Resident Evil: Revelations 2 - Episode 3 Review

Recenzia: Resident Evil: Revelations 2 - Episode 3 Review
Kresťanské právo

3
On11. marca 2015Naposledy zmenené:11. marca 2015

Aj keď to trochu spomalí kvôli neuveriteľne ľahkým hádankám a nudnému, nevýraznému prostrediu, Resident Evil: Revelations 2 stále pokračuje vpred v dostatočne rýchlom klipe, aby fanúšikovia zostali vo finále budúcotýždňového finále.

Viac informácií Resident Evil: Revelations 2 - Episode 3 Review

Resident Evil: Revelations 2

Trochu si oddýchnuť po minulotýždňovej epizóde nesmierne zvýšilo napätie, Resident Evil: Revelations 2 si dáva čas na kontakt so svojimi koreňmi hlavolamov v epizóde 3. To neznamená, že boj je o niečo menej intenzívny alebo zúrivý, ale určite si vyžaduje odstup od klasických Resident Evil štýl mozgu-twisters, aj keď nepredstavujú veľkú výzvu.

Claire a Moira sa tentokrát dostávajú do centra pozornosti. Ich epizóda sa blíži k dvojnásobnej dĺžke trvania Barry’s. Stále dosahuje iba hranicu dvoch hodín, ale je to podstatne dlhšie a úprimne oveľa príjemnejšie. Naše hrdinky, ktoré sme zdvihli pred vežu, v ktorej sme nechali Barryho a Natáliu, zaútočili pri hľadaní továrne, ktorá je uzamknutá strašidelnou sochou Prometea. Nasleduje strašidelné prechádzanie mäsokombinátom a kanceláriou uväznenou v kozi, ktoré poskytujú niektoré rozoznateľné štandardné kúsky i desivé snímky.

Jeden z Zjavenia 2 najväčším problémom doteraz bolo chýbajúce prostredie so zablatenými textúrami pripomínajúcimi port PS3 prvého vstupu. Nepomáha ani to, že veľká časť boja sa odohráva v chodbe za chodbou bez akýchkoľvek obmien, okrem Barryho strašidelného lesného treku v prvej epizóde a Claireinej rybárskej dediny z minulého týždňa. Zatiaľ čo Episode 3 to trochu upravuje, keď Claire strávi čas v továrni zaliatej krvou a vzrušujúcim, ohnivým únikom, obe kampane sú zvážené nevýraznou úrovňou stoky.

o koľkej začína očista

The Resident Evil séria mala vždy zmysel pre klišé, ale zahrnutie tupej prechádzky rovnakou stokou do oboch kampaní bolo bolestne nudné. Barryho kampaň dokázala zapadnúť do peknej sekvencie medzi ním a Natáliou, ktorá odhalila niečo viac o jeho problémoch s Moirou, čo kompenzovalo chýbajúci dizajn, ale Clairein slog by nemohol byť menej zaujímavý, keby neexistovali nepriateľov vôbec.

Šok z boja bossa s epizódou 2 so zloduchom chrliacim ohnivú guľu je tiež preč. Tento konkrétny typ nepriateľa sa znovu objavil viackrát, aby znepriatelil a obťažoval Claire. Našťastie je bitka, ktorá uzatvára jej stránku príbehu, veľkým krokom vpred, dokonca sa jej podarilo posunúť dej vpred s pekným zvratom, ktorý bol mierne zrejmý, ale stále pracuje na odhalení záhady ostrova.

Resident Evil: Revelations 2

Moira má tentoraz toho nachystaných oveľa viac, vrátane toho, že má svoje vlastné puzzle, ktoré je pekne upravené, aj keď nie veľmi ľahké na to prísť. Za túto epizódu dostala aj meta povinnosť, zatiaľ čo ich stále rieši, komentuje nezmyselnú povahu hádaniek. Bola by pyšná na svojho otca.

Barry a Natalia trávia väčšinu svojho príbehu prepínaním častí a skladaním škatúľ, ktoré obidve spomaľujú tempo ich časti hry, ak sa hrajú osamote, ale sú totálnym výbuchom, ak sa hrajú s kamarátmi. Kooperácia zostáva základom skúsenosti a zároveň je dostatočne jednoduchá na to, aby ju jedna osoba mohla ovládať sama bez toho, aby chcela nakŕmiť AI svojho partnera najbližším tvorom. Zjavenia 2 prvý záznam v sérii, ktorý konečne prišiel na to, ako dokonale zapracovať mechanika do názvu.

Aj keď Barryho polovica hry príliš neurobí pokrok v príbehu, končí sa to opäť na strašidelnom cliffhangeri, ktorý ma vzrušil, že toto dobrodružstvo konečne zabalím, akonáhle sa budúci týždeň objaví Episode 4. Odhalenie úlohy Alexa Weskera v tomto experimente je zaujímavé, ale dúfajme, že budúci týždeň skutočne získa čas na obrazovku namiesto toho, aby bola zaradená medzi ciele oboch skupín.

Všade inde sa režim Raid neustále rozširuje a každým ďalším týždňom naberá kopy hĺbky, pričom sa odomykajú ešte ďalšie fázy, ktoré nás podržia, kým sa neodhalí celý balík. Nech už kampaň má akékoľvek problémy, Resident Evil: Revelations 2 dokáže s Raid Mode poskytnúť hodiny a hodiny zábavy, vďaka čomu navyše svojou vlastnosťou navyše zatieňuje svoj vlastný príbeh.

Aj napriek tomu, že epizóda 3 spomalila tempo neuveriteľne jednoduchými hádankami a chýbajúcim prostredím, základný bojový, kooperačný mechanik a strašidelná atmosféra naďalej vytvárajú Resident Evil: Revelations 2 vstup, ktorý stojí za to vyskúšať pre fanúšikov tejto série. Bez ohľadu na to, aké tituly mám, som plne investovaný a viac než pripravený konečne zistiť, aké sú skutočné zámery Alexa Weskera. Dúfajme, že Capcom môže titul zavŕšiť výbušným a hrozným finále, ktoré spája veci v klasike Resident Evil móda.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PS4.

prečo zázrak predal spidermana sony