Teen Wolf Review: Perishable (Sezóna 4, Epizóda 9)

tínedžer-vlk

Teen Wolf minulý týždeň skončili s pomerne veľkým momentom „čo sa práve stalo“. Lýdia (Holland Roden) zistila, že za kód, ktorý dobrodinec používa na komunikáciu s atentátnikmi, bola zodpovedná jej babička, ktorá nad celou situáciou postavila obrovský otáznik. Aby bola situácia ešte podozrivejšia, Scott (Tyler Posey) si uvedomil, že osobou zodpovednou za potvrdenie nadprirodzených úmrtí, aby mohlo dôjsť k výplatám, musí byť tiež banshee - teda pracovať na diaľku. Ale, Teen Wolf dnes večer nám úplne vyrazili dych, keď odhalili, kto bol v skutočnosti dobrodinec, a musím povedať, že som nevidel, že ten príde.

V hre Perishable sa situácia deadpoolu trochu vymkne spod kontroly. Vrahovia vychádzajú z dreva, aby mali šancu zabodovať v nadmerných výplatách, ktoré súvisia so zabitím ktorejkoľvek z hlavných postáv šou. Je to skutočne zarážajúce, ako ľahko sa potenciálni zabijaci dozvedajú o štedrosti nadprirodzených vecí. Zdá sa, že zoznam v tomto okamihu steká amatérom. A čo je ešte alarmujúcejšie, sú to komplikované prostriedky, ktoré títo ľudia idú o svoje pokusy o vraždu.

Mute a siroty boli možno autentickejšími vrahmi v kariére, ale títo noví chlapi sa zastavujú. Horí Parrish (Ryan Kelley) nažive vo svojom vlastnom vozidle? Deaktivovať Scotta, Maliu (Shelley Hennig) a Liama ​​(Dylan Sprayberry) pomocou transkej hudby? Atmosféra dramatu je príjemná, ale robí to oveľa uspokojivejším sledovať, keď nakoniec zvíťazia dobrí chlapci - čo robia takmer vždy.

bude nový film o zakončení

Najvýznamnejšia scéna v Perishable však sledovala, ako Parrish kráča po tom, čo ho ten chlap, ktorý sa pokúsil, omyl, napálil zaživa. Našťastie pre Parrisha ho jeho neznáme nadprirodzené sily chránili pred akýmkoľvek ublížením. Bola to príjemná zmena, keď sme videli túto postavu stvárnenú s trochu väčšou agresivitou, než akú sme videli v predchádzajúcich epizódach. Parrish všeobecne pôsobí ako učenlivejší, čo nemusí byť nutne zlá vlastnosť, ale rovnako to príliš neprospieva dejovej línii.

Kira (Arden Cho) bola opäť M.I.A. počas celej epizódy, čo ma vedie k domnienke, že spisovatelia majú problémy s presným určením jej úlohy v šou. Bola vyslovene privedená ako súčasť bývalého príbehu so Stilesom a Nogitsuneom, ale zostala okolo, aby vyplnila prázdne miesto v obsadení po smrti Allisonovej (Crystal Reed) ako ďalšia silná ženská postava aj ako milostný záujem Scotta. Napriek tomu v udalostiach tejto sezóny skutočne nehrala príliš aktívnu úlohu a vypadla tak nechtiac neuroticky. Bolo by pekné vidieť ju slúžiť nezávislejšiemu účelu a prispievať pravidelnejšie.

V tejto sezóne existuje aj všeobecný podtext, ktorý sa týka finančných problémov, s ktorými sa stretávajú rodiny Scotta a Stilesa (Dylan O’Brien). Je osviežujúce vidieť skutočné spojenie so skutočným svetom, pretože ide o boje, ktoré majú normálni ľudia, ale je to príliš veľká náhoda, pretože v mŕtvom bazéne je zapojených toľko peňazí. Jednou z veľkých otázok v tejto chvíli je presne to, čo Scott zamýšľa robiť s peniazmi, ktoré získal späť od sirôt. Zdá sa byť rozumné, že by to použil na niečo pozitívne, aj keď jeho vrátenie Derekovi by mohlo byť tým správnejším, ale jeho matka a šerif mohli v súčasnosti skutočne profitovať z nejakej hotovosti navyše.

Teen Wolf pustil mačku z vaku. Meredith je záhadná antagonistka. Zdá sa však, že Lydina babička mohla hrať rolu v jej základnej motivácii. Čo si myslíte, ako sa to bude hrať v najbližších epizódach filmu Teen Wolf ?

lekár, ktorý 7. série, epizóda 1

Dajte nám vedieť v sekcii komentárov nižšie.