Recenzia: Recenzia 6. série Teen Wolf
Mitchel Broussard

4
On15. novembra 2016Naposledy zmenené:15. novembra 2016

Teen Wolf si vyslúžil právo hrať sa s niektorými odvážnymi príbehmi a záludnými emóciami, a to robí len v zaistenej a efektívnej záverečnej sezóne.

Viac informácií Recenzia 6. série Teen Wolf

Pred vysielaním boli poskytnuté dve epizódy.

Ak šiesta a posledná sezóna z Teen Wolf dostane čokoľvek do poriadku - a samozrejme, dá sa do poriadku aj niekoľko vecí - je to blížiaca sa skaza finále série, ktorá je zastrčená a zabalená do čo možno najrýchlejších riadkov dialógov a nostalgických flashbackov. Už nás nepotrebujú, “pripúšťa líder alfa balíka Scott veľmi skoro na premiéru, keď hovorí o svojej malej nadprirodzenej dedine Beacon Hills, mohol by hovoriť aj o svojich fanúšikoch, aj keď predpokladám, že by s tým vehementne nesúhlasili.

Andrew Lincoln sa vracal k kráčajúcim mŕtvym

Teen Wolf , tak silno, ako sa rozrástla za posledných päť rokov, sa už cíti trochu ako roztomilá relikvia z čias, keď boli upíri takí hraní a vlkodlaci boli logickou rezervou. Od tej doby bol nadprirodzený močiar do istej miery vyčistený, a ak nie, je vsiaknutý do žánrových kuriozít s vysokým drôtom ( Kazateľ ), zatiaľ čo ubúda v priestore úzkosti dospievajúcich.

Na vyplnenie medzery existuje veľa ďalších relácií (vlastné MTV Shannarské kroniky ), ale v súčasnej podobe má Scott pravdu: už ho nepotrebujeme. Teen Wolf Uvedomenie si toho a zbrojenie týchto štipľavých emócií v hlavnej sezóne sprisahania z poslednej sezóny priamo z dementných zóna súmraku epizóda, je dostatočný dôkaz, že by sme to nemuseli potrebovať Teen Wolf , ale určite si to sakra ujdeme.

Prehliadka si tiež inteligentne vyžaduje čas, aby v tejto sezóne priniesla svoj centrálny zvrat: armáda tajomných mužov na koni sa búri po Beacon Hills a vymazáva ľudí z reality. Začína sa to ako obvykle Teen Wolf melodráma týždňa, v ktorej Liam (Dylan Sprayberry) a Hayden (Victoria Moroles) narazia na opustenej ceste s dieťaťom a tvrdia, že jeho rodičia sú nezvestní. To je šťastie pre Stilesa (Dylan O’Brien), ktorý sa trochu preháňa, aby sa v meste stalo niečo - čokoľvek - nadprirodzené. Na Scottov zákerný truizmus ohľadom ich blížiacej sa nadbytočnosti reaguje klasickou Stilesovou tuposťou: Beacon Hills by bez nás zhorel do tla.

Batman pokračovanie Temného rytiera stúpa

Berie blížiace sa promócie smečky a štiepi sa po celej krajine, najťažšie. Aj keď to zatiaľ nie je obsiahnuté, zdá sa, že Scott (Tyler Posey) je do veľkej miery pripravený zbaviť sa svojho štatútu opatrovníka nad najviac vybojovaným nadprirodzeným hotspotom v krajine. To isté platí aj pre Lýdiu (Holland Roden), ktorá sa nesnáša a používa sa ako Stilesov nadprirodzený detektor kovov zakaždým, keď sa v meste stane náhodný zločin. Malia (Shelley Hennigová, tajná zbraň podobná Draxovi) je stratená ako kedykoľvek predtým, odcudzená od Stilesa a snaží sa prísť na to, kam zapadá s budúcnosťou smečky, keď bude v škole priemerovať D’s. Keď sú všetci spolu, Teen Wolf je dynamit a praskanie, jeho zrelý, ale zraniteľný súbor vrhá niečo, o čom môže väčšina tínedžerských drám iba snívať.

tínedžer-vlk-2

Vďaka ich talentu je šou nanajvýš zábavná, keď sa v nej zmieša všetka táto dospievajúca úzkosť, ktorú hrajú títo nádherní a roztomilí členovia hereckej zostavy (aj keď nový prírastok tejto sezóny vyzerá tak dobre, že chodí po špičkách do paródie), všetko sa týka neobvykle inteligentná, čoraz viac spletitá mytológia.

