Sibír 3 Recenzia

Recenzia: Sibír 3 Recenzia
Ken Barnes

1
On28. apríla 2017Naposledy zmenené:28. apríla 2017

Syberia 3 uviazla vo vývojovom pekle už sedem rokov a konečný produkt je technickou shamps, ktorá prináša takmer akýkoľvek pôžitok a hrá, akoby tam potrebovala byť trikrát dlhšie.

Viac informácií Sibír 3 Recenzia

Ešte v roku 2009 - asi pred ôsmimi rokmi - francúzsky vývojár Microïds oznámil, že pracuje na vytvorení svojej populárnej série grafických dobrodružstiev Sibír do 3D sveta v reálnom čase a že nová hra - Sibír 3 - mala byť uvedená na trh v roku 2010 pre PlayStation 3 a PC. Po tom, čo hra Benoîta Sokala uviazla v tom, čo sa javilo ako akési zmluvné a vývojové peklo, sa tu v roku 2017 konečne roztrhla cez cieľovú čiaru.

Vždy bolo trochu výzvou preniesť Sokalovo nádherné umelecké dielo do 3D priestoru, ale bolo by ťažké si predstaviť, ako by to mohlo byť vykonané horšie ako toto. Hlavná predstaviteľka Kate Walker sa nepresvedčivo zamieša cez herný engine, ktorý neustále chrčí a stoná, akoby to bežalo na systéme, ktorý nemá silu s ním držať krok.

nesie repu Battlestar Galactica, epizódu a sezónu

To však zjavne neplatí, pokiaľ ide o plochý, neinšpirovaný, datovaný a občas škaredý herný svet, ktorý vyzerá, akoby bolo relatívne ľahké rozbehnúť sa na pôvodnej cieľovej platforme ešte v minulej generácii. Zdá sa, že vývojový tím, žiaľ, nestíhal s dobou. Sotva jedna sekunda Sibír 3 beží na snímkovej frekvencii, ktorú má v úmysle. Aj obrazovka titulu - iba statické logo hry na pozadí snehu a hmly - skáče a koktá.

ale Sibír 3 nezlyháva len preto, že technický výkon hry nie je na škodu. Spisovateľ hneď po pálke vrhá prostredný prst na nových hráčov, pretože nezabezpečil akúkoľvek rekapituláciu alebo náskok. Namiesto toho sa domnieval, že prvé dve hry v sérii už každý odohral a dokončil. V niektorých ohľadoch to dodáva príbehu trochu tajomstva a zaujímavosti, čo je dlhý a závratný chaos príbehov, zahŕňajúci tie, ktoré sa nikdy ani len nepriblížia k vyriešeniu, zmiešané s niekoľkými lepšie realizovanými snahami.

Aj keď v úcte k tímu, ktorý sa venuje písaniu, musím konštatovať, že dôvod, prečo sa príbeh zdá byť príliš dlhý, je spôsobený hlavne množstvom zle vykonanej hry, ktorá Sibír 3 dodáva. Všetko sa odohráva vo veľmi Resident Evil - ako móda, keď hra preskakuje z kamery na kameru, keď sa pohybujete mimo hraníc zorného poľa každého z nich. Tento prístup sa javí ako zastaraný, ale aj tak by teraz mohol fungovať, nebyť skutočnosti, že sa jedná o dobrodružnú hru, ktorá rada skrýva stopy a objekty na miestach, ktoré budete musieť z päťdesiatich metrov ťažko vidieť. Môžete premrhať veky blúdením a hľadaním predmetu, ktorý potrebujete na vyriešenie hádanky a nedokážete ju nájsť, len aby ste zistili, že ste okolo nej prešli tucetkrát, pretože bola za niečím a nemáte x- lúčové videnie.

