Recenzia Sons of Anarchy: Faith And Despondency (Sezóna 7, Epizóda 10)

Synovia anarchie

Synovia anarchie priniesol tento týždeň fanúšikom ďalšiu mimoriadne veľkú epizódu, keď sa šou pripravuje na koniec, ale bolo to skutočne nevyhnutné?

nový dátum uvedenia filmu Dragon Ball z

Normálne by som sa nesťažoval na to, že by členovia SAMCRO boli zoradení na celej obrazovke len na minimum, ale rovnako ako v dnešnej večernej epizóde to vyzeralo, že to stojí za to. Iste, je pochopiteľné, že fanúšikovia chcú veľmi intímnym spôsobom absorbovať čo najviac času s týmito postavami, ku ktorým sa počas siedmich sezón celkom naviazali. Dáva to dokonalý zmysel - z pohľadu fanúšikov. Avšak odvysielanie epizódy, ktorá dosahuje takmer dvojnásobok bežného prevádzkového času z iného dôvodu, ako len preto, aby poskytla fanúšikom niečo viac, viac škodí, ako pomáha.

Po minulotýždňovom šokujúcom (omyle, myslenom šokujúcom) konci, Synovia anarchie nedokázal zúročiť vysoké emócie po vykonaní Bobbyho (Mark Boone Junior). Okrem krátkeho rozhovoru o tom, že klub je bez Bobbyho a predvídateľného prepadnutia, ktorého výsledkom je pravdepodobne najrýchlejšia odveta k dnešnému dňu, bolo to, akoby členovia SAMCRO rozdelili svoju stratu a pokračovali ďalej. To, čo malo byť dôkazom úlohy, ktorá postavila Marka Boone Juniora na mapu, sa zmenilo na ďalšiu premárnenú príležitosť.

Namiesto toho autori kládli dôraz na niekoľko stále stojacich členov jadra a ich súčasné romantické spletence - do tej miery, že Abelova spoveď meniaca hru bola takmer zatienená. To je správne. Mladý a traumatizovaný Abel Teller, ktorý bol tak často na okraji spoločnosti, rozlial fazuľu o babičku. A potom sa kredity začali valiť. So všetkým Ábelovým nevyspytateľným správaním je neskoro, je príliš skoro povedať, ako vezme Jax (Charlie Hunnam) vyhlásenie svojho syna.

To, či sa Jax rozhodne konať alebo nie, alebo predpokladá, že ide iba o ďalší vedľajší účinok traumy z vraždy Tary, urobí alebo zlomí šance Gemmy (Katey Sagal) na prežitie sezóny. Mám podozrenie, že spomedzi všetkých postáv je Gemma, ktorá si zvykla na to, že si prežitie urobí výsadou, najmenej nebezpečná - aj za daných okolností. Po všetkom, čo prežila, to bude jej konečný bod - dobrý alebo zlý.

kedy je nová sezóna chodenia mŕtvych na netflixe