Recenzia: Recenzia masakru na Sorority Party

2.5
On6. marca 2014Naposledy zmenené:6. marca 2014

Sorority Party Massacre sú vynikajúce hodinky, ak sú 2:00, váš ovládač je pokazený, ste príliš opitý na to, aby ste sa pohli, a občas sa vám páči hororový mikrobudget plný horúcich spolužiačok.

kto je žena v reklame na tuláka nissan
Viac informácií Recenzia masakru na Sorority Party

Sorority-02

Masaker Sorority Party - hororový ťah, ktorý sa hrá presne tak, ako je inzerované. Existuje sorority, nejaký druh večierku a zjavne masaker - skutočný mozog, nie? Spisovateľ / režisér Chris W. Freeman položí ruku na hracie karty Playboy v plnom zobrazení a predstaví herecké obsadenie mladých vixensov, ktoré sa odrážajú od predstaviteľného provokatívneho stereotypu. Toto nie je len horor B-filmu, to je začiatok kariéry, zoberte si prvý koncert, ktorý dostanem, horor, ktorý má minimálne zimomriavky a maximálnu, ehm, hravosť? Áno, to je najlepší spôsob, ako to povedať. Má táto masakra portréty od Kevina Sorba a Rona Jeremyho? Samozrejme. Existuje sakra náhodná nahota s holými prsiami? Betča ‘! Sú sestry spolku predstavené ako vražedné bimbosy využívané na sexualitu? Vďaka Bohu. Je 3:00 a hľadáte nejaké typické hlúpe hliadky neskoro v noci - je Masaker Sorority Party správne pre vás? „Je to spravodlivá otázka.

Príbeh je jednoduchý - vynikajúca skupina sestier spolkov je privedená na odľahlý ostrov v nádeji, že získa vynikajúce štipendium. Len pre jedného šťastného víťaza sa zavádza prvok súťaže, pretože dievčatá sú nútené znášať tresty a skúšky od svojej hostiteľky Stelly (Leslie Easterbrook). Keď sa jedno z dievčat nedostaví, jej otec je podozrivý a ako policajný šéf pošle nešťastného dôstojníka, aby vypátral jeho dcéru. Dôstojník zistí, že počas úteku na ostrove je tajomstvo plné mŕtvych mladých dievčat z univerzity, malá komunita vedená dvoma vplyvnými členmi a väčší problém, ako sa očakávalo. Vystúpi policajt, ​​dostane sa na nervy, ľudia začnú umierať - je to odveký príbeh šikanovania, nie?

Tu je vec - pozrite sa na propagačný obrázok vyššie. Vážne, pozri sa na to. S toľkými goofballovými taktikami, ktoré sa počas celej doby vykonávali Masaker Sorority Party , je očividne zrejmé, že Chris W. Freeman sa silou mocou pokúsil vytvoriť B-film, ktorý by, dúfajme, našiel kultové uctievanie. Vzorec je na úrovni materskej školy - vezmite si pár horúcich, fajčiacich, zmyselných dračíc, sporo ich oblečte, svoj film silno uhaste sexualitou, zahoďte pár úmrtí a dúfajte, že sa vaše publikum dobre pobaví. Vieš čo? Ľudia budú. Poznám presné publikum, ktoré dokonale prijíma takýchto nezávislých producentov, a zatiaľ Masaker Sorority Party nastaví ženskú agendu späť na úroveň doby kamennej, prinajmenšom môžu bratia prežiť opitú noc zhýralej zábavy?

Na druhej strane to ani nevyzerá, že by sa niekedy Freeman skutočne pokúsil. Či už je to záhradník, ktorý sa používa na smiech (duševné nedostatky sú zjavne na smiech), alebo Indiana Jones zvukový efekt bičovania prasklinami, ktorý sa používa pre hojdaciu reťaz, kovovú hojdaciu reťaz, je ťažké sa dokonca zasmiať - namiesto toho je ľahšie nájsť otras hlavy. Aj keď nemôžem polemizovať s niektorými krvavými efektmi, aspektom, ktorý skutočne dodáva hĺbku hrôzy tak ľahkému odpisu, absolútnej jednoduchosti a bezmyšlienkovitosti Masaker Sorority Party predefinuje definíciu polnočného filmu, ale opäť to robí s nulovým ospravedlnením. Mŕtve vysokoškolské dievčatá pokryté včelími žihadlami vyzerali groteskne nafúknuté a šialene realistické, takže sláva brutálnemu vizuálu, ale keď sa spojí s absolútne príšerným dialógom, ako keď dievča hovorí o svojich pästách ako o vymyslených fiktívnych boxeroch, mali by ste čakať na spodok suda .

Pokiaľ ide o dievčenské spolky, Freeman pokrýva všetky možné kliky. Od veľkolepých bezduchých modeliek po drsné dievča z New Yorku, ktoré sa tak šikovne volá Brooklyn, naše postavy galavanizujú spôsobmi, ktoré opäť predefinujú zavedené normy osobnostných stereotypov. Blondínka, buxom babes, skryté lesbičky, žiarlivý zúrivosť - Masaker Sorority Party je estrogénová satira bez unce vtipu. Zvieracie mláďatá, zvodné pohľady, šteklivé komentáre, krčiace sa v skupinách - to nie sú postavy, sú to náčrty z mysle vysokoškoláka frajera zaslepeného misogynovou mentalitou.

Teraz sa samozrejme vraciame v plnom kruhu, pretože toto je film s názvom Masaker Sorority Party . Ak naozaj chcete plakať mizogýniu, nevyberajte si film o tom, ako sa dievčenské spolky po jednom ukrývajú, zatiaľ čo súťaží o štipendium. Len nie. Pravdepodobne ste už videli hororový film s mikrobudgetom, pravdepodobne ste už niekedy videli aj softcore porno (v určitom okamihu?), Takže stačí zmiešať tieto prvky (s trochou menším dôrazom na softcore porno) a boom - viete čo očakávať. Toto je druh hororu, ktorý končí tým, že sa Ron Jeremy vrtí - absolútne nič spoločné s predtým preskúmanou záhadou vraždy. Ha! Toaletný humor! Nechajte ich chcieť viac - je to tak?

Recenzia masakru na Sorority Party