Recenzia:Soulcalibur II HD online

4
On1. decembra 2013Naposledy zmenené:2. decembra 2013

Aj napriek nejasným netcode je Soulcalibur II HD Online stále výnimočným opätovným vydaním jedného z najlepších bojovníkov posledného desaťročia.

Viac informácií soul-calibur-2

soul-calibur-ii-hd-online-13

čuduj sa nekonečnej ságovej krabičke

S nedávnym uvedením Xbox One a PlayStation 4 som začal premýšľať o niektorých ďalších veľkých vydaniach konzoly, ktoré som za tie roky videl. Jednou z týchto konzol by mohla byť Sega Dreamcast a jej široká škála uvádzacích titulov. Zatiaľ čo ľudia boli pravdepodobne viac nadšení ako títo Sonic Adventure , NFL 2K a House of the Dead 2 , bolo by to pokračovanie starého bojovníka PlayStation, ktoré by získalo najväčší ohlas.

Pôvodné Soulcalibur bola grafickou ukážkou systému a po premyslení by pravdepodobne klesla ako môj obľúbený titul pre spustenie pre akékoľvek obdobie konzoly. Takto by sa na štyri roky čakalo Soulcalibur II takmer neúnosné, ale ani séria by ma týmto titulom nesklamala. Aj keď by ma budúca iterácia franšízy nechala chladným, pre prvé dva vstupy by som naďalej nosil špeciálne miesto vo svojom srdci. Keď teda vyšla správa, že Namco Bandai plánuje vydanie Soulcalibur II HD online , Bol som nadšený. Mohlo by toto opätovné vydanie naplniť moje očakávania? Alebo by to bol klasický prípad nostalgie, ktorá by ma sklamala?

Ako to bolo počas celej série, pátranie po legendárnom Soul Edge poskytuje hlavný dej Soulcalibur II . Meč, ktorý pôvodne ovládal zlomyseľný rytier známy ako Nočná mora, bola zničená skupinou bojovníkov skôr, ako sa mohol úplne rozpútať. To by nakoniec viedlo k vytvoreniu svätého náprotivku Soul Edge známeho ako Soulcalibur a bitka medzi nimi by viedla k zničeniu oboch. Počas štyroch rokov po tejto udalosti skupina bojovníkov by prišla do styku s úlomkami zbraní a každý by šiel na svoju vlastnú cestu, aby buď natrvalo zničil Soul Edge, alebo si nechal moc pre seba.

Aj keď príbeh nie je ničím zvláštnym, pomáha ho vytvárať široké spektrum postáv Soulcalibur II príjemný zážitok. Ak máte súpisku, ktorá rozvíja gamut od stoického samuraja cez pseudo-gimpa až po duchovného piráta, viete, že ste v dobrej dobe. Každá z týchto postáv má tiež svoj vlastný jedinečný štýl hry.

Ak ste niekým, kto má rád rýchlu bitku naplnenú kombami, potom vám bude vyhovovať nunchuk ovládajúci Maxiho alebo Talima s lakťami. Ak je bitie vášho protivníka zďaleka viac vašou rýchlosťou, potom bude niekto ako Astaroth a jeho obrovská sekera alebo Ivy a jej hadí meč váš chlapík / gal. Okrem všetkých oficiálnych Soulcalibur postáv, toto opätovné vydanie HD obsahuje aj postavy špecifické pre PlayStation 2 a Xbox, Heihachi z Tekken a Todd McFarlane’s Spawn. Aj keď nedostatok exkluzívnej postavy GameCube je Linkom (očakávaným) sklamaním, prístup k obom predtým charakterom špecifickým pre konzolu je vítaným dotykom.

soulcalibur ii hd 1

filmy a televízne programy so zajačikmi lola

Keď už hovoríme o rôznych štýloch hry, jedna z vecí, ktoré som pôvodne ocenil Soulcalibur II bola skutočnosť, že bolo pozoruhodne ľahké zdvihnúť a hrať. Pred takmer 10 rokmi pred vyzdvihnutím tohto opätovného vydania som sa nedotkol originálu, ale za pár minút som mal pocit, že som nikdy neprestal hrať. Ľahký návrat do názvu mi tiež umožnil ísť hlbšie do kombo systému, ako som pôvodne urobil. Taktika pribíjania, ako sú kombinované brejky a údery Soul Charge, nemusí byť pre úspech nevyhnutná, ale určite pomáha.

čo príde do disney plus

Soulcalibur II HD online je dodávaný tiež so všetkými potrebnými režimami bojových hier. K dispozícii máte tradičný arkádový režim, ktorý pomáha poskytnúť každej postave spätný príbeh, hlavného rivala a koniec, ako aj režim prežitia a nastavenie tímového boja. Veľký háčik hry však pochádza iba z konzoly Weapon Master. Vo Weapon Master si vyberiete postavu podľa vášho výberu a vydáte sa po rôznych regiónoch pri hľadaní Soul Edge. Každá zastávka na mape vedie k inému boju vedenému podľa inej sady pravidiel. Možno budete musieť napríklad čeliť nepriateľovi, ktorému sa dá ublížiť iba hodom. Alebo je možno podlaha úrovne pokrytá ľadom, čo spôsobuje, že sa všetci kĺžu a kĺžu. Režim Weapon Master pomáha zabezpečiť dostatočné množstvo rozmanitosti, ktorá si myslím, že väčšine bojových hier po určitom čase chýba.

Keďže sa jedná o opätovné vydanie HD, dostala grafika tiež znateľný kvalitatívny nárast. Farby sú živé, dizajny postáv stále vyzerajú skvele, animácia vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým a na rozdiel od opätovného vydania originálu Soulcalibur prijaté, Soulcalibur II HD je výstup v nádherných 1080p. Aj keď to nemusí vyzerať tak pekne ako iné súčasné stíhačky, vyzerá to lepšie, ako som si kedy myslel, že by hra PlayStation 2 mohla vyzerať. Zvláštnosťou tohto opätovného vydania je však to, že mu chýba pôvodný japonský dabing a namiesto toho obsahuje iba anglický dialóg. Je zrejmé, že to nie je nič veľké, ale bol by som rád, keby som mal možnosť pre obe.

Aj keď samotná hra zostáva rovnako príjemná ako kedykoľvek predtým, online režimy pre titul by mohli využiť určité vylepšenie. Pre začiatočníkov je nedostatok diváckeho režimu a loby veľkým sklamaním. Hráči sa čoraz viac zaujímajú o sledovanie bojových turnajov, ako je EVO, a skutočnosť, že nemôžete sledovať, ako to ľudia vyhrávajú online, je rozrušená. To by sa samozrejme dalo všetko vyrovnať, keby online hranie bolo plynulé, ale bohužiaľ to tak nie je. Oneskorenie, ktoré sa objaví, nie je úplne prelomové, ale v názve, ktorý sa rovnako spolieha na načasovanie Soulcalibur II áno, aj ten najmenší problém so oneskorením môže byť skutočne problémom.

Napriek problémom online Soulcalibur II HD online stále stojí za vstupné náklady 20 USD. Je to nádherné opätovné vydanie jedného z najpríjemnejších a ľahko dostupných bojovníkov posledného desaťročia. Navyše, aj keď franšíza už nemusí byť kráľom žánru ako kedysi, aspoň si stále môžem vychutnať sériu z čias, keď bola v najlepších rokoch. Ako by povedal náš dôveryhodný hlásateľ, duša stále horí.

vlčie hodinky, sezóna 3, epizóda 21

Táto recenzia bola založená na verzii hry pre Xbox 360, ktorú sme dostali.

Soulcalibur II HD online