Super Monkey Ball: Banana Blitz HD Recenzia

Recenzia: Super Monkey Ball: Banana Blitz HD Recenzia
Gabs Tanner

3.5
On29. októbra 2019Naposledy zmenené:29. októbra 2019

Vývojári odobrali pohybové ovládače, urobili to o niečo náročnejším a pridali dva nové režimy. Napriek tomu, v dobrom aj zlom, hra Super Monkey Ball: Banana Blitz HD hrá to isté ako originál.

Viac informácií Super Monkey Ball: Banana Blitz HD Recenzia

Veľký mäsitý pirát, kapitán Crabuchin, znovu ukradol zlaté banány. Vyzerá to, že budem musieť naskočiť do gule zorbu a vyvaliť sa za podlým darebákom. Je celkom vzrušujúce, že neprišla žiadna novinka Super opičia guľa titul od roku 2014 a už vtedy to bolo na mobilných platformách. Iste, toto je remaster hry Wii, ktorá rozdeľuje názory vďaka svojej závislosti na ovládaní pohybom. Ale aj tak privítam Super Monkey Ball: Banana Blitz HD s otvorenou náručou.

Veľa z Banana Blitz HD je podobný originálu - jeho 100 pódií vo viac ako 10 svetoch je z hľadiska úrovňového dizajnu väčšinou nedotknutých. Namiesto toho sa pozornosť sústredila na aktualizáciu grafiky, vylepšený soundtrack, modernizované používateľské rozhranie a dva nové režimy. Oh, a ovládacie prvky pohybu boli úplne vykopané. Ktokoľvek iný, kto sa po tom počuje uvoľnene?

Vidíš, Super opičia guľa hry sú Marble Madness- štýlové plošinovky. Namiesto rolovacieho mramoru tu máme opicu v lopte, ktorá sa ovláda nakláňaním dosky ľavou palicou. Prekonávanie medzier a prekážok sa deje tak, že zvolená opica skočí. Stačí sa prevrátiť z jedného konca prekážkovej dráhy na druhý bez spadnutia a v stanovenom časovom limite. Ľahké nie? Narážajte na maniakálny smiech, až sa vám tisnú slzy z toho, ako je táto hra ťažká.

Pred začatím si musím vybrať medzi 6 rôznymi opicami (so 7., skôr známym kamarátom Sega, ktorý sa odomkol po prekonaní príbehu). Rôzne štatistiky pomáhajú prispôsobiť hru tak, že menia spôsob ovládania jednotlivých loptičiek. Vďaka strachu z pádu je GonGon v ťažkej váhe lákavou voľbou, pretože môže pomaly biť cez prekážky. Napriek tomu tiež bojuje, aby nabral rýchlosť, takže skoky a časové limity sa dali len ťažko pribiť - dve veci, v ktorých je Baby naozaj dobrý. Ja osobne milujem AiAi a jeho stredné cestné štatistiky, čiastočne preto, že má moju obľúbenú úroveň rýchlosti a odskoku, ale väčšinou pre ten sladký odomykateľný pirátsky kostým. Mám jasne zoradené svoje priority.

film ryan reynolds a sandra bullock

Obtiažnosť je rýchla, pretože mäkko zakrivené cesty a občasné hrbole pomaly stúpajú nahor, aby zahŕňali jemné skoky, panely rýchlosti a rotujúce plošiny. Osobné poďakovanie patrí všetkým, ktorí sa sťažovali Banana Blitz chýba výzva titulov GameCube. Banana Blitz HD má teraz ďalšie prekážky a menej múrov, zatiaľ čo železničné cesty (dve kovové tyče, ku ktorým lopta tesne priliehala medzi nimi) zmenili na tenké ploché cesty smrti. Poď na to.

Ak máte v pláne sa opatrne rozbehnúť po javisku, potom si to rozmyslite. Krátky časový limit vás núti dosiahnuť dobrý stav, keď idete rýchlo. Normálne neznášam neustále odpočítavanie toho, aké môžu byť stresujúce, napriek tomu sa mi páči ako Banana Blitz HD núti ma experimentovať. Iste som sa mohol pomaly pohybovať po miznúcich plošinách, ale bolo by rýchlejšie nabrať dostatočnú rýchlosť, aby ste ich preskočili. Potom existuje super guľová taktika pádu z vysokej plošiny na neskoršiu časť dole. Úprimne povedané, väčšina mojich pokusov o super skratky viedla k ďalším úmrtiam, ako keby som robil veci normálne. Napriek tomu je zábava to skúšať a s neobmedzeným pokračovaním nie je dôvod, prečo to neurobiť.

To, že si musíte veľmi dobre oddýchnuť od rovnováhy na platformách, sú šéfovia konca sveta. Dobre, takže toto je iba hra „zasiahni slabé miesto, kým nezomrú“, hoci pár si vyžaduje trochu viac stratégie, ako keby sa vyvalili v kruhu, aby si vyrazili zadok. Môj obľúbený je ľudoop vo svete 2, ktorý granuluje pódium s navádzacími strelami. Na vrchu rakiet je tlačidlo, ktoré ak naskočí, zmení svoj cieľ z mojej opice na šéfa. Sladká, sladká pomsta.

