Recenzia septického muža

Recenzia: Recenzia septického muža

2.5
On11. augusta 2014Naposledy zmenené:11. augusta 2014

Napriek náznakom ambicióznej žánrovej veľkosti a výraznému obratu od Jasona Davida Browna je Septic Man uviaznutý v tom, že je výzvou, ktorá sa nemôže zbaviť takého nepríjemného zápachu.

Viac informácií Recenzia septického muža

septic_man_still_3__large

Ak niekedy existoval film, ktorý vo mne vyvolal pocit, že sa potom potrebujem osprchovať, je to Jesse Thomas Cook’s Septik . Rovnako ako slogan uvádza, je to mizerná práca, ale niekto sa na ňu musí pozerať, však? Ak sa vám podarí prekonať všetko kakanie, zvracanie, hnilobu a hnisanie, jedinečný príbeh ovplyvnený filmom Lloyda Kaufmana Toxický Avenger Model by mohol preraziť oblak nepríjemného zápachu, ale slabšie žalúdky sa budú snažiť udržať svoj obed dole. Dobrá vec je, že vaša tolerancia bude otestovaná behom niekoľkých sekúnd od otvorenia filmov, takže ak hrubá hrôza tela nie je vašou stránkou, nestrácajte čas zavádzaním nechutných dĺžok, ktoré Cook vrhá, aby ste dosiahli najrealistickejšie vyobrazenie sanita-pokazena mozna. Ak vôňu neznesiete, choďte z kúpeľne - čo najrýchlejšie.

Jason David Brown hrá Jacka (tiež známeho ako Septic Man), inštalatéra, ktorý sa nebojí zašpiniť si ruky. Po škaredom vypuknutí baktérií, ktoré infikuje celé jeho mesto, ho osloví záhadný muž, ktorý ponúka veľkú sumu peňazí na oplátku za úplné vyšetrenie vodovodných systémov, ktoré boli infikované. Jack si túto prácu vezme, na veľké sklamanie svojej tehotnej manželky, ale po stretnutí s dvoma nechutnými postavami žijúcimi v opustenej továrni sa ocitne uväznený v septiku. Je to tu, kde Jack začína prechádzať hroznou premenou, ktorá sa oddeľuje od ľudstva, pretože musí nájsť spôsob, ako prekabátiť hlupákov nad sebou a zároveň nájsť východ zo svojho páchnuceho väzenia.

Aj keď niektoré filmy typu B nepodstupujú absolútne žiadne riziká, Septik ponorí sa najskôr do čistej splaškovej vody, ktorou je Tony Burgess “( Pontypool ) skript, ktorý sa nenechal odradiť bzučiacimi muchami priťahovanými k vôni žlče, krvi a odpadu. Aj keď to môže byť nepríjemná poznámka pre hordy diváckeho obsahu so šteklivejšou filmovou tvorbou, Cook sa nevyhýba materiálom, ktoré nepochybne urazia niektoré chutné jedlá. Ako už bolo spomenuté vyššie, prvých pár minút predstavuje samostatný test, ktorý ukazuje, že kontaminovaná žena vylučuje materiál z každého otvoru v tele. Utrpenie je vyložene revoltujúce, pohľad, ktorý sa už nepovažuje za ďalší popis, ale výzva je stanovená včas a naše očakávania sú stanovené správne, počnúc Septik vpravo - aj keď nevoľno - noha.

Mojím skutočným lákadlom k tomuto mučeniu ovplyvnenému na toalete bol hlavný herec Jason David Brown, ktorý získal cenu pre najlepšieho herca na festivale Austin Fantastic Fest v roku 2013. Keď som na minuloročnom festivale poznal ďalšie spory, dychtivo som sledoval Brownovu transformáciu do jeho navrhovaného zmeneného stavu, a môžem povedať, že sa mu celkom ľahko darí niesť prevažne jednoznakový film. Keď je Brown uväznený v nádrži, musí sa vyrovnať nielen so zdravotnými dôsledkami obklopenia infekčným odpadom, ale aj s pozorovaním jeho podmáčaného a bublinového mäsa, ale aj s mentálnym rozkladom, ktorý sa časom prejaví. Začínajúci ako milujúci rodinný muž sa Jack stáva týmto legendárnym septickým mužom, keď sa snaží hľadať slobodu. S každou ďalšou vrstvou piči sa stáva monštrom. Brown rozhodne žiari, okrem toho, že je maskovaný špinou a bahnom, vracia všetku výživu, ktorá mu v tele zostala, ale herec dokáže ľahko využiť motivovaný boj svojej postavy o prežitie napriek pretrvávajúcim ťažkostiam, ktoré by iných aktérov mohli vystrašiť.

Samozrejme, že sa vyskytnú otázky, aké pôžitky v skutočnosti existujú zo sledovania obetí posiatych chorobami, ako sa váľajú vo svojej vlastnej špine, najmä počas dlhších scén Jackových pokusov o útek, ktoré sú neustále pozastavené, aby mohol znova znechutene zvracať. Považujem sa za dosť silného žalúdka, ale dokonca som zistil, že ma unavuje nadbytok tekutín, pretože Cookovo neúnavné stvárnenie splaškových vôd môže byť pre pohodlie až príliš realistické. Septik prináša presne to, čo by ste od takého odhaleného titulu očakávali, a hoci Cookove ambície spojené s Brownovým hereckým výkonom vytvárajú prekvapivé výšky, nepríjemný zápach tiež vytvára rovnaké minimá, ktoré sú výzvou pre náš celkový pôžitok.

Spolu s Jackovými zjavnými problémami, medzi ktoré patrí uväznenie v septiku s kontamináciou a absencia výstupu, dve postavy nad ním chcú, aby bol mŕtvy, ale ich začlenenie sa snaží byť napätým zápasom. Lord Auch (Tim Burd), vražedný psychopat, so športom nabrúsenými zubami, ktoré používa na hryzenie do obetí, zatiaľ čo jeho brat Giant (Robert Maillet) nadviazal s Jackom skrytý vzťah v snahe zachrániť si život. Napriek tomu, že Jackovu hrobku otvárajú sporadicky, aby vpadla do mŕtveho tela, nikdy nie je dosť pozadia, aby sa dalo skutočne investovať do zlomyseľnej povahy lorda Aucha, a namiesto toho, aby boli dôstojným protivníkom, stali sa v porovnaní s Brownovým nadradeným príkazom na obrazovke zabudnuteľnými.

Septik sú hodinky určitých chutí - tých, ktorým nevadí, že sa dostanú dole a zašpinia sa podobne ako Brownov robotnícky charakter. Obdivujem to, čo sa Cook rozhodol dosiahnuť, maximalizovať nezávislú filmovú tvorbu pre divokú a jedinečnú jazdu, ale trochu menej zamerania na vulgárnosť mohlo nesmierne pomôcť a skutočne privedieť samotného samotného Septika. Brownova cesta ukazuje záblesky strhujúceho žánrového vykorisťovania, ale keď sa dosiahne vrcholné vyvrcholenie, jeho osobnosť stráca pozornosť a Septic Man sa stáva viac trikom ako transformáciou - nešťastným zhrnutím, ktoré neodráža niektoré z pôsobivejších momentov Cooka ako žánrového filmára. .

Jesse Thomas Cook je vždy priamo na vrchole hľadania slávy filmu B ( Monster Brawl / Scarce ), ale Septik skončí ako niekoľko poburujúcich scén od únikového hitu. Jeho chvíľa príde, poznačte si moje slová, len nie som pokrytý septickým odtokom.

Recenzia septického muža