Nepomáha ani to, že hlavná postava má taký strašný čas navigácie po svete, aj keď vidíte, o čo sa pokúšate. Kate má kruh obratu na malom kontinente a trvá príliš dlho, kým sa dostane na svoju najvyššiu rýchlosť chôdze, ktorá je pomalá ako melasa a odstraňuje akýkoľvek pocit naliehavosti z trochu dôležitejších úloh. Aj keď sa plazí po plnom náklone, je veľká šanca, že bude mať problém prekonať aj tie najjednoduchšie prekážky.

Malá lávka na začiatku ukazuje obmedzenie animácií hry, keď sa pohybuje a skáče medzi svojou štandardnou animáciou chôdze a lezením po troch jednoduchých krokoch naozaj nepríjemne jeden a späť. Aj keď hovoríme o zlomoch a chybách, niekedy pri prepnutí pohľadu na kameru sa hra rozhodne, že by ste sa chceli dívať Kate pri nohách, namiesto toho, aby ste videli, čo robíte. Zobrazenie môžete manuálne upraviť (niekedy), ale keď inak stabilná kamera, ktorá dokáže v ľubovoľnom smere posúvať iba asi desať stupňov, nedokáže zaostriť na hráča v statickej scéne, je to toho veľa.

je mŕtva koleda na chodiacich mŕtvych

Dialógy sú niekedy prerušené, opakované, fakticky nesprávne (fakty sú v adventúre zvyčajne veľmi dôležité) alebo úplne odlišné od titulkov. Hra bola samozrejme navrhnutá tak, aby bola vyjadrená vo francúzštine, takže synchronizácia pier pri hraní v angličtine je zjavná a zrozumiteľná všade. To možno ignorovať - ​​aj keď to niektorým bude vadiť - ale anglický herecký výkon väčšiny postáv je prinajlepšom krutý. Od dychovej a neustále prehnanej predlohy hlavnej postavy, kde je prekvapená očividne všetkým, čo sa kedy stane, až po jednotlivé riadky, ktoré panicky vybiehali najmenšie bitové partie NPC, sú vokálne výkony konzistentné vo svojej priemernosti.

kedy vychádza aquaman na blu-ray

Ak je v tom jeden vrchol Sibír 3 , to by boli hádanky. Niektoré z výziev, ktoré musíte prekonať, sú skutoční myslitelia a často zahŕňajú obmedzené množstvo manuálneho ovládania, na rozdiel od testov priameho kliknutia a klikania. Nie sú to všetci víťazi a - rovnako ako vo zvyšku hry - niektoré sú chybné až do frustrácie, ale je možné ich nájsť. V ponuke sú aj niektoré zaujímavé možnosti, ktoré vám umožňujú urobiť hru viac či menej náročnou v závislosti od vašich preferencií, napríklad možnosť skryť v hre vybrané body, ktoré sa týkajú položiek vo vašom inventári.

Napríklad prvé puzzle v úvodnej scéne hry zahŕňa odskrutkovanie nástennej dosky nožom. Keď je zvýraznenie vypnuté, neviete, že skrutku môžete vybrať, kým neotvoríte inventár a nevyberiete nôž. Môže to znieť ako šialenstvo na papieri, ale znamená to, že je potrebné myslieť na ďalšie zložitejšie hádanky a úlohy, ktoré sa objavia neskôr, pretože stačí nasmerovať vás priamo na vec, ktorú musíte urobiť.

Pre hráčov, ktorí radi používajú svoju šedú hmotu, by boli hádanky takmer dostatočne odmenené aj v priemernej hre, pre strašnú však robia veľmi málo. Pomalšie dobrodružné hry so skvelými príbehmi, ktoré sú dobre vyrozprávané, budú vždy vítané s otvorenou náručou, ale Sibír 3 Zastarané vizuálne prvky a diabolské technické zlyhania sa nemiešajú dobre s jeho takmer statickou rýchlosťou a neštandardnými príbehmi. Niet pochýb o tom, že vaše peniaze by sa dali lepšie minúť na niektorú z prvých dvoch hier.

Táto recenzia vychádza z verzie PlayStation 4, ktorú sme dostali.

Sibír 3 Recenzia
Úplná porucha