Recenzia Teen Wolf: De-Void (Sezóna 3, 22. epizóda)

tínedžer-vlk

Ako Teen Wolf pokračuje vo svojej tretej sezóne, rozprávanie sa dosť spomalilo. Druhá polovica tejto sezóny odvrátila pozornosť od Deucaliona (Gideona Emeryho) a jeho Alpha smečky a dopadla na Stilesa (Dylan O'Brien) - čo je nešťastný vedľajší efekt obete, ktorú urobil pre záchranu svojho otca pred pani Blakeovou (Haley). Webb) a jej pomstu. Stiles bol po celý čas ústrednou postavou v príbehu, ale zrazu sa ocitol v centre pozornosti a tým najhorším možným spôsobom. Nogitsune, ktorý ho vlastnil, mu prevzal život a veci sa chystajú získať ešte čudnejšie.

Stiles bol vždy fyzicky slabá postava. Infúzia Nogitsune ho zmenila nielen mentálne, ale pridala aj prvok, ktorý sme nikdy predtým nevideli. Jeho schopnosť riešiť problémy bola vždy jeho najväčšou vlastnosťou v tieni všetkých jeho priateľov, z ktorých sa stali (premieňajú sa) nadprirodzené bytosti. Teraz sa Nogitsune podarilo zúročiť Stilesov prirodzený talent a je schopný ho zálohovať s bezprecedentným množstvom brutálnej sily.

samuel l. nový film jackson

Táto epizóda z Teen Wolf bol patrične pomenovaný Zrušený pretože Stiles v poslednej dobe nemal veľa vecí, najmä zmysel pre seba. Medzi záchvaty reality použil Nogitsune Stilesa ako katalyzátor na podporu svojho sprisahania s cieľom vytvoriť chaos. Začalo to tým, že mama Kira (Arden Cho) povolala zlého ducha z pomsty pre svoju padlú lásku. Mala v úmysle stať sa jej hostiteľom, ale podvodnícka líška na ňu zahrala krutý vtip. Aj keď ho porazila desaťročia predtým, ako sa Stiles vôbec narodil, podstata ducha sa uvoľnila, keď bol narušený Nemeton. Nogitsune nestrácal čas pokračovaním tam, kde skončil, a strategicky si vyberá svojho hostiteľa pre toto kolo.

Stiles je postava, ktorá vie, ako obísť. Je synom mestského šerifa a má prístup do zakázaných oblastí alebo k nim má ľahšiu orientáciu. Okrem toho je to miestny chlapec - vie, že sa v tejto oblasti niečo deje. Ľuďom trvalo dosť dlho, kým si uvedomili, že na prvom mieste je vôbec niečo zlé, a to môže Nogitsune pripísať tomu, ako sa ľudia pozerajú na Stilesa - je podozrivý. Keď sa niečo pokazí, ľudia na neho nemajú tendenciu ukazovať prstom. Je tiež veľmi osobným spôsobom integrovaný do života druhej postavy a jeho osobná pripútanosť sťažuje racionálne rozhodnutia. Videli sme to na vlastnej koži v úvodnej sekvencii, keď šerif Stilinski (Linden Ashby) zabránil Argentovi (JR Bourne) v zostrelení Stilesa a ukončení jeho trápenia.

Nogitsune mohol rovnako ľahko vybrať hostiteľa mimo vnútorného kruhu, niekoho, kto by nemal hlavných hráčov konfliktných pocitov zo zabitia v záujme záchrany mnohých ďalších. Čo by však na tom bola zábava?

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...

zmiznutie Eleonory a jeho prívesu