Aj keď len málo šéfov ukradne viac ako hrsť životov, musím zavolať chobotnicu zo sveta 5. Toto hlúpo jemné chápadlo chce, aby som sa naučil, ako sa vyhnúť každému náhodnému útoku. Zlyhanie pri rolovaní do tejto jednej bezpečnej oblasti alebo nesprávne načasovanie skoku znamená okamžitú smrť. Nie som taký dramatický, aby som to nazval najťažším šéfom vôbec, ale človek to vyhodí do vzduchu každému druhému šéfovi Banana Blitz HD z vody z hľadiska náročnosti. Myslím, že vývojári chceli do polovice nášho života nakopať zadok, pretože to je tiež najťažší šéf vo verzii Wii.

Keď už hovoríme o niečom, čo sa nezmenilo, fotoaparát môže byť bolesťou. Neustále sa blokuje na šéfov, čo sťažuje navigáciu po malých etapách. Pokusy vyhnúť sa útokom často vedú k pádu z okraja alebo k odrazu proti novo vyvolanému nepriateľovi, ktorý mi hra nechcela dovoliť vidieť. Otravnejšie je, ako môj spôsob krúženia okolo šéfov spôsobuje, že sa kamera točí ako šialená. Úprimne som musel prestať, aby ma bolesti hlavy nebránili.

Sledujte epizódu 9 sezóny 2 v Brooklyne Deväť deväť

Umiestnenie kamery je problémom aj pri úrovniach nástupišťa. Banana Blitz HD vyžaduje presný smer, rýchlosť a načasovanie, ale kamera pri najmenšom pohybe trhá dokola a pri väčších zákrutách robí široký švih. Ak sa prestanem pohybovať vpred, okamžite sa zastaví aj fotoaparát, zvyčajne v určitom uhle mimo Kilterov ráz. Skákanie z jednej cesty na druhú bez vystredenej kamery je to, čo mení časti nástupišťa z náročných na frustrujúce.

Možno je čas dať si pauzu s niektorými spoločenskými hrami. Banana Blitz Pôvodný zoznam 50 minihier sa teraz znížil na 10. Pretože väčšina sa spoliehala na tieto otravné pohybové ovládače, myslím, že to nie je príliš prekvapujúce. To, čo nám zostalo, však nie je úžasné. Snowboarding a Monkey Target sú dobré a dobré, ale nevýrazné tituly ako Slingslot sa dostali do zostavy, zatiaľ čo tie lepšie ako FPS Monkey Wars zostali pozadu. Väčšina možností ovládania je tiež pekná. Prekážky sú pre mňa najviac mätúce. Maskovanie oboch nárazníkov, ktoré je možné spustiť pri skákaní pomocou X, je nepríjemné, bez ohľadu na to, ako sa pokúsite ovládač držať.

Keď na to príde, hranie mini hier nie je príliš zábavné. Spolupráca na gauči môže vyrovnať určité problémy, pretože spoločné boje môžu byť trochu zábavné. Nie je to však niečo, o čo by som ľudí požiadal, aby si prišli. Decathlonová výzva pre jedného hráča dáva určitú motiváciu k dobrému stavu. Zahrajte si všetkých 10 minihier za sebou a vaše najvyššie skóre sa zverejní v online výsledkovej tabuľke. Skúšal som to iba raz a neviem si predstaviť, že by som to urobil znova. Neuspel som v jednej z hier a v iných som nedosiahol najlepšie skóre, napriek tomu som sa stále ocitol na vysokej priečke rebríčka. Choď hádam ja.

Jeden dodatok k Banana Blitz HD čo sa mi páči, je režim Time Attack. Máte za úlohu čo najrýchlejšie prejsť stanovený počet svetov a svoj najlepší čas umiestniť do výsledkových tabuliek. Pokračovanie je stále povolené, takže všetko závisí od zručnosti a vytrvalosti. Konečné zvládnutie triku alebo zvládnutie šéfa na oholenie drahocenných sekúnd je niečo také uspokojujúce. Moje jediné sklamanie je, aký základný je tento režim. O niečo viac rozmanitosti by prešlo dlhú cestu - v súčasnej podobe sa bombardovanie rovnakými svetmi rýchlo vytráca. Možno by pridanie náporu šéfov mohlo veci rozhýbať? Bolo by super pretekať aj proti duchom z minulých behov. Ale možno som iba vyberavý.

nárast predaja Tomb Raider

Z väčšej časti, Banana Blitz HD je kópiou pôvodnej hry so sviežou farbou. Hráči, ktorí hľadajú nával nostalgie, sa potešia aktualizovanej grafike a absencii ovládania pohybu. Fotoaparát je však stále chyba, zatiaľ čo nedostatok pútavých minihier je sklamaním. Nakoniec však Super Monkey Ball: Banana Blitz HD začiarkne tri dôležité políčka, je to zábava, slušná výzva a ahoj uspokojujúci.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4. Kópiu nám poskytla spoločnosť SEGA.