Shovel Knight: Plague Of Shadows Recenzia

Recenzia:Shovel Knight: Plague Of Shadows Recenzia
Joshua Kowbel

3
On21. september 2015Naposledy zmenené:1. júla 2016

Shovel Knight je stále bezkonkurenčnou audiovizuálnou poctou konzolám Sega a Nintendo. Ak máte radi nemilosrdné plošinovky a už vlastníte Shovel Knight, vychutnajte si Plague of Shadows. Doslova to nič nestojí. Ak dávate prednosť presnému ovládaniu, mierne pozmenené úrovne a tvorba bomby nemusia ospravedlňovať dynamický štýl hry Plague Knight.

Viac informácií Screenshot moru tieňov

Screenshot Plague of Shadows 3

Teraz to zopakujem, Shovel Knight: Plague of Shadows je neúprosne ťažké. Ak máte radi nemilosrdné old-school plošinovky a už ich vlastníte Rytier lopaty , užite si toto bezplatné DLC. Pokiaľ ide o vás ostatných, hrajte na svoje vlastné riziko. Pri kontrole tohto nedávneho rozšírenia som viackrát ohrozil svoj ovládač. Shovel Knight’s kampaň vyvolala okamihy nepokoja, to áno, ale nič také násilné, že som uvažoval o prasknutí môjho DualShock 4 na dva. Mor tieňov odovzdá opraty titulárnemu Plague Knightovi - ktorý už nie je iba šéfom proti ušľachtilému pátraniu Shovel Knight - a prerobí fyziku, na ktorej hráči záviseli, aj keď nie k lepšiemu.

je tichým strážcom a bdelým ochrancom

vedel som Mor tieňov privedie na mňa zlosť asi 37 sekúnd do prvej fázy hry. Morový rytier vymení dôveryhodné rýľové a pogo manévre Shovel Knight za vtáčiu masku, bomby a šmykľavé ovládacie prvky. Nenávidím štýl hry Plague Knight. Platformy, ktoré integrujú hybnú silu do skokov postavy, sa vzdávajú precíznosti žánru, čo spôsobuje, že fanúšikovia nesprávne načasujú prekážku alebo nadmerne korigujú pristátie, utopia sa, napichnú sa na hroty alebo tlejú v láve. Takéto nervy drásajúce hranie mi bráni v návrate k rôznym 8-bitovým klasikám. Fyzika hry, aj keď môže byť nereálna, by sa nikdy nemala cítiť napoly hotová.

Screenshot Plague of Shadows 2

Mohol som sa aklimatizovať na citlivosť kĺzania a kĺzania Plague Knight, len nie vtedy, keď skákanie vyžaduje dôsledné bezchybné prevedenie. Mor tieňov môže byť tiež poctou ‘Splosion Man . Ako alchymista Plague Knight využíva bombové skoky (zvané výbuchy) na prelomenie nedobytných hradov a lodí svojich bývalých spojencov. Za týmto účelom hráči podržia svoje útočné gombíky. Akonáhle Morový rytier začne svietiť, odpáli sa a poháňa sa hore a dole. Pretože Yacht Club Games prekonfigurovali úrovne, aby sa udržali Rytier lopaty Ťažkosti so zdaňovaním, jediný výbuch zriedka robí trik pri prekonávaní priepastí. Musíte navigovať detonácie a kombinovať žalostný dvojitý výskok Plague Knight s výbuchmi bomby, aby ste sa mohli pohybovať po etapách.

Moja hnev odtiaľto rastie.

Vývojári zlikvidovali rímsy a nepriateľov (napr. Medúzy na začiatku Flying Machine), na ktoré sa predtým Shovel Knight pogo’d. Super, chválim Yacht Club za to, že nevybehli DLC, aby splnili požiadavky fanúšikov. Ľudia, ktorí sa prihlásili do hodín Rytier lopaty od prvého dňa získate úplne novú hru. Morový rytier je zároveň Luigiho záštitou pre Lopatného rytiera, až na trochu zelenšiu. Pri pristávaní alebo šprinte sa pošmykne a zastaví sa niekoľko metrov od zamýšľaného cieľa. Hry Yacht Club nenavrhli Rytier lopaty pre nedokonalé platformovanie. Mnoho ríms pokrýva šírku ramien Morového rytiera, nie ďalej. Výpočet mojich skokových oblúkov v rýchlom slede, aby som sa dotkol bez toho, aby som prešiel do prázdna mimo obrazovky, je najpriaznivejšou skúsenosťou, ktorú som tento rok prežil.

