Recenzia červenej ďateliny

Recenzia: Recenzia červenej ďateliny

1.5
On21. októbra 2013Naposledy zmenené:21. októbra 2013

Vďaka Red Clover sa niektoré z najhorších pokračovaní Leprechaunu zdajú byť sledovateľné, a to aj napriek tomu, že Warwick Davis išiel do vesmíru a opäť „kuklu“.

Viac informácií Recenzia červenej ďateliny

8c9a849be1da584b21d4ec3f74603498

Och, chlapče, na to, aby si to zvládol, budeš potrebovať oveľa viac ako šťastie Írov Červená ďatelina - možno nejaká írska whisky, írska káva alebo celá dávka írskych bômb do automobilov? Čím je nálada pre tento keltský horor lepšia, tým lepšie, pretože s týmto si budete musieť urobiť vlastnú zábavu. Režisér Drew Daywalt’s Leprechaun revival, ktorý trpí takmer všetkým hororovým klišé v knihe a je plný rušivých vtipných vystúpení, je vlastnou kliatbou a prenasleduje divákov s legendou, ktorá by mala zostať lepšie zakopaná.

Karen O’Hara (Courtney Halverson) vyráža na lov so svojím starým otcom (William Devane), keď narazí na jasne červený štvorlístok, ktorý si vyberie zo zvedavosti - zlý nápad. Hneď po vytrhnutí čudne sfarbeného ďateliny sa zo zeme vynorí kolouchovitá bytosť a Karen nájde na ruke zvláštne znamenie. Karen zviera zastrelí, ale podarí sa jej uniknúť. Krátko nato sa ľudia začnú obracať na smrť, ale miestny šerif Conor O’Hara (Billy Zane) odmieta veriť, že tu žije mystická šelma, ktorá zabíja obyvateľov mesta, kým to sám neuvidí. Po vykonaní prieskumu je Odhalená kliatba Červeného ďateliny a Karen sa dozvie, že má štyri dni na zabitie príšery, ktorú prepustila - čo je vlastne škriatok. Zabite škriatka, ukončite kliatbu. Znie to jednoducho.

Zatiaľ čo väčšina z Červená ďatelina je rovnako veľké sklamanie ako hľadanie hrnca zlatých mincí, ktoré sa ukážu ako lacné čokolády, hlavná herečka Courtney Halversonová sa všemožne snaží túto zlú produkciu niesť a vzhľadom na to, že nepracuje iba s klišé, tropami a zlým nastavením, Halverson to robí snažila sa zostať v pozore. Je to boj, interakcia s otráveným otcom, starým otcom múdreho starca a neznesiteľne nepríjemným najlepším priateľom, ale Halverson sa naďalej zameriava na zbavenie svojej kliatby a brutálneho rozdrobenia svojho lovca škriatkov. Je škoda, že Halverson je zaseknutý takým blokovaním kanálov SyFy, ale práca je práca, však?

Neexistuje nijaká výhovorka pre Billyho Zana, ktorý hrá írskeho policajta menom O’Hara, ale má športovú nehodu v Brooklyne, praštěný klobúk a možno najhorší výkon, aký Billy kedy bez námahy zhromaždil. Nie som si istý, aký výskum Zane robil pre jeho postavu Conora O'Haru, alebo čo chápe pre horor B-Movie, ale dokonca aj pre nízkorozpočtový nezávislý žáner s výhodnou cenou, Zane telefonoval hlúpo - najvyšší stereotypný výkon definuje najnižšie hodnoty minima. Zane je dokonale schopný podať špičkové výkony, ale Červená ďatelina určite nebude žiarivým doplnkom jeho katalógu.

Okrem toho je produkcia filmu rovnako nenápaditá a lákavá ako varené zemiaky. Opakované použitie rovnakých vyblednutí prstov, vonkajších rámov puzdra a vyťahovaných monológov znova a znova a znova a znova. Každodenne nás Daywalt zavedie do jedného z domov postáv, je to ten istý zatratený záblesk, keď sa pozrieme priamo na vchodové dvere. Zakaždým, keď sa Conor rozpráva so svojou dcérou Karen, prináša Zane rovnakú panovačnú, ráznu a rýchlo hovoriacu mrzutosť. Zakaždým - no, zakaždým, keď sa niečo stane, Daywalt sa jednoducho nemôže vzdať recyklácie na ďalšie opakované použitie. Tieto taktiky sa stávajú starými novinkami mimoriadne rýchlo, ale produkčný tím sa o to zvlášť nestará - a my za to trpíme.

Nie je to ako naša zlá víla - ach, prepáč. To je technicky to, podľa čoho je škriatok Červená ďatelina , do Pan’s Labyrinth vyzerajúci plavý, nie malý Warwick Davis (a teraz Hornswoggle!) pobehujúci v zelenom klobúku, ktorý hovorí nevhodné veci a kradne zlato. Daywaltova príšera je trochu strašidelná, ale pretože Leppy je iba muž v gumenom obleku, jeho vzhľad nikdy nezotrváva (bez finále), a ak sú nejaké blízke objekty, fotoaparát sa okolo neho prudko zatrasie, že nedokážeme ani zaostriť .

Keď sa vrátime k opakovaniu pohybov, každá smrť je o tom, že sa Škriatok vyskočil, niekoho vytiahol z obrazovky a potom vystriekal kvapku krvi na nejaký druh steny / predmetu, akoby bol vystrelený z dela - alebo inými slovami, neprirodzene. Krv over-the-top niekedy funguje a môže oprávnene spôsobiť, že jednoduché zabitie bude veselšie, ale Červená ďatelina Opakujúca sa povaha odstraňuje zábavu z B filmu potrebnú pre uvedený dopad.

Za film s prehľadom obalov DVD, ktorý sa tvrdí, že sa odohráva v Louisiane, zatiaľ čo na obrazovke sa nachádza v Massachusetts, dostanete to, za čo zaplatíte Červená ďatelina . Ak sledujete film, ktorý by technicky mohol byť pôvodom Sharknado znie príťažlivo (áno, výraz Sharknado sa používa vo filme, ktorý vznikol rok pred hitom SyFy), možno sa na tomto strašnom írskom hororovom filme pobavíte, ale ak máte radi trochu vynaliezavosti a remeselnosti, zostaňte ďaleko ďaleko od tohto zatuchnutého, čo sme videli pred výrobou. Do pekla, radšej budem pozerať Škriatok 4: Vo vesmíre - skutočný fanúšik hororu by poznal závažnosť tohto tvrdenia.

Recenzia červenej ďateliny