Recenzia Scribbler

Recenzia: Recenzia Scribbler

3
On15. septembra 2014Naposledy zmenené:15. septembra 2014

Zatiaľ čo The Scribbler nesúhlasí s tým najlepším, čo komiksový žáner ponúka, Katie Cassidy využíva početné hlasy vo svojej hlave na vytvorenie jedinečného hrdinu pre trochu štylizovanej sviežosti.

Viac informácií Recenzia Scribbler

The-Scribbler-4

Napriek tomu, že to uznáva Pisár sa môže pochváliť titulom, ktorý zapadá do sveta iba tých najšikovnejších superhrdinov, aké si len dokážete predstaviť, táto nezávislá grafická nová adaptácia si tak trochu drží proti väčším násilníkom Marvel / DC, ktorí ovládajú žáner komiksu. Pre malé ryby nie je ľahké plávať so žralokmi, ako to majú dokonca aj filmy s väčším rozpočtom Duch nemohol to hacknúť, ale viacvrstvové príbehové vrstvy Dana Schaffera sú schopné poskytnúť režisérovi Johnovi Suitsovi dostatočné základy na vybudovanie silne nasýteného, ​​psychoticky zložitého sveta okolo. Určite existujú hrdinovia a darebáci, ale nie tak, ako nás to naučili filmy o komiksoch, čo je do istej miery osviežujúce, keď tu behá a je nechutne šarmantných toľko tvrdých tiel oblečených do spandexu - dajte mi cynického, konfliktného hrdinu deň v týždni.

Katie Cassidy hrá Suki, ženu s viacerými osobnosťami, ktorá v súčasnosti podstupuje pokračujúci proces s názvom The Siamese Burn, v nádeji, že hlasy budú časom eliminované. Ak sa prihlási do akejsi inštitúcie, stretne sa s farebným obsadením postáv, ktoré majú všetky svoje vlastné podmienky (napríklad Sasha Gray, Garret Dillahunt a Gina Gershon), ale keď na zariadenie pritiahne pozornosť niekoľko samovrážd, niektoré z nich ľudia začnú mať podozrenie na faul. Aby toho nebolo málo, keďže Suki znižuje počet osobností uviaznutých v jej vnútri, začína prevládať strach z vymazania jej skutočnej osobnosti a kladie si otázku, či liečba nakoniec bude fungovať. Keď Suki bojuje za očistenie svojho mena, ostatní sa snažia dosiahnuť záhubu a jej jedinou nádejou môže byť tichá osobnosť prezývaná The Scribbler, ktorá je stranou Suki, ktorá sa objavuje iba v naj chaotickejších časoch.

Pisár pokusy o vyfarbenie za hranicami, hľadanie veľkolepejších tém o tom, ako sa nosia bežné členovia spoločnosti, obliekanie smiešnych kostýmov a celodenné sadenie si pred obrazovky. Boje Suki s potlačením jej početných osobností sa zmenili na prípadnú otázku, kto je skutočný Suki? - mohol by byť Scribbler skutočne Suki, zatiaľ čo jej kontrolovaná prítomnosť je len prejavom postaveným na asimiláciu do modernej kultúry? Je smutné, že tieto existencialistické témy týkajúce sa dosiahnutia vnútorného osvietenia, spájajúce sa s naším skutočným ja, sú zatienené a oslabené príliš kázavým dialógom podobným žargónu DAMN THE MAN z filmov o vykorisťovaní zo začiatku 70. rokov. Film poskakuje okolo, snaží sa presne určiť zmysel života, ale Suitsova práca uprednostňuje honosný, štylizovaný komiksový materiál - neobjavuje Buddhovu podstatu.

S tým sa dá povedať, že v celej scéne panuje strašidelný vplyv Pisár ktoré pomáhajú toľkými spôsobmi, od obludných foriem až po brutálne vizuálne prvky, ktoré sú vhodné pre celkový pocit nebezpečenstva, ako napríklad Prelet nad kukučím hniezdom o halucinogénnych liekoch. Niektorí herci sú v takom hroznom svetle nerozpoznateľní, napríklad Michelle Trachtenberg, ktorá robí zázraky pri vytváraní živých postáv, ktoré budujú fantasy svet vo vlastnej hlave Suki. Obleky pokrývajú väčšinu scén v tme a tónované odtiene strihané jasnými, žiarivými svetlami, aby vytvorili kontrast vždy, keď sa blížia objavy príbehu, využívajúc spomalený pohyb ako toľko podobných žánrových filmov, ktoré prišli aj odišli ( 300 ), pričom našiel štýl pripomínajúci samotného Zacka Snydera. To je podľa mňa pochvala, pretože Snyder zistil, že umelecké podanie sa nedá ľahko replikovať, ale sám Suits nachádza rovnaký hyper-vizuálny úspech vo filme ako Pisár .

Katie Cassidy je sama o sebe superhrdinkou a bojuje s postavou, ktorá neustále mení svoju kompozíciu, keď sa jej zmocnia rôzne hlasy. Jeden by mohol byť super milý, zatiaľ čo iný je sexom posadnutý deviant, a práve Cassidy musí ukázať mnoho tvárí Suki, ale každá osobnosť sa vďaka Cassidyho dynamickému ovládaniu stáva sama o sebe postavou. Obleky a Schaffer sa pýtajú na svet svojej hviezdy, od nahoty až po akčné sekvencie, a Cassidy dodáva ako tá úžasná žena, akou je. Každá prekážka sa stretáva s intenzitou a zvýšeným zmyslom pre vitalitu komiksu, keď je schopná vyjadriť zábavnejšiu a výstrednejšiu pulznosť - vždy je potrebné presadzovať niečo vtipné, cynické a temne komediálne. Cassidy predstavuje nestydatne zábavnú hlavnú postavu, ktorú treba nasledovať, a dostáva dostatok pomoci od ešte bláznivejších komických stereotypov, ktoré, ako sa zdá, preskočili zo stránky (vynikajú Dillahunt, Trachtenberg a Michael Imperioli).

Celá inscenácia je opäť vynútená drzosť, takmer ako sa vnucuje kultová atmosféra Pisár . Určité adaptácie na komiksy sú požehnané príliš chladnou atmosférou pre školu, ktorá hrá spolu s postavami, ktoré existujú ďaleko za hranicami reality, zatiaľ čo iné sa snažia vyvážiť šmrnc, uhladenosť a farebné príbehy o fantastických témach. Pisár v žiadnom prípade nedokáže vybudovať svet plný intríg, tienistých jednaní, nekonvenčných superveľmocí a pisárskej šialenej ženy, ale určité okamihy sa snažia udržať divákov chytených v sieti Suits.

Pisár hrá ako zmiernená verzia Lucy , kde sa nachádzajú rovnaké predstavy o vnútornom osvietení a zároveň sa nájde čas na nejakú sexi, kreslenú zábavu, ale Suitsov príbeh nedokáže dosiahnuť také úrovne komiksovej nirvány, ktorá si vyžaduje status kultovej klasiky. Katie Cassidy nás vezme na mozgovú cestu, ktorá sa ponorí hlboko do mysle nabitej konfliktnými osobnosťami, a robí to ako diabolský psychiatrický experiment, ale skôr verím, že Suki predstavuje oveľa zaujímavejšiu postavu ako samotná The Scribbler. Je to dobrá vec, pretože The Scribbler sa objavuje iba v nepravidelnom finále - len dúfam, že Sukiho dobrodružstvá sa skončia priaznivo a nebudú ťahané za pokračovaním zameraným viac na hrdinov.

Recenzia Scribbler