Musíte stavať rýchlosť pre dlhšie skoky a pre priemerného bežca bez rýchlosti Rytier lopaty nadšenec, väčšina vašich skokov pôjde takto: podržte stlačené tlačidlo útoku, prebehnite pár metrov a skočte do vzduchu. Na vrchole zoskoku uvoľnite tlačidlo útoku, aby ste odpálili bombový vak. Potom znova klepnite na tlačidlo skoku bez toho, aby ste stlačili analógovú páčku alebo D-pad, čím zrušíte svoju nahromadenú hybnosť vo vzduchu, aby ste mohli bezpečne spadnúť. Tieto kroky ma preniesli Mor tieňov , napriek tomu som na prvej úrovni zhromaždil viac reštartov ako v polovici svojho prehratia Rytier lopaty . Konečné Mor tieňov počet úmrtí: 199 úmrtí.

Screenshot Plague of Shadows 5

kostým zázračnej ženy a kapitána ameriky

Iba zázrak udržal môj ovládač v jednom kuse: nové výbuchy bomby. Aj keď štandardný výbuch spôsobí nepatrný výbuch oblasti účinku, ďalšie bombové výskoky prinesú hmatateľné efekty. Výbuch mrazu bombarduje oblasť pod vami cencúľmi, zatiaľ čo výstrely odrážajú nepriateľov vpred pomocou magických rakiet. Ten výbuch, ktorý som neustále vybavoval, spomalí váš zostup po štarte. Nemôžem poďakovať prasknutiu plaváka za to, že mi pridelil drahocenné sekundy na dokončenie mojej trajektórie a zabránenie fatálnemu opätovnému spusteniu. Bez ohľadu na to, ako dobre Mor tieňov simuluje mrzutosť arkád z raných 90. rokov - zomrieť, respawnovať, zomrieť, respawnovať, zomrieť, vložiť ďalších 50 centov do slotu na mince - bol by som radšej, keby bolo DLC prístupnejšie, aby sa float burst dal štandardne odblokovať.

Bez prasknutia plaváka som od začiatku absolvoval etapy s identickým, ak nie menším počtom šperkov. Môžete namietať Mor tieňov je pre zarytých fanúšikov, ľudí, ktorí týždenne kultivujú Vežu osudu. Ak je to tak, Yacht Club Games odcudzujú ľudí, ktorí túžili iba po ochutnávke alchýmie Plague Knight. Morový rytier odomkne ďalšie vylepšenia po zhromaždení mincí zelenej šifry posiatych úrovňami, takže dôležité položky, ako napríklad mráz alebo výbuchy striel, prechádzajú iba starostlivým skúmaním. Ďalej Rytier lopaty závislých a lovcov úspechov, očakávam veľké percento publika nevydržať do konca roka Mor tieňov. Štandardný bombový výskok potrestá kohokoľvek bez dostatočných reflexov.

Je teda čudné, že šéfovia zostávajú šokujúco ľahkí. Spectre Knight nebol o nič tvrdší ako dieťa oblečené na Halloween vďaka bombovým plášťom, ktoré poskytovali väčší oblúk lobu. Pokladový rytier ku mne nemohol držať harpúnu, keď som si do bômb balil stopovací prášok a chrlil plamene, ktoré sa držali pevného povrchu. Pamätáte si na úlohu skákať na vrchole mechu Tinker Knight’s, aby ste dosiahli svojho pána? Hráči môžu vystreliť priamo na vŕtačku a hodiť bomby do tváre Tinker Knight. Na prvý alebo druhý pokus som porazil každého darebáka z No Quarter. Považoval by som to za dar z nebies vo svetle mizerného nástupišťa. Aj hráči, ktorým je výroba bomby ľahostajná, sa môžu predierať šéfom konzumáciou toník, ktoré pridávajú jednu bublinu do baru zdravia, až kým neumrie Morový rytier.

Screenshot Plague of Shadows 4

Počkaj minútu. Povedal som, že vyrábam bomby? Áno, urobil som.

Zbieraním zelených šifrových mincí pre Monu skúma vylepšenia pre nášho alchymistu. Ak si kúpite správne ingrediencie, môžete bomby prispôsobiť tak, aby prekonali každú situáciu. Pokúšate sa odraziť granát z niekoľkých stien predtým, ako exploduje? Pripojte dlhšiu poistku. Potrebujete štít pred nepriateľskými projektilmi? Obeh obežnej dráhy zaisťuje, že vás bomby otáčajú. Minibossy oslabujúce vaše zdravie skôr, ako do nich vložíte zub? Kúpte si prášok. Tri explózie v tesnej blízkosti sa skombinujú pre väčší a jasnejší boom, po akom túžite. Nechať hráčov vymyslieť svoj prchavý arzenál z desiatok permutácií, praktických aj nepraktických, je tou najlepšou mechanikou, z ktorej vychádza Mor tieňov , s vylúčením absencie vlastných bombových automatov . Od tohto písania sa hráči musia ponoriť do ponuky pozastavenia zakaždým, keď chcú vymeniť komponenty.

