The Strain Review: The Third Rail (Sezóna 1, Epizóda 11)

napnite tretiu koľajnicu

Myslím, že nie je dôvod, aby som to nepovedal priamo - Kmeň tento týždeň totálne nakopaný zadok. Po dvoch nevýrazných splátkach prerušovaných niektorými z najprevádzanejších diel, aké sme z tejto šou ešte videli, The Third Rail narazil na zem a našiel všetky Kmeň Najlepšie komponenty spolupracujú na vytvorení skutočne pútavej a prekvapivo filmovej hodiny televízie. Dokonca aj Gus mal skvelý dej - a táto cudzia postava, ktorá skutočne funguje, je skutočne dôvodom na oslavu.

Rovnako ako v prípade ďalších skvelých epizód filmu Kmeň zatiaľ patria Occultation, For Services Rendered a Creatures of the Night, The Third Rail kladie dôraz na akciu a napätie. Táto séria nikdy nebola o hlbokých emocionálnych prepojeniach medzi jej postavami - môže byť inzerovaná ako vysoko koncepčný hororový thriller, ale Kmeň je väčšinou iba polnočná filmová zábava, doplnená o odseknuté hlavy, groteskných upírov a množstvo smiešnych dialógov. Séria funguje najlepšie, keď prijíma základnú pravdu o svojej konštrukcii. A tento týždeň sa šou, ktorá to robila, vyplatila v pike.

Keď sa epizóda otvára, v New Yorku nastal chaos duch túlanie sa po uliciach a rabovanie sú čoraz rozšírenejšie. Vasiliy, Eph, Setrakian a zvyšok skupiny, ukrytí pod záložňou, plánujú totálny útok na Majstrovu dieru, o ktorom zistili, že je ukrytý v systémoch metra pod mestom. Je to guľový krok, ale aj zúfalý - s tým, ako sa okolitý svet rozpadá, všetci vedia, že na zabitie Majstra majú len malý čas, kým bude jeho armáda taká nedotknuteľná.

Zdá sa, že tlak si vyberie obrovskú daň na Eph, ktorý sa bojí osirelého Zacka tým, že umrie v honbe za Majstrom, ale je tiež odhodlaný nastoliť poriadok zabitím zdroja kmeňa. S ostatnými členmi skupiny je veľmi ostražitý a ostrý, tlačí Noru, aby zostala pozadu a sledovala, ako sa Zack stretáva s Vasilijom kvôli ich odlišnému pozadiu. Napätie medzi Ephom a Vasiliyom sa v tomto okamihu zdá byť trochu starým klobúkom, má však zmysel, že títo dvaja muži, ktorí to mali na starosti, si zvykli navzájom šliapať na prsty. A tak, keď skupina (mínus Zackova a Norina matka Mariela, ktorí zostali v suteréne), smeruje do podzemia, prísľub hrozieb zo strany duch a vnútorné trenie skupiny visí ťažké.