Recenzia Teen Wolf: Letharia Vulpina (Sezóna 3, Epizóda 19)

tínedžer-vlk

Vec o Teen Wolf vždy by ste si mali pamätať, že sa neustále zlepšuje. Séria začala silno a v priebehu rokov pokračovala v budovaní na tomto pevnom základe. Každá epizóda posúva hranice o niečo ďalej a teraz sa z tohto príbehu založeného na postavách stal jeden zo svojich najlepších doteraz zloduchov.

Stiles (Dylan O’Brien) bol vždy hlasom rozumu. Čo sa teda stane, keď je v jeho vnútri hlas, ktorý nemožno odôvodniť? Stále nie je jasné, čo má v úmysle Nogitsune urobiť, alebo prečo si za svojho hostiteľa vybral Stilesa, ale nevyzerá to dobre pre nášho mladého priateľa - ani pre nikoho z jeho okolia. Doteraz bol zodpovedný za sériu násilných činov, ktoré k nemu možno vysledovať iba okrajovo. Takmer zabil desiatky nevinných okoloidúcich (OK, niektorí z nich pravdepodobne neboli úplne bezúhonní). Scott (Tyler Posey) a jeho smečka sa však nezdajú byť bližšie pri zisťovaní jeho motívov alebo koncovej hry. Keď vrhnete do mixu Kiru (Arden Cho) a jej nové sily Kitsune, celá situácia sa stane oveľa komplikovanejšou.

Teen Wolf ako celok sa tiež skomplikovalo. V druhej časti tejto sezóny došlo k prílivu nových postáv a mytológie a Kira je iba jedným dielom tejto čoraz zložitejšej hádanky. Jej matka je zjavne iná, spolu s Petrom (Ian Bohen) a jeho milostným dieťaťom vlka vlka, Malia (Shelley Hennig), Derek (Tyler Hoechlin) a Argent (JR Bourne), ktorí sa spojili, a Lydia (Hollan Hoden) a jej neuveriteľné kričiace sily. Ako všetky tieto kúsky do seba zapadajú? To je otázka hodiny.

Všetko, čo sa deje, nejako súvisí so Stilesom a jeho zlým vlastníctvom. Naposledy, keď vieme, že Nogitsune niekoho ovládol, skončilo to smrťou jeho hostiteľa. Prsty skrížili túto históriu, neopakujú sa, ale zdá sa, že fanúšikovia stavili na to, že ktorákoľvek z postáv by mohla byť presvedčená, že Stilesa bude možné považovať za správneho kontextu. Ak je to Stiles verzus masy, nebude na výber. Dúfajme, že k tomu nedôjde.

zvyšky sezóny 1 epizóda 8

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...