Scorpion Review: Revenge (Sezóna 1, Epizóda 11)

škorpión1.11

S provokatívnym názvom ako Pomsta radšej verte, že tento týždeň Škorpión sa stane skutočným, ale pozeráme sa Škorpión pretože je to skutočné? To je otázka. Aj keď titulárne stádo nerd inkasuje šeky z vnútornej bezpečnosti, pre hlavné postavy každú minútu veľmi zriedka prichádza hrozivý oblak smrti. Ale pri príležitosti skutočného nebezpečenstva to v šou vyzerá ako kŕč, akoby autori požiadali ich program, aby prijal niečo, čo nechcel. Pomsta však bola výnimkou, pretože emotívne vyzváňanie, ktorým epizóda privedie Waltera a posádku, sa cítilo ako adekvátna eskalácia v stávkach, keď skupina vražedných zlodejov umiestnila kľúčového člena tímu do nemocnice.

koľko rokov má Thor vo vojne o nekonečno

Spočiatku som sa toho obával Škorpión nás tlačil k prijatiu nebezpečenstva kvôli nebezpečenstvu. Na úvodnej scéne sa stretávame s Duchmi a aj keď majú na sebe zvieracie masky, ich prezývka superzloduch sa viaže na to, že nikdy nezanechajú stopu. Dorazia k bezpečnému výrobcovi, vniknú do najväčšieho a najnezlomiteľnejšieho trezoru a potom tam všetkých zastrelia a potom odpália hromadu malých kyslých bômb, ktoré zakrývajú ich DNA. Títo muži sú profesionáli a dokonca aj na Waltera zaujala zjavná vedecká metóda ich šialenstva.

Je zaujímavé, že agentka Interpolu Simone Taylor (hosťujúca hviezda Karolina Wydra) by mala lesklý papier 8 × 10 od vodcu gangu Javiera Acostu. Táto rozporuplnosť sa nikdy nevysvetlí, ale predpokladám, že zlo musí mať ľudskú tvár, zvlášť keď Sylvestra dostane do nemocnice s nevybuchnutou bombou. Kalkulačka pre ľudí hovorí Walterovi, že má problémy s týmito mimoriadne nebezpečnými úlohami a že sa necíti ako to, čo by mal robiť v Scorpione.

Cynicky by som povedal, že sa autori snažia v tíme vytvoriť nejakú falošnú vnútornú drámu - opäť pracujú pre vnútornú bezpečnosť -, ale pamätám si, že Sylvester nebol súčasťou minulotýždňovej exkurzie do Bosny. Ukázalo sa dosť jasne, že Sly nemá rád tento druh terénnej práce, a napriek tomu boli jeho námietky formulované ako náhle a dosť prekvapivo násilná úvodná scéna ma postavila na druhú koľaj. Pozerala som sa Škorpión, alebo niečo z CSI umelecké dielo?

Avšak došlo k niekoľkým ďalším vývojom. Prvým bolo potvrdenie agentky Taylor, že tím Scorpion si vyslúžil reputáciu dosahovania výsledkov, čo je ťažko prekvapujúce, pretože úspech plodí rešpekt pri vymáhaní práva NCIS , ktorý bol vo svojej prvej sezóne formulovaný ako J.V. orgánov činných v trestnom konaní, ale o 10 rokov neskôr je to otázka meča, ešte spoľahlivejšia ako FBI a CIA. Na základe tohto merania bude Walter do konca desaťročia ministrom obrany, alebo bude mať pravdepodobne nárok na prechod cez NCIS materská loď na rozdiel od malého brata NCIS: LA .

urobia zootopiu 2