezda Nina Dobrev vystúpi zo šou, jej odchod, napriek tomu, že vyvolala spravodlivý podiel sĺz, nebol ani zďaleka taký definujúci udalosť, ako si ten moment vyžadoval. Namiesto úplného zatvorenia dverí v tejto kapitole seriálu autori opäť pohodlne vytvorili medzeru, ktorá ju nechala pootvorenú, podobne ako ich rozšírené používanie druhej strany, čo im umožňovalo ponechať postavy k dispozícii pre budúce dejové línie sezónu po sezóne.

Irónia toho, že Damon (Ian Somerhalder) je na pokraji toho, že má všetko a potom si ho nechá vziať, sa fanúšikom nestratí. V skutočnosti to odráža presne to, čo videli, odkedy Elena (Dobrev) prvýkrát priznala, že k nemu cítila city. Celý ich vzťah bol nekonečnou sériou „čo keby.“ Fanúšikovia si zakladali na tom, aby milovníci hviezdami prešliapaných konečne dostali skutočnú šancu, ale nezdá sa, že by tieto dve postavy mali niekedy v rukách karty. Keď je Elena čiastočne natrvalo mimo obrazu, Damonova budúcnosť je v istom zmysle viac neistá, ako keď na konci minulej sezóny zmizol v hmle.

Aj keď tempo tejto epizódy malo pomalý priebeh, v hre I’m Thinking of You All the While sa toho udialo dosť, aby bolo všetko trochu ťažké omotať hlavu. Aj keď je súčasný stav pozastaveného vedomia Eleny trochu na nerozhodnej strane, spisovatelia nešetrili fanúšikmi, pokiaľ išlo o dodanie statného počtu tiel spolu s ohromným množstvom krvi. Taktiež upevnili tému rozlúčky, ktorá bola základom tejto epizódy, pridaním niekoľkých ďalších známych tvárí do zoznamu.