Niektoré recenzie nenávisti

Recenzia: Niektoré recenzie nenávisti

2.5
On18. september 2015Naposledy zmenené:21. september 2015

Some Kind Of Hate je pomstychtivý film proti šikane, ktorý sa príliš zachytáva v krvavých sekvenciách zabitia, aby rozvinul svoju nedovarenú sociálnu satiru.

Viac informácií Niektoré recenzie nenávisti

akýsi druh nenávisti

Vo svete, kde sa šikana vyvinula v technologicky dôvtipnejšie zviera, je dôležité, aby filmy osvetľovali emocionálne škody, ktoré pretrvávajú dlho po tom, čo sa obedy v škole zvrhnú a dôjde k zosmiešňovaniu - ale Nejaký druh nenávisti to nie je ten film.Ultra násilné anti-šikanovanie PSA od Adama Egypta Mortimera určite útočí na slasher žáner z nového, jedinečného uhla pohľadu, ale drvivá téma potlačovanej nenávisti sa neskúma ďalej ako všeobecné chápanie toho, že šikana je zlá. Všetky postavy sú dosť mierne, a zatiaľ čo Mortimerov tím prináša divoké záchvaty rozrezávania kože, je tu príliš veľa pulzujúcej nenávisti na to, aby ste pochopili, aké posolstvo sa tento prvý režisér snaží povedať.

Nejaký druh nenávisti nás zavedie do Mind’s Eye, izolovaného útočiska, kam sa posielajú nezbední tínedžeri, aby sa naučili spôsoby osvietenejšej cesty. Lincoln Taggert (Ronen Rubinstein) je najnovším nováčikom v tábore, potom, čo sa bičuje späť proti násilníkom, ktorí ho nemilosrdne týrali. Mind’s Eye má byť útočiskom zmien, ale Lincoln nájde iba iného násilníka (Maestro Harrell), proti ktorému bude bojovať. Lincoln, ktorý je rozhnevanejší ako kedykoľvek predtým, sa jednej noci stiahne do špinavého obmedzeného suterénu, kde preklína mená svojich rovesníkov a nevedomky rozpúta kliatbu, ktorá hlási smrť pre všetkých. Ukázalo sa, že Mind’s Eye drží temné tajomstvo, ktoré odmieta zostať pochované, a volá sa Moira (Sierra McCormick).

Šikana je na hovno. Nepotrebujeme ďalší film, aby nám to povedal. Potrebujeme film, ktorý by nám povedal, PREČO je šikana zlá a ktorá sa ponára hlbšie ako všeobecná skriňa a nezmyselná nenávisť. Nehovor mi toPostava Grace Phippsovej Kaitlin slúži ako naša cesta k porozumeniu, pretože jej emočné výbuchy sú neskorými interakciami s Moirou úplne zrušené. Predstavuje si vykupiteľskú dušu, ale potom hlúpo rozpúta nenávisť desaťkrát horšiu než jej samotná, len pár minút po vysvetlení, ako zamkla svoju nešťastnú minulosť. Je to tento druh pohodlného klopného obvodu, ktorý trápi Nejaký druh nenávisti , zanechanie presvedčení v mene pokroku v budúcnosti.

Spolu s Kaitlinom nemohli byť títo zvrhlíci zo strednej školy bez námahy remeselne pripravení, od agresívneho tyrana, ktorý bezdôvodne mučí, až po nepochopené dieťa emo, ktoré vo svojom zošite nazývajú teplouškou. O tom niet pochýb Nejaký druh nenávisti brutálne dáva násilníkom to, čo majú v úmysle prísť, ale je to bezcitná pomsta závislá od hnevu, hnevu a ďalších - uhádli ste - rozvášneného, ​​prázdneho hnevu.

Na čelnej strane slashera podáva Mortimer výdatnú pomoc pri krvavej spravodlivosti žiletky. Jeho darebák, nepokojná duša mladého dievčaťa menom Moira, odošle svoje obete prenosom sebazranenia na zamýšľanú obeť (zdá sa, že ide len o jednu obeť). Takže keď si zalomí hrdlo, ďalšie bezmocné hrdlo sa magicky otvorí výbuchom červeného, ​​hmlistého goo. Nemôžete diskreditovať sekvencie smrti, v ktorých je Mortimer schopný orchestrovať Nejaký druh nenávisti , a zatiaľ čo väčšina je rovnako bezcitná ako vykuchanie ryby, budete s nimi zaobchádzať ako s krvavými vyrezávačmi, na rozdiel od všetkého, čo ste videli v takom presýtenom žánri.

MladíkSierra McCormick imponuje ako nemŕtva Moira, stelesňujúca mentalitu obete s oveľa väčšou hĺbkou, ako sú schopné jej šikanujúce spoločné hviezdy, ale jej výkon sa stráca, keď film prechádza z strašidelného nadprirodzeného filmu do púštneho bitúnku. Mortimer dráždi prvých pár vystúpení Moiry, ale potom z nej urobí ducha, ktorý prichádza a odchádza do fyzickej, mäsitej entity, ktorá sa stáva hlavnou postavou. Všetky hororové prvky zavedené do tohto bodu sú úplne stratené a s takým nevýrazným komentárom o šikanovaní adolescentov stráca zhmotnenie Moiry intrigy v čase, keď dosiahne svoju tretiu, potom štvrtú, potom piatu obeť atď. Nevinne zabíjaná horúčka filmu jednoducho nejde s pomstou Moiry proti tyranskej mantre a nevdojakými charakterovými motiváciami, ktoré akoby slúžili deju, než by kráčala po celej priamke.

Nejaký druh nenávisti je nevyvážený, chaotický (z mnohých dôvodov) a nesúrodý, ale vychádza z hviezdneho nápadu, ktorý potreboval trochu viac zhmotniť. Ak by sa film nestal devízou groteskných falošných samovrážd, mohli by sme mať hlbší film o smutných účinkoch, ktoré šikana skutočne má - ale to nie je tento film. Tento film sa chváli ako pomstychtivá nočná mora pre príliš macho douchebagy, ale je skutočne rovnako nenávistný ako neandertálski bruti Mortimer a spoluscenáristaBrian DeLeeuwcieľ. Je tu lepší film, ale v súčasnom neohrabanom stave nie je bohužiaľ medzi prívalom dobrých nápadov a spojovacím materiálom medzi každým z nich dostatok plynulosti.

Niektoré recenzie nenávisti