Valthirian Arc: Hero School Review

Recenzia:Valthirian Arc: Hero School Review
Gabs Tanner

2.5
On11. októbra 2018Naposledy zmenené:2. marca 2019

Aj keď Valthririan Arc: Hero School Story poskytuje príjemný neformálny zážitok, vynakladá dostatočné úsilie na absolvovanie ročníka.

Viac informácií

Nie je nič ako pýcha, keď vidíš maturovať svojich študentov. Kto vedel, že títo učni s prázdnou hlavou vyrastú z takých vyhľadávaných paladinov a arquebusierov? Dobre, vedel som, pretože tak to je Valthirian Arc: Hero School Story Tvorba. Len mi dovoľte moju sentimentálnu chvíľu. Napokon som tvrdo pracoval na výchove svojich žiakov.

Koncept pochádza od vývojárov spoločnosti Agate, ktorí v podstate aktualizovali flash hry pre PC, PlayStation 4 a Switch. Všetko, čo som potreboval počuť, bol simulátor vedenia školy krížený s hackerským lomítkom. Úplne ma predala myšlienka budovať učebne, trénovať študentov a učiť ich na vlastnej koži bojom v reálnom čase.

Cieľom hry nie je iba mať úspešnú školu. Valthiriansky oblúk Dej sa sústreďuje na nedávne úmrtie vládcu kráľovstva. Ako riaditeľ miestnej akadémie je samozrejme vašou úlohou pomôcť s výberom ďalšieho panovníka. Pomôžete zjednotiť všetkých päť kráľovstiev, nájdete prednosť v jednom alebo hľadáte následníka trónu? Pozor však. Zatiaľ čo vaši malí hrdinovia na výcviku chránia kráľovstvo, skupina kultistov znesväcuje hrob zosnulej kráľovnej pre nejaký temný rituál. Pútavý.

brooklyn deväť-deväť, sezóna 2, epizóda 13

Bohužiaľ, aj keď je príbeh pomerne častý, vždy dokáže pôsobiť blahoslavene. Snaží sa upútať vašu pozornosť politickými vojnami, kultistami, pirátmi a princeznami. Jednoduché zapojenie týchto tém bez toho, aby im poskytli akúkoľvek hĺbku, však automaticky nevytvára dobrý príbeh.

Informácie zachytávajú postavy, ktorých jednotlivé portréty 2D ponúkajú rovnaké výrazy bez ohľadu na to, čo sa deje. Je to také prekvapivé, že sa nemôžem obávať o niekoho život, ak mi o tom hovoríš so samoľúbym úsmevom? A čo viac, rovnaké tri až štyri obrázky ďalších postáv sa používajú pre všetky nedôležité NPC. Pripravte sa na pomoc tomu istému chlapcovi, rytierovi a starému mužovi pod rôznymi pseudonymami.

Možno Valthiriansky oblúk Bude hra uspokojivejšia? Existujú dva spôsoby, ako hovoriť o vedení školy, a potom o boj založený na misiách.

Dostanete malú hrsť rôznych budov a dekorácií, ktoré chcete odložiť. Veľmi sa mi páči, ako má každé zariadenie priamy vplyv na boj. Napríklad Knights Quarter zvýši fyzický útok, zatiaľ čo Scout’s Gauntlet dáva väčšiu obratnosť. Nazvať toto vedenie školy je však trochu naťahovacie.

Priestorové sloty sú také obmedzené, že po maximálnom nasadení na akadémiu už nemôžete mať všetko. Rozhodnutie o tom, kedy umiestniť dôležité budovy, je tiež urobené pre vás. Študenti sa nemôžu učiť bez toho, aby s nimi učitelia chodili, takže ste nútení ich nasledovať Valthiriansky oblúk Chodí. Odomkol som divadlo pre Harlequin’s čoskoro, ale mentora som nezískal na dobrých pár hodín hrania. Namiesto toho mi hra dala učiteľa Arc Draconus. Myslím, že namiesto toho staviam Dragon Cage. To je v poriadku, len by som sa rád rozhodol sám.

