Recenzia: Senran Kagura: Splash Peach Beach
Gabs Tanner

3.5
On21. september 2017Naposledy zmenené:20. júla 2019

Senran Kagura: Peach Beach Splash dodáva žánru strelcov trochu zábavy a zároveň rozdáva množstvo služieb pre fanúšikov.

Viac informácií Senran Kagura: Splash Peach Beach

Ach chlapče Senran Kagura je späť s ďalším fantasticky nestydatým titulom. Naše obľúbené ženské shinobi si obliekajú plavky, chytajú vodné pištole a navzájom sa mokvajú. Nenapadá ma lepší scenár pre prvého strelca série, Senran Kagura: Peach Beach Splash .

Rovnako ako v Letné verzus , veci začínajú tým, že dievčatá zo štyroch škôl shinobi sa dostanú na izolovaný ostrov. Záhadní hostitelia kanála NewTube (ktorí sú jednoznačne učiteľmi hier) oznamujú, že nikto nemôže odísť, kým nebude dokončený turnaj Peach Beach Splash. Je to príliš jednoduché, ale hej, koľko ľudí skutočne hrá Peach Beach Splash za pozemok?

kto je dievča v novej reklame na Nissan

Keď som dostal svoje priority na pravú mieru, čo najskôr som zamieril do šatne. Môžete si prispôsobiť dievčenské plavky a doplnky a asi som to trávil dlhšie, ako by som si mal pripustiť. K dispozícii je menej oblečenia ako obvykle, ale aj tak je skvelé vidieť hrateľné výtvory v hre a počas cutscén. Och, dievčatá môžete tiež zapózovať v šialenom množstve pozícií a vystreliť ich vodou, zatiaľ čo sledujete, ako sa krútia, pretože myslím, že sú to fanúšikovia.

Keď už boli moje dievčatá vo vhodnom oblečení, nastal čas na kampaň. Každá z 10 misií pre každú školu má svoj vlastný malý príbeh, keď sa tímy prebojujú k víťazstvu. Aj keď je ľahko preskočiteľný, musíte oceniť veľkú dávku zjavného humoru. Postavy sú také plné priateľských škádlení, že tak trochu odpúšťate pyšným perverzným a sestrám S&M. Fanúšikovia seriálu tiež uštvú uši pri zmienke o niektorých dievčatách, ktoré sa chystajú promovať, a pri hroziacej hrozbe na obzore, ktorá je zjavným nastavením budúceho titulu.

Útržky príbehu sa objavujú pred a po každej fáze hry. Tu hráte v tíme 5 dievčat. Stačí si vybrať ten, ktorý chcete ovládať, a zo zvyšku sa stanú pekne schopné NPC. Pred koncom hry máte 3 životy a skôr, ako k tomu dôjde, musíte zlikvidovať všetkých nepriateľov v určitej fáze.

Nie je tu nič príliš zložité. Strieľajte na nepriateľov, aby ste ich vyhodili, alebo použite útok na blízko, aby ste vyplienili každého, kto sa dostane príliš blízko. Skok jetpacku, rýchla pomlčka alebo streľba a dodge na rýchle nájdenie úkrytu. Nezabudnite na špeciálne schopnosti. Je to veľmi jednoduché a ľahké sa zdvihnúť, takže nikto nebude mať problémy s ťažkosťami.

Každá misia sa koná v jednej z úžasných fáz hry. Je tu slušné množstvo rozmanitosti, od bojov na pirátskej lodi po súpravu Dobrú chuť . Nepriatelia tiež udržiavajú sviežosť pomocou základných chrochtaní, vrátane robotických delfínov, ktoré vás ohrievajú vodou, a dievčat, ktoré sa vás snažia udrieť plavákmi. Potom sú tu náročnejšie konkurenčné tímy, ktoré majú v rukávoch toľko trikov ako vy. Na konci každého príbehu je aj jedinečný zábavný súboj s bossmi, ktorý všetko dotvára na vysokej úrovni.

Teraz je to obvyklé riešenie Senran Kagura je pre každú dievčinu jedinečnú zbraň a zodpovedajúci herný štýl. V Peach Beach Splash , ste uviaznutí s 10 zbraňami, ktoré môžu byť vybavené ktoroukoľvek z 30 dievčat, ktoré máte k dispozícii. Bol som smutný, že som stratil množstvo rozmanitosti z minulých titulov. Rovnaké hranie postáv však znamená, že nikdy nie ste postavený proti premoženej postave. Všetko, čo závisí od zručnosti, s vami vybranou kombináciou položiek.

