Recenzia zbierky Resident Evil Revelations

Recenzia: Recenzia zbierky Resident Evil Revelations
Dylan Chaundy

4
On15. decembra 2017Naposledy zmenené:30. decembra 2017

Kolekcia Resident Evil Revelations je plná kvalitných hororov, ktoré svojou šikovnou implementáciou tradičnej i modernej mechaniky uspokoja starých aj nových fanúšikov. Ako balíček sa jedná o neodolateľné kombo teroru pre tých, ktorí majú chuť na nejaký revolučný horor na cestách.

Viac informácií Recenzia zbierky Resident Evil Revelations

Rovnako ako transformačný T-vírus, ktorým je séria známa, Resident Evil je franšíza, ktorá sa od svojho embryonálneho zrodu pred 21 rokmi zmenila a vyvinula do množstva rôznych foriem. Od Resident Evil Originálny počiatok prežitia a hororu v konzole OG PlayStation, akčnejšia klasická strieľačka z pohľadu tretej osoby od Shinji Mikami Resident Evil 4 , na tohtoročné guľové strely z pohľadu prvej osoby VR shock-‘em-up Resident Evil 7 Ctihodná hororová séria spoločnosti Capcom nikdy nebola tým, kto by zaspal na vavrínoch a hanbil sa skúšať nové veci.

So všetkým, čo bolo povedané, sa to však objavilo novo Zbierka Resident Evil Revelations pre Nintendo Switch je príkladom toho, že Capcom hrá trochu bezpečne, to však nemyslím nevyhnutne ako zlé vec. V zásade ide o včasné opätovné vydanie skalopevného komba oldschoolového survival-hororu a revolučnej akcie z pohľadu tretej osoby. S radosťou informujem, že sa úžasne hodí do rýchlo sa rozvíjajúcej knižnice Switch. Balenie dua mäsitých plnohodnotných titulov - Resident Evil Revelations a Resident Evil Revelations 2 - tento nový obsah caboodle je nevyhnutnou kompiláciou pre všetkých hororových nadšencov, ktorí prišli o pôvodné výstupy hry, a všetko prichádza so športovou miernou cenou 40 dolárov.

Vydané pôvodne ako exkluzívna 3DS v roku 2012 (a neskôr s migráciou na PS3, Wii U, Xbox 360 a PC) Resident Evil Revelations sloty úhľadne medzi Resident Evil 4 a Resident Evil 5 Príslušné časové osy. Celková zápletka sleduje rôznych agentov BSAA (vrátane obľúbených fanúšikov Claire Redfield, Chris Redfield a Jill Valentine z predchádzajúcich častí franšízy), keď bojujú s hanebnou teroristickou organizáciou, prezývanou Veltro, ktorí hrozia infikovaním oceánov novým nebezpečným patogénom. do hry ako vírus T-Abyss. Aj keď je príbeh občas trochu rozbitý, atmosféra a atmosféra hry sú úžasné.

Vačšina z Resident Evil Revelations sa odohráva na palube strašidelného opusteného prostredia veľkej výletnej lode: kráľovnej Zenobie. Je to fantasticky nezabudnuteľné prostredie pre hororovú hru. Vetrom ošľahané hrádze, klaustrofobické chodby a ponorené kajuty ustupujú úžasne chlpatým akciám na hrane vášho sedadla. Stimulácia je tiež na mieste, a hoci sa dialógy a rozprávanie často vysielajú príliš blízko k ich schmaltovým a ohromujúcim inšpiráciám v B-filmoch (Ja a môj sladký zadok sme na ceste! Kričí Jessica Sherawat skoro, v niektorých očiach- rolovacie nohavice), medzi jej žiarivou rebrovou klietkou a niekoľkými elegantnými zákrutami bije prekvapivo veľa srdca. Celkovo som si užíval Resident Evil Revelations ‘Rozprávanie oveľa viac, ako som si myslel, že idem.

Resident Evil Revelations 2 na druhej strane (ktorá vyšla v roku 2015 na PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, PC a o niečo neskôr pre PS Vita) funguje ako pokračovanie prvej Odhalenia , ako aj prequel kriticky ohováraného Resident Evil 6 . Ikonická základná franšíza Claire Redfield sa vracia a tentokrát ju nájdeme pracovať ako prominentná členka humanitárnej organizácie známej ako Terra Save. Veci sa rýchlo stupňujú, pretože je okamžite unesená a vyhodená na izolovaný vzdialený ostrov prekypujúci ohavnosťami známymi ako Postihnutý. Ďalej musí zápasiť s partiou záhadných maskovaných útočníkov, ktorí zo zákulisia ťahajú za nitky a zdanlivo sa snažia vyskúšať Claire z dôvodov, ktoré pre ňu nie sú známe. Ten ol ‘gaštan, myslím.

Claire však nie je sama, pretože si na cestu zajazdila aj dcéra Barryho Burtona, Moira. Podobne ako prvý Odhalenia , sa často menia hľadiská hlavného hrdinu, čo nielen udržuje veci čerstvé, ale skutočne pomáha dať príbehu a hrateľnosti vítanú zmenu tempa kontrastných rytmických tónov a kadencie. Oba tituly využívajú nastavenie kooperačného štýlu (podobné Resident Evil 5 ) takže ste zriedka niekedy sami. Zjavenia 2 dokonca posúva tento koncept o krok ďalej, umožňuje hráčom prepínať role za pochodu, čo je celkom dobre vykonaný nápad, ktorý funguje prekvapivo efektívne. Z väčšej časti, Zjavenia 2 Príbeh je solídna služba fanúšikom, ktorá stavia na mýte franšízy bez toho, aby ho zvrhla ako Licker hrajúci Jengu.

