Recenzia Silicon Valley: Články o integrácii (sezóna 1, epizóda 3)

Kumail Nanjiani a Thomas Middleditch v Silicon Valley

Prvé pozeranie stanov vám nevytvára taký istý pocit dôvery Silicon Valley demonštroval svojimi predchádzajúcimi dvoma epizódami. Usporiada šou do formátu namiesto toho, aby trávil čas vytváraním postáv a sveta, a to jej dáva licenciu na zatiaľ najčistejšiu komediálnu epizódu. Problém je v tom, že sa trochu ustál aj zmysel pre humor, pričom dejové línie tohto týždňa pokrývajú vyšliapané územie a vtipy. A potom je tu otázka toho, že jedna z tých zápletiek sa venuje plateniu účtov, čo je celá ďalšia taška problémov s BK. Pri druhom prechode (alebo ak ste len pozornejší ako ja pri prvom) sa však objaví silná nitka postáv, ktorá podčiarkuje písanie, kedykoľvek smeruje neprekvapujúcim smerom.

aká je čistá hodnota robota downey jr

Ako vyplýva z ich názvov konferenčných miestností a módnych slov, epizódy tejto prvej sezóny sú štruktúrované okolo jednotlivých krokov pri zakladaní spoločnosti. Prvé dva sú interné, keď zisťujete, čo vaše podnikanie poskytne (pokročilý algoritmus kompresie) a kto sa stane súčasťou tohto podnikania (ahoj, Jared, adios, Bighead). Tretia fáza, ktorá si vyberie meno, je tou, ktorá vašu spoločnosť konečne dostane do pozornosti vonkajšieho sveta, a ako to bolo doteraz, tretí krok vyžaduje, aby Richard dobehol na pokraj katastrofy, len aby sotva vyšvihol niečo, čo sa približuje výhre.

Po vyrobení svojej vlajky (tričká Pied Piper sú ekvivalentom spoločnosti) je Richard pripravený zasadiť ju celému svetu, aby ju videli, čo znamená, že musí začať nosiť svoj bossy-khakis pred ľuďmi, ktorých nezdieľa kúpeľňa. s. Ako jediný člen spoločnosti, ktorý má v skutočnosti rád meno Pied Piper, prislúcha mu, aby o jeho použití rokoval s Arnoldom, slaným podnikateľom soľou zo zeme, ktorého zavlažovacia spoločnosť už tento názov používa. Keď sa Richardovi podarí vyjednať spravodlivý predaj názvu za 1 000 dolárov (čiastočne kvôli tomu, že sa Arnold zľutoval nad zlým programom, ale tiež kvôli tomu, že Richard šikovne poukázal na to, že lepšie programy na kompresiu znamenajú menej serverových fariem s okom na obrábanej pôde), je to perfektná stredná epizóda, ktorá nechá Richarda na ...

kedy prídu legendy zajtrajška na netflix

... čo samozrejme znamená, že dohoda a Richardova spoločnosť budú vystavení riziku, keď Erlich začne o spoločnosti gabing online a Arnold si začne myslieť, že bol podvedený. Je to zatiaľ najkompletnejšia A-zápletka, akú táto šou urobila, čo hovorí o epizóde, ktorá sa všetko črtá ako loglines v prvom čase (X ide na drogovú cestu. Y riskuje, že bude deportovaný. Z bude posadnutý [vložiť produkt ]). Na použití týchto konvencií nie je vo svojej podstate nič zlé, pamätajte, je to len tak Silicon Valley Humor a príbehy boli doteraz konkrétnejšie pre dané odvetvie a prostredie a stanovy takúto špecifickosť vo svojich vtipoch alebo zápletkách nemajú. Mnoho gagov je telegrafovaných na míľu ďaleko, pretože sú v prílišnej situácii, aby umožnili jedinečnosť postáv alebo prostredia originálnemu pretočeniu dobre obnoseného materiálu.

To, čo som na tejto epizóde druhýkrát začal obdivovať, bolo to, ako úzko štruktúrované sú poklesy do klišé sitcomu, aj keď nepredstavujú predstavenie v tej najoriginálnejšej podobe. Každá scéna v Richardovom príbehu sa hrá v podstate dvakrát, raz s úspechom a raz s neúspechom. Áno, máte celkom dobrú predstavu o tom, ako sa scéna bude odohrávať, keď Richard vráti stroj na margaritu zamestnancovi boxstore, ktorého omylom inšpiroval, aby mu zničil život, ale množstvo príbehu, ktorý vedie k vytvoreniu zjavných vtipov, je samo o sebe pôsobivé. Podobne, všetko, čo sa môže pokaziť, sa pokazí, príšernosť, ktorá je nutná k tomu, aby Arnold držal meno Pied Piper ako rukojemníka, pochádza z logického domino efektu, pričom každý člen hostela náhodne prispel k Arnoldovmu obrazu Pied Piper ako praktikanta / nelegálneho najme si megafirmu, ktorá sa k nemu správa ako k senovi.