Zbrane majú mierne odlišné spôsoby streľby, od prúdov vody po rýchle impulzy. Čoskoro si vyberiete malú zbierku obľúbených položiek (moje sú duálne pištole, raketomet a hadica). Znie to povýšenecky, ale automaticky prichádzajú s automatickým zameraním, aj keď sa to dá vypnúť. Vlastne som sa pristihol, že sa väčšinou držím tejto štandardnej formy útoku. Pretože nepriatelia sa môžu pohybovať v impozantnej rýchlosti, zdalo sa hlúpe odmietnuť zameriavaciu pomoc.

V skôr Splatoon atmosféra, väčšina akcií spotrebuje značné množstvo vody z obmedzeného množstva nádrží. S opatrným načasovaním musíte používať nielen svoju zbraň, ale aj úžasnú palubnú dosku a jetpack. Zastavenie doplňovania vás skutočne nechá otvoreným útokom. Takže môže byť čas pustiť sa so špeciálnou schopnosťou, zatiaľ čo sa dostanete za úkryt.

Každý vyhratý zápas vás odmení balíkom kariet plných zbraní, domácich miláčikov a schopností. Existuje asi 1 000 z nich, ktoré ponúkajú karty útoku, vylepšenia štatistík, spôsoby bránenia nepriateľom a zaujímavé doplnky, ako napríklad neviditeľnosť a bariéry štítu. Každé dievča v tíme dostane tri karty domácich miláčikov a 6 kariet schopností, ktoré môžu vziať do boja. Páči sa mi, že nielen moje vybrané dievča, ale aj celý tím sa dá prispôsobiť mojim preferenciám. Vyberajte opatrne a vaše karty čoskoro prekonajú vašu vodnú pištoľ, v dobrom aj zlom.

Aby sa zabránilo ich prílišnému preťaženiu, sú k dispozícii naraz iba tri karty. Každý z nich má tiež ochladzovacie obdobie, ktoré sa predlžuje, čím je karta výkonnejšia. Existujú spôsoby, ako získať čas rýchlejšie, avšak. Obľúbeným fanúšikom je ponižovanie padlých súperov strhnutím oblečenia vodou z gumovej kačice. Je to trochu brutálne, ale hej, teraz môžeš použiť viac zručností, takže ďalej k ďalšej obeti - myslím nepriateľovi.

Môj problém s kartovým systémom je, že zbieranie už získaných kariet je jediný spôsob získavania skúsenostných bodov. Za každú odohranú fázu dostanete 10 kariet a body z nich musíte rozdeliť medzi dievčatá, zbrane a každú kartu, ktorú chcete použiť. Získanie štvorhry vzácnych kariet teraz znamená viac skúsenostných bodov, ale vzácne karty sú presne to. Zriedkavé. Hra na ťažšie ťažkosti zvyšuje vaše šance na získanie lepších kariet. AI však rýchlo potrestá poddimenzovaný tím, takže ste nútení zomrieť ako prví.

Aby som bol spravodlivý, Peach Beach Splash poskytuje množstvo rôznych spôsobov, ako získať viac kariet. V skutočnosti vám bude chvíľu trvať, kým budete musieť zvážiť opakovanie jednotlivých fáz. Pre slobodných hráčov je tu turnajový režim, v ktorom musíte s vybraným tímom dievčat vyhrať rad výziev za sebou. Existuje tiež slušné množstvo ďalších minipríbehov s názvom Paradise Episodes, z ktorých každá má päť scén. Často vás sami postavia proti silným nepriateľom a skutočne tak preveria vaše schopnosti, pričom nie je dovolené skrývať sa za spoluhráčov.

Pre niečo trochu iné je tu niekoľko online režimov pre viacerých hráčov. K tomu, ako dobre fungujú, nemôžem dať nijaké komentáre, pretože sa mi na serveroch nepodarilo nájsť nikoho, s kým by som mohol hrať (problém mať hru pred spustením). K dispozícii sú nielen zápasy v poradí 3 proti 3 a 5 proti 5, ale zaujímavo vyzerajúci režim prežitia až pre 6 hráčov. Určite sa objavím, keď budú okolo ostatní hráči, aby si otestovali moje schopnosti.

Koľko z toho máš Senran Kagura: Peach Beach Splash je úplne závislé na tom, čo hľadáte. Veľká časť hry je pre strelca celkom štandardným zážitkom a ani pri multiplayeri si neviem predstaviť, že sa zúčastní akýchkoľvek veľkých turnajov. To znamená, že aj pri niektorých nepríjemnostiach týkajúcich sa vyrovnania je všetko vždy zábavné a existuje veľa služieb pre fanúšikov, ktoré vás rozptýlia.

Táto recenzia vychádza z kópie hry pre PlayStation 4, ktorú nám poskytla spoločnosť XSeed.

Senran Kagura: Splash Peach Beach