Recenzia Super Mario Odyssey

Recenzia: Recenzia Super Mario Odyssey
Shaan Joshi

5
On9. novembra 2017Naposledy zmenené:9. novembra 2017

Super Mario Odyssey je čistým vyjadrením radosti a zábavy, ktoré neprestáva udivovať ani tešiť.

Viac informácií Recenzia Super Mario Odyssey

Podobné ich odhaleniu Dych divočiny minulý rok Nintendo prekvapilo herný svet prívesom E3 pre Super Mario Odyssey . Iste, všetci sme vedeli, že čoskoro príde hra 3D Mario, ale myslím si, že sa dá bezpečne povedať, že nikto neočakával návrat Pauline, zavedenie vnímajúceho cylindra a držanie (ehm ... myslím, chytanie) žiab a odrážky.

Oh, a T-Rex. Na ten nemôžem zabudnúť.

upírska akadémia omrzliny celý film online zadarmo

Super Mario Odyssey Odhalenie bolo prinajmenšom bizarné a teraz, keď som strávil niekoľko desiatok hodín plnou hrou, môžem s istotou povedať, že je to rovnako šialené. Napriek tomu som každú z tých príjemne strávených hodín strávil s úsmevom na tvári, a keď sa finále hry dostalo do záveru a kredity sa začali valiť, nemohol som si pomôcť a nemohol som len ticho sedieť v úplnej úžase pred tým, čo práve vyšlo. sa stalo počas niekoľkých dní maratónskych herných stretnutí. Nielenže je Super Mario Odyssey je silným uchádzačom o hru roka, ale predstavuje ďalší medzník v sérii, ktorá neustále znovu objavuje našu predstavu o platformovom žánri.

WeGotThisCoveredRecenzia Super Mario Odyssey1z17

Na prvý pohľad, Super Mario Odyssey sa javí ako prirodzený vývoj hry v štýle pieskoviska, ktorú vidíme v Super Mario 64 a Super Mario Sunshine , ale odlišuje sa od predchádzajúcich generácií hŕstkou nových mechanizmov a spôsobov, ako môže Mario interagovať s okolitým svetom. Najväčšia zmena prichádza v podobe Cappyho, najnovšieho Mariovho pomocníka, ktorý má podobu klobúka s ochrannou známkou. Pomocou rýchleho stlačenia tlačidla (alebo potrasením Joy-Conom) môže Mario hádzať Cappyho dopredu, aby sa postaral o menších nepriateľov, alebo (čo je dôležitejšie) zajať (čím myslím, že vlastniť) viac ako 50 rôznych objektov, nepriateľov a iné postavy, ktoré nie sú hráčmi. Mohlo by sa to zdať ako trik, ale Cappy rieši odveký problém série, v ktorom je potrebné vyvážiť použitie vylepšení.

V predchádzajúcich hrách mohol Mario často nájsť vylepšenia, ktoré mu poskytnú ďalšie schopnosti, kým neničí dostatočné škody alebo kým neuplynie dostatok času. V Super Mario Odyssey , Cappy vylučuje potrebu vylepšenia a špeciálnych oblekov, ktoré Mario dokáže rýchlo prevziať kontrolu nad objektom alebo bytosťou a rovnako rýchlo sa môže vrátiť do svojej bežnej formy.

Ako si viete predstaviť, Nintendo využíva túto novú mechaniku pomerne vynaliezavo (a príležitostne veselým spôsobom). Zachytenie Cheep Cheep umožňuje Mariovi ľahko plávať pod vodou a to isté môžete urobiť aj s ohnivou guľou, aby ste preplávali lávou. Charging Chucks a Hammer Bros. sa dajú ovládať, aby získali útočné výhody, a vo finále a po zápase sa objaví niekoľko prekvapivých momentov, ktoré nepokazím. Aj keď v priebehu hry prevezmete kontrolu nad širokou škálou tvorov a predmetov, väčšinu času budete tráviť behaním ako bežný starý Mario.

