Turn Review: Of Cabbages And Kings (Sezóna 1, Episode 3)

TN_103_AP_1219B_-0170-935x658-700x400

Je škoda, že sa AMC rozhodlo odvysielať svoju najnovšiu drámu, Otočiť sa , v rovnakom časovom intervale ako vrcholná séria HBO, Hra o tróny . Tieto dve predstavenia majú veľa spoločného a môže im prospieť zdieľanie publika v rôzne noci v týždni. Obe série sú plné intríg a akcií a zaoberajú sa postavami, ktorých lojalita a spojenectvo sa snažia zostať silné aj v najhorších časoch. Priatelia sa medzitým môžu vzájomne zapínať vo Westerose aj na severovýchode USA, okolo roku 1776. Avšak fantasy behemoth si pravdepodobne odnáša veľkú slávu z historickej drámy Craiga Silversteina.

bude dlc za padlu objednávku

Zatiaľ každá epizóda z Otočiť sa bola lepšia ako tá minulá, a to vďaka dôkladnejšiemu plánovaniu a hernému obsadeniu hrajúcemu niektoré konfliktné historické postavy. Pretože niektorí diváci - vrátane tohto kritika - uvádzajú šou okolo troch epizód, aby sa potvrdili, skôr ako potvrdia, či sa do seriálu zaviažu alebo nie, pomáha to, že film Of Cabbage and Kings je najlepšou epizódou filmu Otočiť sa ešte. Postavy majú čo robiť, ich akcie a reakcie sú nepredvídateľnejšie a špionážne príbehy podmanivejšie. Stáva sa tiež šou veľmi prepojenou s rodinami, tými, ktoré stáli spolu v čase vojny a domami, ktoré boli rozdelené kvôli politickým nezhodám.

Abe a jeho otec Richard smerujú do New Yorku, aby tam vymenili časť svojich hospodárskych zvierat, aby rodina Woodhull, postihnutá zlou úrodou, mala mäso a zeleninu potrebnú na prežitie zimy. Medzi Jamie Bell a Kevinom R. McNallym sa odohrávajú úžasné scény, keď sa Richard snaží napraviť svoj nesúhlasný postoj k svojmu synovi. Vidím, ako si ho obľúbil, povedal mu Richard a zmienil sa o Abeho ochranárskom postoji k jeho synovi Thomasovi. Chceš, čo je pre tvojho syna najlepšie. Rovnako tak aj ja. Je srdcervúce, že Richardova radosť z prefíkaného pohľadu na Abeho zjednávanie je šmahom ruky. Jeho syn nie je v skutočnosti lojalista, po ktorom Richard túži pre svojho syna. Pretože však Richard Abeovi hovorí, že mu vo svojich záležitostiach dôveruje, musí teraz Abe týždeň čo týždeň svojho otca podvádzať.

V New Yorku Abe vie, že musí dávať pozor a pozor na detaily, ktoré by mohli byť pre rebelov prospešné. Aj keď si na konci hry Who By Fire nebol istý pokračovaním svojej úlohy špióna, zaviaže sa vkradnúť na britskú základňu na King’s College a zistiť relevantné informácie od nemeckých vojakov. Abe si uvedomuje, že hoci sa Briti chystajú v zime ustúpiť, v Trentone bude pôsobiť iná milícia (tá, s ktorou budú bojovať Nemci). To je veľká správa pre silu, ktorú správy o zajatí Washingtonu zjavne odrádzajú.

je Assassins Creed Rogue spätne kompatibilný s Xbox One

Pred touto scénou sa povstalcom z Patriotov zdá všetko stratené. Briti ovládli Fort Lee a americká armáda je zajatá spolu s veliteľom Georgom Washingtonom. V úvodnej scéne povozníci povozia kpt. Simcoe lesom a stretnite sa s hustou hmlou, neisté, či na druhej strane stojí kamarát alebo nepriateľ. Je to úžasná predzvesť vzbury, ktorá príde neskôr v epizóde, ako aj indikátor jednej z Otočiť sa Najväčšie prednosti: jeho nepredvídateľnosť, aj keď je založená na histórii. Odkedy Otočiť sa prináša na svetlo sveta príbeh, ktorý je vo väčšine amerických učebníc dejepisu malou poznámkou pod čiarou, stále existuje skutočné napätie.