Blu-ray recenzia Reign Of The Supermen

Recenzia:Reign of the Supermen Blu-Ray Review
Blu-ray:
Eric Joseph

3.5
On27. januára 2019Naposledy zmenené:27. januára 2019

Séria animovaných filmov DC Universe to robí opäť vďaka filmu Reign of the Supermen, ktorý je hodným pokračovaním filmu The Death of Superman, ktorý konečne upravuje klasický dej so Superboyom, Steelom a ďalšími.

Viac informácií WeGotThisCovered

Pokiaľ ide o Vláda Supermanov , hrá mi to do nostalgie veľmi špecifickým spôsobom. Ako dieťa, v lete 1993 som sa začal hlbšie venovať zbieraniu komiksov a nielen titulom s Batmanom. A za ten čas ma najviac oslovili dve veci: čokoľvek, čo malo spoločné s X-Menmi a čokoľvek, čo malo po jeho smrti na obálke štyri možné supermanovské náhrady.

Momentálne si predstavujem, že tí dosť starí sa môžu nejakým spôsobom spájať, pretože buď začali zbierať v tom čase, alebo len zdieľali záľubu v tej dobe. Tak či onak, tento vstup do línie DC Universe animovaných filmov má veľký význam, pretože je to skutočne prvýkrát, čo bol materiál adaptovaný na tento stupeň.

Predtým divízia animácie WB rozprávala príbeh smrti a vzkriesenia skrátenejším spôsobom Superman: Doomsday vyšlo v roku 2007. Nedávno sa však rozhodli podniknúť ďalšie kroky rozdelením epického príbehu na dva filmy, z tých minuloročných. Smrť nadčloveka a čerstvo vyvalené Vláda Supermanov .

Aj keď ste prvý diel v zastrešujúcom príbehu nevideli - a veľmi vám to odporúčam -, základné sú vám pravdepodobne známe. Doomsday sa skrátka ukáže na Zemi, nakopne kolektívnu zadok Justice League a potom sa s Big Blue v boji zabijú.

Keď sa pridáme Vláda Supermanov , naberá na sile nedlho po týchto udalostiach a strácame čas potrebným na predstavenie spomínaných náhradných hrdinov: Superboy (Cameron Monaghan), Steel (Cress Williams), Cyborg Superman (Jerry O’Connell) a Eradicator (Charles Halford). Stačí povedať, že každý jedinečne predstavuje iný aspekt Posledného syna Kryptona.

Ak by sa dal niekto označiť za stred diela, je to určite Lois Lane (Rebecca Romijn). Pre mňa má zmysel ju pozorne sledovať, pretože jej použitie ako zástupcu na obrazovke pri pocite straty Supermana (opäť Jerry O’Connell) umožňuje divákovi hlbšie sa s ňou spojiť a rozvíjajúcim sa príbehom. Myslím, koho si lepšie zvoliť ako kolegyňu a milenku Clarka Kenta, ktorá vyšetruje zvláštne udalosti v LexCorp? A ak to nestačí, v skutočnosti si vytvorí nové priateľstvo s Wonder Woman (Rosario Dawson).

Galéria Reign Of The Supermen1z8

Okrem Lois je to určite Lex Luthor, kto dostane svoj čas do centra pozornosti. Pravdaže, bavilo ma to, v čom Rainn Wilson túto rolu priniesol Smrť Supermanov , ale tentoraz rozhodne prekonáva sám seba. Jeho Luthor je taký jemný a arogantný, že dúfam, že ho v budúcnosti uvidím viac. A práve keď si myslíte, že je to ten najhorší chlapík v miestnosti - a robí nejaké vyložene opovrhnutiahodné veci - prekvapí vás tým, že v sebe ukáže dobro, keď to najmenej čakáte.

Dosť zábavné, Vláda Supermanov sa zdá byť rovnako následnou Smrť nadčloveka keďže ide o kvázi pokračovanie Justice League: War . Nebudem tým úplne kaziť, čo tým myslím, ale viem, že Darkseid (Tony Todd) sa konečne vráti k tejto kontinuite inšpirovanej Novým 52. Ďalej to, čo sa ho týka, a to, čo sa hovorí na post-kreditnej scéne, ma núti veriť, že adaptácia Geoffa Johnsa a Jasona Faboka Vojna Darkseid je na ceste.

Práve v tejto chvíli sa pravdepodobne budete chcieť spýtať, ktoré animované švihnutie má obsahovať Muž z ocele, ktorý mám radšej. Vo všetkej počestnosti, Superman: Doomsday vždy bude mať v mojom srdci zvláštne miesto, pretože to bol taký dobre vyrozprávaný a pevne napísaný príbeh - aj keď vynechal kľúčové podrobnosti zo zdrojového materiálu - a možno zostane mojím obľúbeným.

Pokiaľ však ide o aktuálnejšiu dvojdielnu miniságu, myslím, že sa prikláňam v smere k Smrť nadčloveka . Neviem, možno je to len preto, že ten obsahuje viac samotného Kal-Ela a je emočne rezonančnejší, ale Vláda Supermanov úplne mi nezrazil ponožky. Nechápte ma zle, je to veľmi dobré a stojí to za váš čas a peniaze, ale niekedy sa človek otočí určitým smerom z dôvodov, ktoré nedokážete úplne opísať.

Čo sa týka bonusových funkcií, musíte sa pozrieť na ďalší animovaný film DC Universe, Justice League vs. The Fatal Five je v cene. Nastavený na duchovného nástupcu Justice League Unlimited , ukážka by mala dostať vaše očakávanie na vysokú úroveň skôr, ako si sadnete k Lex Luthor: The Greatest Nemesis, featurette, ktorý skúma rozdiely medzi Lexom a jeho super nepriateľom.

Ďalší doplnkový obsah obsahuje dve bonusové karikatúry, ktoré zvyčajne slúžia ako spoľahlivý spôsob potešenia cieľovej skupiny. V tomto prípade je to Heavy Metal z Superman: Animovaná séria a Panic in the Sky od Justice League Unlimited ktoré boli vytiahnuté z trezoru.

Okrem vnútornej debaty ukončím túto kontrolu opätovným vyhlásením, že si odporúčame vyzdvihnúť kópiu dokumentu Vláda Supermanov . Je veľmi zriedka, keď DC animácia sklame, a to vás na istej úrovni určite uspokojí. Ak by Warner Bros. povedzme prestrihli toto a Smrť nadčloveka spolu ako jeden plynulý film, rovnako ako s nimi Batman: Temný rytier sa vracia , Možno budem musieť zdvojnásobiť.

Reign of the Supermen Blu-Ray Review