The Strain Review: Loved Ones (Sezóna 1, Epizóda 10)

kmeň kelly

Kmeň nastavil si pred dvoma týždňami latku s Creatures of the Night, ktorá hrala ako jedna z nich Chodiaci mŕtvy Lepšie splátky. Napäté, akčné a strašidelne strašidelné to bola doposiaľ najzábavnejšia zábava, akú táto šou priniesla. Keď bol minulý týždeň viac ako trochu sklamaním Zmizli nám dalo veľmi málo na žuvanie, pretože sme prišli takmer napoly a pripomínali nám, že stimulovanie celej série televíznych seriálov, ktoré sú sériové, pretože je to naozaj, naozaj ťažké.

kedy je pomsta ukončená v digitále

Bohužiaľ, Milovaní nerobia veľa pre to, aby sériu vykúpili - v skutočnosti to tak môže byť Kmeň Najdatnejší výstup doposiaľ. To je povedané, toto je šou, v ktorej dávny upír intenzívne šíri epidémiu po celom New Yorku, takže aj nadštandardná splátka má určité vzrušenie. Tento týždeň sa pozornosť zameriava hlavne na Kelly, ktorá sa v The Disappeared stratila za príliš sľubných okolností. A zatiaľ čo jej osud zostal minulý týždeň záhadou, Milovaní ponúka odpovede, hoci, ako zistíme, Eph a Zach môžu byť na tom lepšie, ak nikdy nezistia, kam šla.

Ukázalo sa, že Kelly sa podarilo uniknúť infikovanému priateľovi Mattovi - aj keď sa jej v zúrivom boji s ním podarilo preniknúť do oka niektorým z tých odporných priesvitných červov. (Ew.) Je smutné, že myslenie na Jimov osud v Creatures of the Night nám okamžite pripomína, že Kelly je v háji. Len čo sa tieto červy dostanú do vášho vnútra, množia sa tak rýchlo, že na nich nebude záležať na žiadnom zásahu. A tak v tom okamihu z epizódy vypadne veľké napätie. Keď vieme, že Kelly skončí s pučaním žihadla a pôjde za svojimi priateľmi a rodinou, bude všetko, kým sa to stane, poľutovaniahodne nudné.

Nepomáha ani to, že aj keď je Natalie Brown úžasná herečka, Kelly nebola ako postava správne rozpracovaná. Sledovanie jej premeny preto nezhromažďuje emocionálny guráž, ktorý showrunneri a autori určite zamýšľali. Napriek tomu stále existuje niekoľko dojímavých momentov. Kelly sa v bolestiach sklonila nad volantom a ticho prosila o život, je ťažké sa na ňu pozerať a Brownove sny dokonale vyjadruje mriežkové prosby o jej syna.