The Simpsons Review: The Kid Is All Right (Sezóna 25, 6. epizóda)

The_Kid_is_All_Right_Promo_1

Za iných okolností by som sa mohol začať sťažovať, ako Simpsonovci vynakladá veľa času a úsilia na to, aby ste vytvorili príliš zložité titulné sekvencie, a neinvestujete toľko času do originálneho rozprávania príbehov, prinajmenšom do komediálnych príbehov. Je však potešením povedať, že tento týždeň mala šou zakryté všetky základy. Spisovateľ epizódy Tim Long sa dosť sústredil na hlavný príbeh, ktorým bola dosť chytrá a vyrovnaná politická satira, ktorá trúbi na vynikajúcej kvalite dvojstrannosti.

Počas daždivých prestávok sa Lisa vrhla do knižnice a stretla sa s novým dievčaťom v základnej škole Springfield Elementary, žiačkou druhého stupňa Isabel Guiterrez (hosťujúci hlas Eva Longoria). Spájajú sa so sestrami Brontëovými a skutočnosťou, že sú obe prostredné deti, ktoré musia sedieť na hrbole uprostred zadného sedadla, a neskôr sa rozhodnú urobiť projekt o FDR spolu s Lisou z liberálneho hľadiska. a Isabel z konzervatívnej strany. Áno, priznáva Isabel, je republikánka. Nie Lincoln republikán alebo dokonca Reagan Republikán, ale niečo iné ... (* kašeľ * Tea Party * kašeľ *)

Áno, Lisa je vysoko chovaná, aby minula skinnerovskú frázu, ale potom, čo ju Marge vezme na cestu späť do 80. rokov, doplnenú o shuffle Super Bowl, Thompson Twins a odhalenie, v ktorom Marge nadšene podporovala Reagana / Busha 88, Lisa sa rozhodne, že ona a Isabel sa môžu dostať cez hranice strany a zostať priateľmi. Tento nový duch priateľstva (a bipartizmu) sa skúša, keď sa začnú voľby zástupcov študentov druhého stupňa a Lisa a Isabel sa postavia proti sebe.

Medzitým v republikánskom veliteľstve Springfield popredné červené statéry mesta a jedno percento zacítili vôňu. Snažia sa z Isabely urobiť poslednú republikánsku hovorkyňu, pretože prekonáva typické etnické, pohlavné a vekové rozdiely priemerného voliča GOP, ale pre Burnse, Draculu, Richa Texana a spol. To je nepredvídateľné, Isabel má integritu a odmieta ich pomoc. Republikáni z Springfieldu, odradení, vrhajú svoje peniaze a podporu na Isabel, čo núti Lisu, aby sa obrátila na najnezávažnejšieho politického operátora, akého pozná: Bart.

Lisa čoskoro Bartova taktika falošných sľubov a trápnych videonahrávok zažije, a potom, čo zažila nočnú moru stretnutie s veľkými porazenými modernej demokratickej politiky - Michaelom Dukakisom, Walterom Mondaleom a Johnom Kerrym - Lisa sa rozhodla, že politika je viac ako víťazstvo, a to raz opäť ponúka ruku priateľstva s Isabel. Aj napriek tomu, že Isabel zvíťazila, Milhouseove prieskumy verejnej mienky ukazujú, že 53 percent študentov by hlasovalo za iného liberálneho kandidáta ako ona, a u Lisy je to aspoň nejaké víťazstvo.

existuje film Srdce kráľovstva