Recenzia Scorpion: Deň otcov (1. sezóna, 7. epizóda)

škorpión107

Je čudné, že v šiestich epizódach nebola ani zmienka o Ralphovom otcovi? Možno, ale ak ste jedným z nich Škorpión fanúšikov, ktorí cítili, že je to kľúčový komponent nevyhnutný pre plné využitie Škorpión skúsenosti, potom tento týždeň tvoju nadmerne aktívnu myseľ upokojilo predstavenie toho, ktorý splodil každého obľúbeného geniálneho dieťaťa.

Ale toto je B-zápletka tento týždeň. Misia alebo A-zápletka je o haktivistovi, ktorý môže alebo nemusí byť ochotným komplicom niektorých ruských gangstrov, ktorý im pomáha vymaniť sa z väzenia, a potom im pomáha dosiahnuť nejaký iný záhadný cieľ. Štylisticky sa epizóda pohrala Scorpion’s novinka našla silu, ale šou sa stále snaží vyťažiť veľa sena z myšlienky, že génius je podhodnotený a uvrhnutý do akejsi triednej vojny s normálmi.

Nie preto, aby ste sa vrátili k starému trope, ale chalani niekedy používajú geniálnu povahu Teória veľkého tresku: nikto ich nedostane, nikto im nerozumie a ich genialita ich jednoznačne robí lepšími ako normálni ľudia, takže to aj tak nevadí. Všetko samozrejme tieni skutočnosť, že Leonard, Sheldon, Howard a Raj sa často podriaďujú svojim základným inštinktom, a nie sa povzniesť. Rovnako ako takzvaní normáli môžu byť malicherní, žiarliví alebo arogantní, pretože emócie sú nakoniec tým, čo ich vyrovná. Najchytrejší človek na svete a najhlúpejší z nich každý vie, aké to je odpovedať napríklad z lásky alebo nenávisti.

Škorpión vždy zastával tento bizarný názor, že I.Q. a E.Q ,, to je emocionálny kvocient, sú inverzné grafy. Ako jedna stúpa, druhá klesá. Preto sú údajne geniálne postavy predstavenia tak emocionálne zakrpatené: sú príliš chytré na to, aby ich trápilo niečo ako hrubosť alebo nevhodnosť. To sa vždy javilo ako lôžko, rovnako ako trvá na tom, že génius je vychvaľovaná trieda, ktorá slúži alebo je vykorisťovaná, ale nikdy tu nie je zloba ani sebectvo.

Hacker, ktorého ruský dav používa ako pešiaka, sa ukazuje, že nie je ani tak pešiakom, ako skôr dvojitým agentom. Nie je nútený pomáhať Rusom zbohatnúť prostredníctvom červa nainštalovaného na burze, aby ukradol milióny. Namiesto toho ich núti myslieť si, že ho nútia pomáhať, hrať sa na nevinného rukojemníka a strhávať z jeho únoscov / konšpirátorov. Pre Waltera je to urážka, ktorá jednoducho neobstojí.

Urážkou pre Waltera je aj návrat Ralphovho otca Drewa. Drew je hráč baseballu z malej ligy, ktorý si raz išiel pozrieť film a jednoducho sa nikdy nevrátil domov. Ralph spočítal počet možných filmov, ktoré mohol jeho otec vidieť, odkedy sa videli naposledy, ale realita je taká, že Paige sa chcela niekde usadiť, aby mal Ralph stabilitu a stabilita nie je ľahké sa k nej dostať, keď otec cestuje z jeden diamant s malou loptou do druhého.

Walter si myslí, že opätovné zavedenie Drewa do Ralphovho života môže byť hlúposť, najmä ak sa z detského otca stane vločka. Tobyho zručnosti v oblasti správania sa mi tu hodia, ale spochybňujem pohľad profesionála, ktorý zhromažďuje údaje prostredníctvom toho, ako niekto ošúpe ich ovocie alebo reaguje na čudáka, ktorý hľadá svoju stratenú čivavu.