Recenzia od nás [SXSW 2019]

Recenzia:Recenzia od nás

3.5
On9. marca 2019Naposledy zmenené:9. marca 2019

Us je nestály, brutálny a odvážne expresívny horor s najvyššou hlasitosťou, ktorý dokazuje, že Jordan Peele je jedným z najosobnejších filmových tvorcov súčasnej žánrovej scény.

Viac informácií Jordan Peele Us

Čitatelia, keď sa v noci naživo vydáva Jordan Peele do žánrovej hanby, nie je to žiadna náhoda. S Vypadni , dokázal, že hrôza môže mať spoločenský význam, predefinovať hrôzu a pobaviť niečo divoké. Jeho účasť v Horror Noire: A History of Black Horror potom umocnil filmárovo bohatstvo bohatých vrieskových znalostí. Key & Peele ‘S Gremlins 2: The New Batch skica? Iba niekto, kto sa vyhrieva pod polnočným mesačným svitom, by prišiel s takou výklenkovou veselosťou. Prečo je to všetko dôležité? Jednoduché - Vypadni nie je náhodný príbeh úspechu, a ak ste nedávali pozor na vyššie uvedené príklady, jeho najnovšia nočná mora zamorená zamorením Nás je zlatý lístok, ktorý to dokazuje.

Gabe (Winston Duke) a Adelaide Wilson (Lupita Nyong’o) ustupujú do svojej dovolenkovej rezidencie pri jazere a chystajú sa na ďalšiu rodinnú dovolenku. Dcéra Zora (Shahadi Wright Joseph) trávi hodiny textovými prácami a syn Jason (Evan Alex) testuje jeho kúzla. Po dni strávenom v lúčoch Santa Cruzovej rodiny Wilsonovcov ustupujú domov, aby sa nabili energiou, a vtedy zavládne šialenstvo. Na našej príjazdovej ceste je rodina, hovorí Jason. Nie hocijaká rodina. Vonku stoja červená kombinéza, v ktorej sú oblečené doppelgängers, ktorí rozbijú Wilsonove dvere a ohrozujú ich životy. To je len krok jeden.

ktorý zarámoval králika Rogera bez spodnej bielizne

Najvýznamnejšie je, že Peele usmerňuje vždy milujúce peklo z každého hrozného nastavenia, pretože jeho oko pre napätie invázie z domu nie je nič diabolské. Nedefinované postavy držiace sa za ruky, stojace na temnej príjazdovej ceste, vytvárajú tento desivý portrét, ktorý iba tmavne, keď zaútočí druhá skupina Wilsonov. Nebezpečenstvo je citeľné, Peeleho kamera nájde len to najchudobnejšie a najšikovnejšie orámovanie a útočníci sú prostredníctvom násilia aj spovede prezentovaní ako zlodeji identity, ktorí trhajú nervy. Nás robí z monštier príšery a znovu ustanovuje ľudskú nepredvídateľnosť za konečný teroristický útok na bezpečnosť, ktorý je stále taký záhadný, ako Duke, Nyong’o a celé obsadenie čelia svojim zrkadlovým démonom.

WeGotThisCovered

Nás nemá nedostatok rozprávačských ambícií, ktoré sú v dobrom aj v zlom. Peelovo začlenenie Hands Across America, počiatkov zlých klonov, atrakcií na promenádach na promenádach a systémov podzemných tunelov rozširuje jednoduché hrôzy číhajúce na okno do alegórie pre klasiku a zbytočné plytvanie privilegiami. Tim Heidecker a Elisabeth Moss hrajú ako wilsonsovskí rosé, Alexa-knockoff konverzujúci leňochov z vyššej triedy, ktorí bez ďalších myšlienok prechádzajú životom zneužívajúcimi látkami - netrúfajte si myslieť, že Peele skončila so sociálnou satirou. Čo Nás Reprezentuje vždy o obrovských rozdieloch medzi životnými štýlmi, arogantnom odňatí práva a o tom, ako by to vyzeralo, keby sa robili iba dezerty, ale je to niekedy dostatočne nejasný vesmírny inštitút, ktorý nesprávne manipuluje s laxnou expozíciou.

Aj keď, koho to zaujíma, keď máte herecké obsadenie s Lupitou Nyong’o a Winstonom Dukeom?

koľko chodcov Rick zabil

Poznačte si moje slová: Nyong’o je horor Honor roku 2019, ktorý je príkladom pre jej prácu v Oscaroch Nás . Je to tohtoročná Toni Collette, ktorá si zaslúži nomináciu na Oscara Dedičné . Navyše tí z vás, ktorí ste sa potom zamilovali do Winstona Duka Čierny panter * zje * ocko Duke.

Celosvetové vystúpenia v Nás nie sú vtipy - bol by som * miloval * viac Heideckera a Mossa v ich odvážnejších rolách - pretože ohavný nožnicový strih namočí koberce do krvavých zmätkov na melódiu pozadia filmu Fuck The Police od NWA (viac hororových filmov by malo používať N.W.A). Výkony, ktoré sú tak trpezlivé a presné, ako to umožňuje Peelovo chaotické opustenie, sú nekonečne zábavné. Rozosmieva sa veľa, zatiaľ čo anarchistické hrozby stonky a rezu otriasajú zdravým rozumom.

Spoločnosť Universal Shares First Photos and Teaser Trailer For Jordan Peele's Us1z3

Herci dostávajú príležitosť hrať nielen svoje dobré rodinné verzie, ale aj neohrození alternanti spodného sveta, ktorí pôsobia neohlásene. Nyong'o, chrapľavý bývalý tanečník, ktorý sa oháňa nožnicami, je strašidelný na pokročilej úrovni, zatiaľ čo Duke je táto brutálna gorila agresora (jeho loď Craw Daddy nastavuje mokrú a ničivú dokonalosť standoff) a Shahadi Wright Joseph je možno jeden - olympijská traťová hviezda. Potom je tu Evan Alex ako opičie maskované divoké dieťa, ktorého chorá polovica sa vyznačuje zjazvenou deformáciou. Ich normálne formy sú rezervované, plnené do fliaš a v prípade Duka tak neuveriteľne Lame Awesome Dad, ale ich obrátené strany - majstrovské. Chýba vysvetlenie? Niečo, ale môj pane, je to deštruktívna práca s charakterom.

Nás je impozantná a úžasne druhákom spustená vlastnosť, ktorá je umiestnená tak, aby decimovala žánrové publikum. Je to zámerne neurčité, ale preplnené nezabudnuteľnými žánrovými snímkami a zvedavými úvodnými diskusiami, ako je väčšina filmových ponúk Braindead podľa knihy, ktoré sa vyznačujú formálnymi plánmi. Jordan Peele žije, dýcha a prstuje zdravo bijúcim pulzom modernej hrôzy, vzhľadom na to, že aj jeho nesústredený a nepraktický je stále skokovo a účinnejšie ako režiséri, ktorí po celé desaťročia strašili v snoch. Nás dokazuje to. Je to nestály, brutálny a odvážne expresívny horor najhlasnejšieho decibela. Moje šťastie, že v tomto roku nášho Lorda Paimona, 2019, natáča žánrové filmy niekto tak talentovaný ako pán Peele.

Recenzia od nás