Tyran Review: Čo svet teraz potrebuje (1. sezóna, epizóda 6)

Tyran

Tyran možno vyzeralo, že v predchádzajúcej epizóde začínalo strácať časť svojej sily, ale film What The World Needs Now možno dostal názov What What The Show Needs Now. Spisovatelia ho vyrazili z parku s prekvapivým koncom, ktorý zmení všetko pre hlavných hrdinov a možno podnieti ešte väčší chaos, než aký zažil Abbudin za jeho bývalého vedenia. Jediné, čo teraz môžu diváci, je sedieť a čakať, ako sa veci vyriešia.

Sledovali sme prechod, ktorým prešiel Jamal (Ashraf Barhom), keď je vedený svojim mladším bratom, na rozdiel od toho, že je pod výpočtovým vplyvom svojho strýka, ale koniec tejto epizódy to ponecháva v otázke. Drzý muž, ktorého sme stretli v pilotovi, akoby nachádzal strednú cestu medzi jeho túžbou dostať sa k moci a jeho schopnosťou skutočne byť silným. Ale po Čo svet teraz potrebuje je zrejmé, že v jeho prípade je ešte veľa priestoru na vývoj postáv.

Séria teraz prešla na nebezpečné územie, ktoré sa môže alebo nemusí vyplatiť. Jamal sa presadil spôsobom, ktorý sa nedá vziať späť a ktorý predstavuje pre jeho režim nový problém. Nie je isté, či jeho nedávny čin sabotuje jeho pokusy získať si obdiv ľudí alebo mu pomôže dostať sa na nové maximum. Aj keď Barry (Adam Rayner) rozhodne nesúhlasí s jeho taktikou alebo s tým, že sa Jamal nechal rozhnevať, ale ak sa táto udalosť otočí určitým spôsobom, výsledok by mohol byť presne to, v čo Barry dúfal, keď povzbudil Jamala umožniť slobodné voľby - tak hrozné, ako to môže znieť.

Šejk Rašíd (Mohammad Bakri) slúžil šou veľmi zámernému účelu - vraziť klin medzi Barryho a Jamala. Barryho rada je v súčasnosti najväčším prínosom, ktorý má Jamal k dispozícii. Bez toho je Jamal náchylný k herectvu bez premýšľania, čo dokazuje aj to, ako sa rúti k šejkovi.

Tyran Zdalo sa, že smeruje po veľmi špecifickej ceste s Jamalom pri kormidle a Barry ho riadi. V nedohľadne došlo k jasnému koncu, keď sa Jamal stane veľkým vodcom, ktorého Abbudin potrebuje, a svet ho potrebuje, a keď bude splnený Barryho štandard, vráti sa späť k svojmu životu v Kalifornii a túto cestu označí ako víťazstvo . Dá sa dosť dobre povedať, že tento koniec bol teraz pozastavený na neurčito.