Občas budete bojovať s húfmi desivých príšer v boji zameranom na prežitie zameranom na akcie, zatiaľ čo iná postava môže byť zaneprázdnená skúmaním opačnej strany ostrova atmosférickejším a premyslenejším spôsobom prežitia a hororu zameraným na puzzle. Tieto rôznorodé herné štýly v zásade pomáhajú upokojiť starých i nových fanúšikov franšízy - v niektorých ohľadoch sa spoločnosť Capcom pokúša získať svoj koláč a zjedzte to, pretože kombinácia týchto dvoch odlišných štýlov hry pokrýva old-school aj modernejšie chutné jedlá. A chvalabohu to funguje dobre.

Aj keď oba tituly v tejto zbierke nemusia byť tými najkreatívnejšími zážitkami, aké Capcom vytvoril, sú to štíhle, pružné a rafinované dobrodružné akčné horory, ktoré sa pohybujú na hranici medzi minulosťou prežitia hororov spoločnosti a akčnejšie zameranou súčasnosťou, k väčšinou úspešnému stupňa.

Okrem obvyklého písania syrových guličiek - ktoré, ak ste hrali niektorú z možností Resident Evil predchádzajúce hry PRICHÁDZAŠ , budete do značnej miery aklimatizovaní - spolu s občasne zastaraným partnerom AI a znateľne dlhými časmi načítania v Zjavenia 2 , toto je vyleštená kolekcia, ktorá funguje dobre, pričom vyzerá ostro a vizuálne pôsobivo. Čo sa týka výkonu, oba tituly majú pocit, že kolíšu medzi obdivuhodnými 30 - 60 FPS (uzamknutých 30 FPS by bolo výhodnejších a dúfam, že ich Capcom neskôr opraví ako alternatívu).

Obidva diely navyše obsahujú prvotriedne svetelné efekty, ostro vyzerajúce textúry, realistické modely postáv, plynulé animácie a nulové trhanie obrazovky. Priamo na mieste je aj zvukový dizajn s bombastickou tematickou hudbou, ktorá sprevádza fingovaný epizódny formát každého titulu. K tradičnému zvukovému dizajnu zo starších je tiež niekoľko klasických pokyvovaní hlavou Resident Evil je zložený do mixu, ako napríklad strašidelný boom ako pri chvení, keď napríklad vezmete kľúčový predmet. Celkovo je prezentácia určite na šnupavý tabak, pretože oba tituly vyzerajú a pôsobia ako veľmi dobré porty.

Pokiaľ ide o exkluzívne funkcie Switch, potom sú veci v tejto oblasti úprimné. Boli implementované voliteľné pohybové ovládače, ktoré sú celkom slušné, ale nie je o čom písať domov (sú si veľmi podobné Resident Evil 4 Pohybové ovládače Wii). Súčasťou balenia je tiež množstvo ďalších DLC, ako aj niekoľko exkluzívnych 8-bitových mini hier, ktoré sú do hry hodené.

To, čo skutočne vyniká ako hviezdy balíka, sú režimy Raid, ktoré sa cítia rovnako úžasne ako zvyky pri ich prvom vydaní. Tieto náročné a nesmierne uspokojujúce simulátory bojov sú super návykové krátke série akčných hier z pohľadu tretej osoby, vďaka ktorým odrazíte príšery v rôznych mapách dláždených spolu z hlavných kampaní.

Všetky ingrediencie pre väčší herný zážitok sú tu, kde si vyberiete postavu, urovnáte ju, získate novú korisť, odomknete nové výhody a upgradujete svoje zbrane. Za svoje peniaze je tu obrovské množstvo tresku a samotné tieto režimy Raid môžu ľahko ukradnúť niekoľko desiatok hodín tým, ktorí túžia po zábavnej a prístupnej hororovej akcii. Vďaka množstvu odmeňujúcich sa mrkiev v hre, ktoré vás udrží, máte hlbokú studňu obsahu, vďaka ktorej sa budete vracať. Ďalej môžete tieto režimy hrať dokonca s priateľmi online - v každom prípade je to zábava.

Celkovo Zbierka Resident Evil Revelations je preplnený kvalitnou hororovou akciou, ktorá svojou šikovnou implementáciou tradičnej a modernej mechaniky uspokojí starých i nových fanúšikov. Obe hry pravdepodobne nezasiahnu do histórie ako bezchybné majstrovské diela - na rozdiel od niekoľkých predkov - je to však balíček, ktorý je neodolateľnou kombináciou teroru pre tých, ktorí majú chuť na trhák.

Ja a môj sladký zadok sme na ceste! kričí dovnútra Jessica Odhalenia . Navrhujem, aby to nasledovali majitelia prepínačov milujúcich hrôzu.

Táto recenzia vychádza z verzie hry Nintendo Switch, ktorú nám poskytol Capcom.