Recenzia The Sims 4: Get together

Recenzia: Recenzia The Sims 4: Get together
Joseph Banham

3.5
On16. decembra 2015Naposledy zmenené:16. decembra 2015

Veľké množstvo možností, ktoré ponúka nový klubový mechanik The Sims 4: Get Together, prinesie existujúcim fanúšikom základnej hry ešte veľa hodín zábavy, ale nemyslím si, že je to celkom dosť na to, aby sme nalákali nespokojných hráčov späť na sériu. .

Viac informácií Recenzia The Sims 4: Get together

simíci 4 sa dajú dokopy

Kedy The Sims 4 , ktorá vyšla minulý rok, sa stretla s pomerne chladným sklamaním fanúšikov, ktorí ju považovali za krok späť v sérii. Všeobecné sťažnosti sa sústredili na to, že hra bola zbavená zložitosti a bezproblémového otvoreného sveta jej bezprostredného predchodcu, že to nebolo nič iné ako oslabené The Sims 3 , ktoré sa vrátili k základom najskorších záznamov v sérii.

Za rok a trochu od prvého uvedenia na trh sa obsah základnej hry rozšíril o niekoľko balíkov a dve hlavné rozšírenia. Prvá z týchto expanzií bola Dostať sa do práce , ktorá umožňovala hráčom sledovať svojich Simíkov počas typického pracovného dňa v nemocnici / na policajnej stanici / v kníhkupectve / atď., podľa toho, aké povolanie ste pre nich vybrali. Druhá expanzia, The Sims 4: Get together , ktorý práve vyšiel a do hry opäť pridáva úplne iného mechanika: schopnosť združovať sa a zakladať kluby.

Hneď na začiatku to najnápadnejšie začlenenie, ktoré prichádza Dať dohromady je úplne nový svet Windenburgu, najkrajšieho a najrušnejšieho mesta, aké kedy prišlo. Má pôvabnú historickú európsku atmosféru s rustikálnymi budovami a množstvom malebnej krajiny obklopujúcej každé miesto. Je to príjemné a relaxačné miesto, kde môžete svojich Simíkov opäť naštartovať a socializovať, a je to jedna z najpríjemnejších vecí na expanzii.

Jeho starodávny pocit je zdôraznený prostredníctvom niektorých nových archaických partií, ktoré k tomu patria, najmä starodávnych ruín a veľkého panstva Von Haunt Estate, ktoré je prekvapením prenasledované divákmi Simov, ktorí prešli ďalej. Toto strašidelné sídlo má najviac postáv zo všetkých nových miest a na jeho pozemku sa nachádza nádherné bludisko so živými plotmi. Často ho navštevuje klub „Knights Of The Hedge“, excentrická skupina orieškov stredného veku, ktorých dress code vyžaduje, aby sa členovia obliekali do úplného brnenia (jeden z doplnkov doplnených expanziou).

Zavedenie klubov prináša pocit kamarátstva, aké sa v seriáli nikdy predtým nezažilo - oveľa silnejší zmysel pre komunitu v sociálnych kruhoch. Môžete sa pripojiť k niektorému z už existujúcich klubov v hre alebo si založiť jeden zo svojich vlastných. Môžete si zvoliť až päť aktivít, ktoré budete hrať, a zároveň sa rozhodnúť, ktoré z nich (ak nejaké sú) sú zakázané. Množstvo prispôsobenia, ktoré máte k dispozícii pri vytváraní klubu, je dosť pôsobivé. Na trase klubových stretnutí je možné umiestniť takmer každú rekreačnú akciu, ktorú majú Simíci k dispozícii - čítanie, tanec, hranie šachu, počítačové hackovanie. Môžete vytvoriť komediálny súbor, ktorý vystupuje v baroch, skupinu rebelantských vtipkárov, ktorí sa starajú o to, aby boli zlí k ostatným a vandalizovali predmety, alebo tím tanečníkov, ktorí majú v úmysle zasiahnuť každý nočný klub v meste a predviesť sa ich pohyby.