Minuloročný mix Dread Doctors / chiméry / Theo vážil príliš ďaleko do neprehľadnej paradigmy nadprirodzeného pozadia šou, ale showrunner Jeff Davis osviežujúco znížil BS v úvodných dvoch hodinách šiestej sezóny, keď sa blížime k cieľovej čiare šou. The Big Bads tentokrát nie je z vizuálneho hľadiska úplne nič nové (vysoké, zlovestné postavy v čiernom odeve by mohli úprimne opísať tucet Teen Wolf darebáci), ale ich motív odráža niektoré z lepších háčikov šou: akonáhle vás začnú prenasledovať, pomaly vsakujú samotnú spomienku na vašu existenciu z myslí všetkých okolo vás, až kým vás nadobro nevytrhnú.

Prvá hodina v sezóne 6 nielen šikovne naznačuje, ako sa to odohráva v priebehu celej epizódy, ale dokáže sa cítiť ako dosť šokujúci zvrat, keď sa odhalí, na koho sa na konci veľa času zabudne, a to aj napriek reklamám, ktoré vám presne hovoria, kto to je: Stiles. Ako kedykoľvek predtým, O’Brien si môže zo svojej praštěnej šaškárskej hry odskočiť na desetník a posledných pár okamihov premiéry vleje do zóna súmraku - eskánna paranoja, keď čoraz viac jeho najlepších priateľov hľadí tupo do tváre cudzinca.

Davis sa s touto emóciou na špičke jazyka pohráva ešte lepšie v druhej epizóde, keď Scott, Lydia a Malia narazia na jemné pripomenutie Stilesovej existencie bez veľkého premýšľania. Ak je to náznak remesla a emócii, z ktorých vychádzame Teen Wolf zvyšok sezóny, potom by fanúšikovia už mali mať pripravené tkanivá.

strážcovia galaxie 2 stream reddit

Zvýrazňujú sa aj scény Teen Wolf Vizuálny vkus cool ako z ocele a aké ľahké je prehliadnuť štýl v menších šou. Na spôsobe, akým sa predstavenie prezentuje, je jednoducho niečo nepopierateľne grafické a príťažlivé. Je to ešte dlhá cesta, ktorá zdôrazňuje strach z nadprirodzeného sveta a zakrýva občasnú všednosť jeho ľudského. Je ľahké brať svet Beacon Hills vážne - dospievajúcich chameleónov a všetkých -, keď očividne toľko lásky viedlo k tomu, aby vyzeral takto dobre. Z tohto dôvodu a z dôvodu všetkého Teen Wolf Pozitíva: táto šou nie je vhodná len pre tínedžerskú drámu, je to len dobrá televízia, bodka.

Všetko povedané, Stilesova situácia je strašidelná a je to skutočne podmanivé napredovanie: ako Scott a smečka zachránia niekoho, o kom nevie, že existuje? Epizóda 2 to rieši, ale do veľkej miery sa vracia k obsahu tínedžerskej výpravy seriálu a sústreďuje sa na rozkol medzi Liamom a Coreym (Michael Johnston), ktorí okrem svojej lásky k Masonovi (Khylin Rhambo) nemôžu nájsť strednú cestu.

Teen Wolf je vždy presvedčivý vo svojich menších momentoch a ako vždy pekne do očí bijúci a nebojácny priateľ svojich LGBT divákov, ale dá sa ľahko dúfať, že táto posledná sezóna bola kratších 10 - 13 epizód než 20, ktoré máme v rade. Ak chce Davis na konci 20. epizódy uspokojivé sledovanie, má dosť uzlov, aby sa pekne uklonil, a vzhľadom na doterajšie výsledky seriálu som naklonený dať jemu a spisovateľom výhodu pochybností.

To platí dvojnásobne, keď si spomeniete, aké dobré Teen Wolf stále je na prvom mieste, vzhľadom na jeho eugh, nie ďalší remake počiatky. Možno to zostalo mierne dlhé v zube, ale stále by som umiestnil najvyššie maximá tejto šou (sezóna 3 je neustála hyperhlava zameraná na sny a zlých japonských démonov) proti najlepším nadprirodzeným predstaveniam televízie v ich porovnateľných zenitoch. Ak budú posledné epizódy pokračovať v uspokojivej rovnováhe medzi strašidelnou zlomyseľnosťou a bezstarostnou drámou, ktorá sa objavila v prvých dvoch výjazdoch sezóny, potom Teen Wolf bude môcť skončiť nielen s množstvom fanúšikov, ktorým to chýba a zdieľajú ich s priateľmi dlho po jeho skončení, ale aj so statusom jedného z najdôslednejších potešujúcich, šokujúcich a vyslovene chytrých nadprirodzených klenotov v televízii.

Recenzia 6. série Teen Wolf