Recenzie na sériu Red Road: Premiéra, moja láska, Shake Off This Dream (1. sezóna, 1. epizóda)

jason-momoa-the-red-road-610x407

S AMC Chodiaci mŕtvy pravidelne zdokonaľovať kedysi nedotknuteľné zimné olympijské hry a FX Američania Ak kreslíte kritické rave, nemôžete viniť SundanceTV (predtým známa ako Sundance Channel) z toho, že si prajete, aby ďalší kúsok kvalitného programovania s pomalým napaľovaním označil ich vlastný. Jeho prvá séria Opravte bol úspešný, získal si uznanie a ocenil hlášky, takže sieť opäť skúša šťastie Červená cesta , temná dráma v hlavných úlohách s Martinom Hendersonom a Jasonom Momoom.

Vpredu a v strede tejto show je komplikované napätie medzi kmeňom domorodých Američanov a neďalekým mestom Walpole v štáte New Jersey. Bohužiaľ to nie je úplne vysvetlené, odkiaľ pochádza všetka zlá krv medzi skupinami, a mám pocit, že diváci, ktorí investovali do zisťovania, si budú musieť na získanie úplného obrazu počkať na celú šiestu epizódu prvej sezóny.

hraný film Medvedík Pú

Hneď na začiatku sme predstavení našim hlavným hráčom. Šerif Harold Jensen (Henderson) je čestný muž, ktorý sa snaží zabrániť rozpadu svojej rodiny a zároveň zachovať mier medzi kmeňom a obyvateľmi mesta. Na domácej pôde ho sužuje manželka, ktorá sa zotavuje z alkoholu, Jean (Julianne Nicholson), ktorá sa stala nápadnou v rozpore so svojím úsilím zabrániť vzdorujúcej dcére Rachel (Allie Gonino) v pokračovaní vzťahu s indickým tínedžerom menom Junior (Kiowa Gordon). Prečo je Jean tak pevne zranený? Možno to má niečo spoločné s tým, že podľa nej utopenej smrti jej brata mohol zabrániť Ind.

V horách pohoria Ramapo, kde si domorodé americké kmene uplatnili svoje nároky, okamžite vyvoláva problémy návrat hanebného bývalého ex Phillipa Kopusa (Momoa). Keď sa Jeanov konflikt s Rachel a Juniorom pretne v rezervácii pôvodných Američanov, čo povedie k tragédii, Phillip využije tento incident ako páku na nadviazanie nepokojného spojenectva s Haroldom.