Recenzia finále sezóny True Blood: Zachráňte sa (sezóna 5, epizóda 12)

Finále sezóny dáva našim obľúbeným predstaveniam čas zažiariť - uvoľniť všetko napätie vybudované v posledných mesiacoch, ktoré fanúšikovia starostlivo posadli. V minulosti, Pravá krv vždy dodával výbušné finále, či už išlo o býka, ktorý si razil cestu cez čarodejnicu, alebo o hlavnú postavu, ktorá si urobila výhru na tvári. Aj keď teda sezóna 5 nebola najsilnejšia alebo najpríjemnejšia z balíka, je skvelé povedať, že finále sa ľahko vyrovná tým, ktoré prišli pred ňou, a prinesie očakávaný cliffhanger, ktorý udrží fanúšikov slintajúcich v sezóne 6.

Na rozdiel od predtým tu nebude veľa spoilerov, pretože toto je epizóda, ktorú fanúšikovia šou musia vidieť. Ale aspoň stojí za to vedieť, čo môžete čakať.

Najprv vylúčim jediného veľkého spojlera z cesty: fantastický Russell Edgington je nakoniec zrazený v priebehu prvých dvoch minút epizódy a je smutné, že to urobil s fňukaním. Eric prichádza do poľa práve včas, aby zasadil nášho obľúbeného protivníka a ukončil nádeje na poslednú epickú konfrontáciu medzi nimi. Jason je chrstnutý z výbuchu čary, ktorý dostal, čo viedlo k halucináciám jeho rodičov, ktoré mu nariaďovali zabiť čo najviac fangerov. Nikdy sa nevysvetlí, prečo sú oveľa agresívnejšie ako predtým, ale ich vplyv na Jasona je nepopierateľný.

Našťastie smeruje svoj vztek smerom k autorite, pretože Eric žiada o pomoc spolu so Sookie’s, Tara’s a Nora’s ich zosadenie. Aj keď sme boli podvedení z veľkého Russellovho boja, boj s Úradom to vynahradzuje, kýčovité efekty a všetko. Vyleje sa dostatok krvi na uspokojenie aj tých najsmädnejších z fangerov.

mágia zhromaždená prevedená cena many

Bill a jeho prežívajúce kohorty sú bláznivejšie ako kedykoľvek predtým, pretože ich dlhodobé hniezdenie si vážne vyžiadalo ich zdravý rozum. Ich vojna, aby sa stala dedičom Lilith, sa zahrieva a záver je v najlepšom prípade absolútne smiešny. Zatiaľ čo upíri majú plné ruky práce s bojmi o svojich bláznivých bohov, Sam a Luna pokračujú v úsilí o vypuknutie Emy. Aj keď Sam kradne epizódu s zatiaľ najchladnejším zabitím zo série, jeho osud spolu s Emminou a Luninou zostávajú vo vzduchu až do budúcej sezóny.

Pokračujte v čítaní kliknutím nižšie.