Jediné skutočné riadenie, ktoré získate, pochádza od samotných študentov. Prichádzajú ako učni, ale na 10. úrovni môžu byť povýšení na rytiera, skauta alebo mágov. Po druhom dosiahnutí úrovne 10 môžu byť žiaci jednou z dvoch nových úrovní. Napríklad Magi môžu byť Štipendiá alebo Medicas (založené na mágii alebo liečbe). Napriek tomu, že ide o veľmi jednoduchý systém triedy, zvýšenie výkonu pre každú aktualizáciu je prekvapivo uspokojivé. Aha, a mám slabé miesto pre to, aby som videl postavy v ich roztomilých outfitoch.

Rovnako ako v škole musia študenti nakoniec odísť. Maturita sa koná raz za semester a na odchod do reálneho sveta musí byť vybraný najmenej 1 žiak. Strata silných členov strany môže znamenať potrebu vybudovať nový silný tím, ale za výhodu peňazí, prestíže a voľného miesta pre nových študentov. Uvidíte, že pri prvom otvorení akadémie budú mať študenti limit na úrovni 10, ktorá vás dostane iba doteraz. Takže stojí za to vymeniť si veci za tie zázraky na 20. a 30. úrovni, aj keď je smutné vidieť, ako niektorí žiaci odchádzajú. Dúfam, že nájdete šťastie, môj roztomilý, gotický priateľ paladin.

Keď skončíte s „riadiacou“ stránkou veci, je čas na nejaké praktické lekcie. Môžete vytvoriť tri štvorčlenné tímy a na obrazovke misie zvoliť, kam ich chcete poslať. Valthiriansky oblúk rozdeľuje úlohy na lovné a pochôdzkové misie. Ak idete na lovné misie, ovládate vybranú stranu na bojisku. Medzitým poslané misie jednoducho pošlú tím, aby bojoval sám.

Rýchla rada. Neposielajte všetky tri strany na misie súčasne. Náhodou som to prinútil sledovať, ako percentuálny meter dokončenia pomaly stúpa asi 20 minút. Dobre, poučil som sa z mojej chyby a dalo mi to čas, aby som si vzal kávu a urobil si poznámky. To však skutočne nie je výhovorka, že nemáte tlačidlo na preskočenie.

Keď už sme pri tom, lovecké misie sú ľahko tou najlepšou súčasťou Valthiriansky oblúk . Behajte po prostredí a zabite určený počet nepriateľov, zoberte McGuffins alebo jednoducho nájdite východ. Áno, opäť ide o opakujúci sa vzorec, ale ľahko stráviteľný. Napriek rovnakému prostrediu a boju s gombíkmi je tu niečo zábavné. Je to pravdepodobne neustále pobavenie postáv, ktoré hlasno vyhlasujú, že s určitým zvieraťom bude tvrdý boj, len aby sa to podarilo dvoma zásahmi.

Prepínanie medzi večierkom štyroch sa vykonáva stlačením klávesu D-Pad, čo trochu zvyšuje rozmanitosť. Nečakajte však nič bláznivé. Hovoríme o rozdieloch v útokoch na blízko alebo na diaľku a o triednom špeciálnom ťahu (ktorý vychádza z obmedzeného množstva výdrže). Úprimne povedané, väčšinou som sa držal svojich kladiviek ovládajúcich kladivo a prepínal som sa, až keď môj liečiteľ potreboval povzbudenie, aby vykonali svoju prácu.

Napriek svojej jednoduchosti Valthiriansky oblúk stále ma držal. Skutočný pocit úspechu je pri druhom dosiahnutí úrovne 10 a získaní tohto sladkého poškodenia. Vaša domáca úloha však stále dostane C, Valthirian Arc: Hero School Story . Koncepcia aj nápady môžu byť cieľavedomé, s veľkým potenciálom pre zábavu, chýba však ďalšie úsilie, ktoré by ich urobilo špeciálnym alebo dokonca nezabudnuteľným.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4. Kópiu poskytla spoločnosť PQube Games.

Valthirian Arc: Hero School Review

je daisy ridley v nových hviezdnych vojnách