The Strain Review: Gone Smooth (Sezóna 1, Episode 3)

kmeň prebehol hladko

Transformácia (alebo trefnejšie povedané mutácia) je opäť témou tohtotýždňovej epizódy Kmeň , a to myslím tak z hľadiska hlavných postáv, ako aj z dosť nevzhľadných zmien, ktoré prežívajú lietadlá. Táto šou sa nebojí, aby boli jej upíri skutočne hrubí, a aspekty hororu tela Gone Smooth sú to, čo sa ma na nej bude držať najviac. Epizóda však nespočíva iba v týchto fyzických zmenách - v jej tretej časti, Kmeň stále má pocit, že sa to posúva ako šou, keď sa zisťuje, čo to chce byť. Bohužiaľ, v hre Gone Smooth existuje viac dialógov v štýle Scooby Doo a hlúposti ako v posledných dvoch častiach, ale som ochotný odpustiť Kmeň ten priestupok k tomu, čo stále ponúka - kempové / strašidelné desenia, špičkové vizuálne efekty a ambiciózny dej, ktorý zatiaľ nikto z postranných postrehov postranných postrehov nezachytáva.

Úprimne, tento týždeň sa do posledných desiatich minút nestane veľa, ale skutočne si to neuvedomujete, kým z epizódy neustúpite. Carlton Cuse, Guillermo del Toro a Chuck Hogan predstavili v prvých troch epizódach predstavenia toľko postáv, že každá z nich mohla urobiť malý krok vpred a hodina by sa aj tak ľahko naplnila. Našťastie Kmeň nezaobchádza so všetkými rovnako - Gus Elizalde, Eldritch Palmer a Joan Luss tento týždeň v šou úplne absentujú a ich nedostatok screentime nie je cítiť ani v najmenšom. Gone Smooth namiesto toho drží Ephovo vyšetrovanie v popredí, zatiaľ čo nás napĺňa v pozadí jeho pochybne spojeného spolupracovníka Jima Kenta, čo je inteligentná voľba vzhľadom na to, aké sú obidve podstatou hlavného sprisahania. Eph aj Jim sa v tejto epizóde vážne prehĺbili, pričom Eph na pojednávaní o väzbe výrazne stratil (jeho syn chce, aby navštevoval možno jeden alebo dva víkendy mesačne, aby sa čas v rodine nezarezával do jeho dôležitého pracovného plánu) a Jimova motivácia pre spoluprácu s Eichorstom a Palmerom v skupine Stoneheart Group na neúmyselné rozšírenie napätia po odhalení New Yorku (ponúkajú svojej nevyliečiteľne chorej manželke vstup do experimentálneho liečebného programu, ktorý by jej mohol zachrániť život).

Stále to existuje Kmeň pred búrkou prebýva v kľude s Gone Smooth. Kmeň je vonku, ale stále sa inkubuje a po väčšinu epizódy upíri zostávajú v tieni, čo umožňuje Ephovi a Nore pokračovať vo vyšetrovaní bez toho, aby do diel vrhali nové francúzske kľúče. To znamená, že ľudská stránka ich vyšetrovaní poskytuje dostatočné problémy. Toto už nie je o kontrole chorôb, hovorí im Eph a Norin šéf Everett, keď sa s ním konfrontujú s falošným príbehom oxidu uhoľnatého, ktorý sa podáva médiám. Ide o kontrolu poškodenia. Preto je kmeň taká hrozba - je všadeprítomný, neoblomný a taký záludný, že neschopnosť prejavená CDC bola od samého začiatku odsúdená na New York. Nedá im to ďalšiu šancu to zastaviť. Zdá sa, že nikto iný si neuvedomuje, aké nebezpečné je napätie, a preto sú Eph a Nora skutočne sami, že sa ho snažia zvládnuť.