Minimálne výmena medzi arkánami si vyžaduje menej premýšľania. Morový rytier považuje relikvie z Rytier lopaty zbytočné a vymení ich za Chestera za nové kúzla založené na alchýmii. Ten roh vám nasadí väčšiu bombu s rázovými vlnami, ktoré sa vlnia cez steny. Hotovosť v tejto kotve a Chester vám predá zápar na odčerpanie života z nepriateľov, ktorých zraníte. Zbavte sa tejto prútika a nahraďte ju kadičkou vyčarovanou zo vzduchu, ktorá vám umožní aktivovať ďalší výbuch skôr, ako si vás priepasť nárokuje. Ordnance Plague Knight’s is more creative than Shovel Knight’s, and autentic to his profession. Len kvôli získaniu arkány som preskúmal každú tajnú oblasť. Nemôžeš mi ublížiť na zemi, keď nie som na zemi, Propeller Knight.

Nech už je kdekoľvek, Yacht Club prerobí Rytier lopaty ‘S naratív. Prebojujete sa stále rovnakými fázami a bossmi, ale na rozdiel od ovládania to funguje. Udalosti z Mor tieňov bežať trochu paralelne s dobrodružstvom Shovel Knight. Hráči môžu dokonca spozorovať, že ceruleanský bojovník podniká svoje záležitosti, zatiaľ čo morový rytier číha v jeho podzemnom brlohu, pretože mešťania zakázali rádu štvrtej štvrte vstup do dediny. Aby sa Morový rytier nenechal ovládať, má svoje vlastné stimuly na to, aby zradil Čarodejnicu a jej lokaje. Má v úmysle vytvoriť dokonalý elixír z esencií svojich spolubojovníkov (to sa stáva celkom potešujúcim príbehom, uisťujem vás) a sebecké vtipy a chvastanie Morového rytiera a pýšenie sa zárukou, že každé zúčtovanie No Quarter je radosťou.

Mona dostáva viac času na obrazovke aj ako skutočná asistentka Plague Knight, ktorá plní relatívnu úlohu okrem hry Maiden of Minigames. Zvyšok pracovnej sily Plague Knight je jedným z idiotov, zatiaľ však milých idiotov. Aj keď si netrúfam dôverovať vzťahovým radám hovoriaceho koňa, budem ho počúvať, ako sa túla k svojmu srdcu a absorbuje každý pixel prezentácie. Začal som závratne uvažovať, aký skvelý je 8 alebo 16 bit BioShock by mohla byť s podvodným javiskom Treasure Knight - vodná fyzika a všetko - slúžiace ako inšpirácia. Fenetické tempá hráčov vajec Tinker Knight’s Clockwork Tower pokračujú tiež a nabádajú ich, aby prekonali predchádzajúce kontrolné body a zamrmlali ešte jeden pokus. Oboje Rytier lopaty a Mor tieňov vytvárať audiovizuálne dojmy, ktoré presviedčajú konkurentov s retro tematikou.

Osamelý Mor tieňov Nevýhodou je bombová akrobacia Plague Knight. Kým som nezískal float burst, ktorý bagatelizuje mnoho nebezpečných nástrah DLC, pýcha prekonania niekoľkých častí - najmä častí s automatickým rolovaním - na desiaty, pätnásty alebo dvadsiaty pokus nikdy neprišla. Tieto obrazovky som nechal za sebou s úškrnom, nie s úškrnom. Aby som si pripomenul, že moje schopnosti sa v nasledujúcom roku nezhoršili Rytier lopaty ‘S Po uvedení na trh som si znovu zahral úvodnú scénu ako Shovel Knight a porazil ju ako aj Black Knight jediným životom. Keď som znovu ovládal Shovel Knight, keď som hral 8-bitovú poctu Yacht Club Games, ako to malo byť hrané, preplavila sa ma katarzná vlna.

Zatiaľ čo som premohol zúrivosť a bláznovstvo, ktoré je Shovel Knight: Plague of Shadows Som spokojný, že sa ho už nikdy nedotknem.

Táto recenzia je založená na PS4 verzii DLC, ktorá je všetkým Rytier lopaty vlastníci si môžu stiahnuť.

sme znovu dátum vydania Millers 2