The-Sims-4-Get-Together

Pri zakladaní vlastného klubu sa musíte rozhodnúť, kto z vašich virtuálnych známych sa môže pridať k vášmu novému gangu, a či musí spĺňať určité vstupné požiadavky, či už ide o získanie konkrétnych schopností, alebo určitý finančný alebo rodinný stav. Ak chcete dosiahnuť ďalší pocit uniformity, máte možnosť zvoliť si klubové oblečenie. Môžete tiež určiť miesto konania, rozhodnutie, kde máte opäť veľa slobody. Akýkoľvek nebytový priestor môže byť hostiteľom stretnutia klubu, bez ohľadu na to, ako sa hodí na vaše aktivity. Simíkovia sa tiež môžu stretnúť v dome člena klubu, aby strávili pokojnejšiu noc. K dispozícii je tiež príležitosť vytvoriť si rivalitu medzi iným klubom, takže je vaším cieľom vyzvedať si ich pomocou priemerných poznámok a žartov.

Na samotných klubových zhromaždeniach máte možnosť získavať body na základe toho, ako veľmi plníte hlavné činnosti skupiny. Body sa udeľujú celkom liberálne, takže nie je také ťažké ich získať jednoduchým opakovaním tých istých akcií znova a znova. Možnosť úpravy schválených aktivít klubu je vždy otvorená, čo znamená, že ich môžete kedykoľvek len zmeniť tak, aby zodpovedali všetkému, čo je k dispozícii v mieste, kde sa nachádzate. Body potom možno použiť na odomknutie výhod, ktoré fungujú ako modifikátory rýchlosti úroveň vašich simíkov sa zvýšila, ich úspech v socializácii a celková nálada členov. Môžu byť tiež použité na odomknutie tajných podaní rúk a rozšírenie kapacity klubu.

Mnoho hodín môžete stráviť navštevovaním shindigov rôznych klubov, formovaním nových vzťahov s čerstvými tvárami a maximalizovaním svojich úrovní zručností. Aj keď môže byť Simík súčasťou iba troch klubov naraz, môže ľubovoľne rezignovať v ktoromkoľvek z nich, pričom im dá príležitosť občerstviť svojich priateľov, ak by im súčasná spoločnosť pripadla trochu zatuchnutá. Čo sa týka samotných aktivít, synchronizácia všetkých vašich Simov na vykonávanie rovnakej činnosti naraz bola vynikajúco ľahká pomocou príkazu „spolu“, ktorý posúva klub ako jednotku, čo znamená, že nie je potrebné klikať na každú skupinu členom tak, aby všetci narazili do bazéna alebo si objednali nápoje súčasne.

batman arkham knight prémiové vydanie stojí za to

Sims 4 Zoznámte sa s lamou

Dať dohromady tiež pridáva dve nové zručnosti: tanec a DJ, ktoré so sebou prinášajú niekoľko nových predmetov, ako napríklad niekoľko stánkov pre DJ a tanečné parkety. Pomocou tanca môžete vyzvať iného tanečníka na boj alebo predviesť, ako skvelá je vaša nová četa, pomocou skupinového tanca. Získanie vysokej zručnosti DJ vám umožní prevziať kontrolu nad raveom, vystreliť rôzne hudobné žánre a zároveň zvýšiť šťastie vašich ostatných účastníkov večierku a získať niekoľko tipov na postup.

Tieto večierky sa neobmedzujú iba na nočné kluby, pretože dostanete pozvánky na zhromaždenia k starodávnym ruinám a tiež na strašidelnom panstve. Okrem novej výbavy DJ patria medzi ďalšie novinky barové hry vrátane stolného futbalu a stolovej hry Don’t Wake The Llama inšpirovanej Jengou, ako aj nové potápačské platformy pre bazény. Animácie, ktoré sú spojené so všetkými týmito novými objektmi a zručnosťami, sú veľmi zábavné a ich pohybom žiari osobnosť každého jednotlivca.

Všetko vo všetkom, The Sims 4: Get together Hlavným lákadlom je mechanik klubu, ktorý je nepochybne zábavný, pretože poskytuje existujúcim hráčom nové spôsoby, ako vybaviť svoje postavy širšou škálou zručností, a umožňuje im spájať sa a komunikovať s ostatnými Simíkmi spôsobom, aký táto séria nikdy predtým nevidela. Nie som si však istý, či nové funkcie dostatočne menia hru, aby otočili hlavy hráčom, ktorí si stále nie sú istí, či je táto skúsenosť hodná ceny. Stále existuje niekoľko významných závad a stále sú prítomné početné obrazovky načítania, ktoré ľudí v prvom rade vyradili z tejto časti. To je povedané, ak sa už s vami dobre bavíte The Sims 4 potom Dať dohromady vám určite poskytne oveľa viac hodín miešania, motania sa a pretancovania noci.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PC, ktorú sme dostali.

Recenzia The Sims 4: Get together