Vezmite ma na kontrolu

Recenzia: Vezmite ma na kontrolu

3.5
On6. mája 2017Naposledy zmenené:6. mája 2017

Take Me je scenár únosu goofballu s oveľa hlbším významom, ale ľahký, žoviálny tón nikdy nezakolíše.

Viac informácií Vezmite ma na kontrolu

Pat Healy’s Vezmi ma je divoká karta - ale čo iného by ste čakali od muža, ktorého výkony sú rovnako nepredvídateľné? Vzhľadom na to, ako zostáva otáznik každej akcie, je to šikovná malá jednotka, ktorá je zábavná. Spisovateľ Mike Makowsky udržuje detaily jednoduché, stále však nachádza spôsob, ako manipulovať s postavami pomocou vízie Healyovej. Očakávali by ste niečo trochu napätejšie, ale napodiv dobre vyzerajúce guličky predstavujú tonálny komfort. Úprimne povedané, nemalo by to fungovať. Triler, ktorý hrá koho, ktorý naráža na skóre hoboja? Ako by mohla byť karikatúra? Považujte túto za nie príliš kriminálnu anomáliu.

Healy tiež hrá hlavnú postavu filmu Ray Moody, ktorý podniká s názvom Kidnap Solutions a simuluje únosy platiacich zákazníkov v reálnom živote. Prečo sa pýtaš? Ako Ray popisuje, rád pomáha ľuďom. Či už sa snažíte nakopnúť stravovacie návyky, alebo potrebujete izoláciu, Ray sa všemožne snaží poskytnúť 8-hodinový zážitok šitý na mieru konkrétnym potrebám obete. Je to jeho celoživotné dielo, čo znamená, že výzvu 48-hodinovej simulácie nemožno odmietnuť. To je to, čo Anna St. Blair (Taylor Schilling) žiada o skvelú sumu 5 000 dolárov. Ray robí svoje výskumy, štrajky a scenár sa pripravuje - má však správnu známku? Anna prisahá, že vôbec netuší, o čo ide, a keď je teraz polícia v strehu, môže to byť Rayova posledná práca v závislosti od toho, kto si jeho služby skutočne najal.

Predpoklad funguje, pretože Healy umiestňuje Ray Moody presne podľa potreby. Hneď v prvej scéne videl pokus o získanie bankovej pôžičky na firemné účely. Kidnap Solutions LLC by mohol byť v Rayových očiach celonárodným hitom a získame skutočný zmysel pre jeho podnikateľskú podstatu. Myslím tým, že mu skutočne záleží na každom únose. To ho robí trochu nečitateľným - či už jeho vášňou je zlepšovanie klientov alebo zastavenie legálneho zločinu - ale jemná povaha Healyho (post-simulácia) maľuje dobrého človeka. Ten, ktorého by ľahko mohol využiť manipulatívny únos (ak je Schillingova postava dynamitkou), alebo ešte horšie, niekto, kto ho ustanovil.

Chémia medzi Healym a Taylorom Schillingom je zamyslená, zvedavá a zavádzajúca. Ich nepochopené dozadu a dozadu je niečo ako film zo starej školy Kevin Kline, akýsi vážny, ale vždy žoviálny. Áno, scenár únosu je pochopený. Neprečítajte ľahké úmysly filmu. Momentálna temnota evokuje násilnú, neviditeľnú stránku inak rozveseleného obchodníka Healyho, ale to je len svedectvo o Schillingovej oddanosti tajomstvu. Romantická chémia je na chvíľu zamotaná, len aby Schilling opäť prenikla cez jej únoscu týmito chladnými očami prežitými. Sledujeme, ako sa kontrola pomaly posúva od mužskej nadvlády k ženskej manipulácii. Policajti, rany nožom, uzamknuté kufre - nič nemôže hodiť hybnosť ani jedného z vedúcich.

Tón niekedy predstavuje výzvu, pretože Ray sa snaží odhaliť svoju mätúcu situáciu. Anna St. Blair požiadala o jeho únosové služby, ale Rayova zviazaná Anna St. Blair popiera každú stopu. Ten vklad, ktorý Ray dostane 2,5 000 dolárov? Je podpísané „Anonymous!“ Hlas na jeho odkazovači? To by mohol byť ktokoľvek! St. Blair hrá hlúpo na každom kroku, a hoci je to rozkošné, samotný príbeh ho zasahuje trochu do nosa. Healy sa dokáže sústrediť na nepochopeného hrdinu, ktorý chce len zlepšiť životy ľudí, a zároveň rozohráva hrôzy dobre mieneného muža plného výhovoriek. Obidve témy fungujú vzhľadom na jeho pestrú minulosť (incident v Atlantic City), ale nikdy nie taký vážny tón bude pre niektorých divákov negatívny. To, čo uvidíte v prvých minútach, je to, čo dostanete - pamätajte na to.

Vezmi ma je slnečné malé snívanie o fetišistickej nadvláde, ktoré sa točí okolo malého pohlavného súboja jedného muža. K tomu všetkému patrí sladkosť, ako aj nepopierateľný faktor plazivosti (nielen parochňa Pat Healy’s). Výkony sú prepletené a reaktívne, faktory riadenia zostávajú jednoduché, stimulačné pohyby vpred - je ťažké opovrhnúť takouto simulovanou katastrofou. Niečo viac v duchu Získajte Shorty , nikdy nebudem mať skúsenosť s drsnosťou Zobrané švihnúť. Nie je to v dnešnej dobe pekné rozptýlenie?

Vezmite ma na kontrolu