Na rozdiel od niektorých novších záznamov budete mať nad Máriovým pohybom úplnú kontrolu (na rozdiel od uzamknutia v ôsmich / osemuholníkových smeroch) a ako si viete predstaviť, ovláda ich ako sen. K dispozícii je niekoľko pohybov so sponkami, ako sú saltá, dlhé skoky, spätné skoky a trojité skoky, zatiaľ čo niekoľko nových pohybov vám poskytne ešte väčšiu slobodu.

hviezda pirátov z Karibiku

Osobne milujem schopnosť nepretržite sa kotúľať a Mario môže dokonca zoskočiť z Cappy, čo pripravuje pôdu pre niektoré pomerne zložité reťazenia skokov, ponorov a hodov klobúkom. Nintendo, možno viac ako ktorákoľvek iná hra v sérii, poskytlo hráčom schopnosť využívať svoje platformovacie schopnosti naplno a ukazuje to, čo sa týka ďalších fáz a cieľov hry.

Pokiaľ predpokladám, že je to úsilie, aby hráči pozbierali každý typ nebeského tela, Nintendo zabalilo cez 800 silových mesiacov Super Mario Odyssey ‘ svety, tentoraz nazývané „kráľovstvá“. Na rozdiel od predchádzajúcich hier však Mario môže splniť rôzne ciele, aby zhromaždil uvedené mesiace Super Mario Odyssey znamená dramatický posun od spôsobu, akým bol obsah rozdelený v minulých rokoch. Namiesto hľadania pol tucta mesiacov na kráľovstvo, Nintendo napchalo každý svet plný veľkých i malých cieľov, za splnenie každého z nich boli silové mesiace.

Každé kráľovstvo má aj tak zvyčajne hlavný quest, ktorý sa zvyčajne zameriava na porazenie postavy šéfa a dosiahnutie určitej oblasti na mape. Dokončenie týchto príbehových úloh vám umožní prejsť do ďalšieho kráľovstva, aj keď sa môžete rozhodnúť zostať pri sebe a loviť mesiace, ktorých je v danom svete zvyčajne niekoľko desiatok.

Toľko zábavy, ako som zažil Super Mario Odyssey’s Príbehové úlohy, hra skutočne zažiari, akonáhle každý svet zbavíte kontroly nad Bowserom a jeho prisluhovačmi a budete môcť slobodne preskúmať každé kráľovstvo. Každé kráľovstvo je preplnené mesiacmi a vypátranie každého v danej oblasti môže trvať hodiny. Napriek tomu Odysea vyhýba sa neúspechu iných zberateľských súťaží viazaním väčšiny mesiacov na niektoré konkrétne úlohy alebo hlavolamy, ako sú napríklad nášľapy s Koopasom alebo riešenie blokových hádaniek.

Každé kráľovstvo je tiež plné tajomstiev a skrytých oblastí a pre tých, ktorí majú problémy s nájdením konkrétneho mesiaca, hra ponúkne rady a tipy výmenou za utrácanie Marioho ťažko zarobených mincí alebo skenovaním amiibo. Pre tých, ktorí dávajú prednosť trochu väčšej výzve, budete radi, že veľa mesiacov (najmä v obsahu po skončení hry) je sústredených na precízne platformovanie a tieto ciele ponúkajú niektoré z najťažších momentov v histórii seriálu.

Mohol som stráviť niekoľko tisíc slov a pokúsiť sa vysvetliť tú brilantnosť, ktorá je Super Mario Odyssey , ale urobím vám veľkú službu, keď odhalím všetko, čo ponúka. Na rozdiel od Dych divočiny , o čom by mnohí tvrdili, že je reštartom série Zelda, Super Mario Odyssey má veľa spoločného so svojimi 3D predchodcami.

To znamená, že je bezpochyby vrcholom celej série. Každý aspekt, od nádherného vizuálu až po hviezdny soundtrack, je vyladený k dokonalosti a jeho bezuzdný zmysel pre skúmanie udrží hráčov, aby sa vracali celé hodiny. Ale čo je možno najdôležitejšie, Super Mario Odyssey ma usmieval celé hodiny, čo nie je nič iné, ako som od Nintenda očakával.

kedy bude na netflix sezóna 4 šípok

Táto recenzia je založená na verzii hry Nintendo Switch. Kontrolná kópia nám bola poskytnutá spoločnosťou Nintendo.

Recenzia Super Mario Odyssey