Recenzia Railroad Tigers

Recenzia: Recenzia Railroad Tigers

2.5
On6. januára 2017Naposledy zmenené:6. januára 2017

Railroad Tigers je akčný epos, ktorý chce byť komediálnym goofballom, pretože pri pokuse o ich zlúčenie narazí na oba aspekty.

Viac informácií Recenzia Railroad Tigers

Železničné tigre je špeciálne plemeno filmového importu zakorenené v kultúrnych normáloch, je to, ako keby múr stál medzi zámorskými divákmi a úplným ponorením. Najdôležitejším dobrodružstvom Jackieho Chana je v jadre nebezpečná misia útržkovitých vtákov - ale komediálna bláznivosť ju rozptyľuje a odpája. Klarinety a hoboje (alebo súvisiace nástroje?) Poskytujú temperamentný soundtrack k zatracujúcej samovražednej misii, ktorý nikdy neobjaví vážnosť obetavej päty. Výstrely znejú ako vtipy postáv, zatiaľ čo Chanove roztomilé bojové umenia evokujú menej nadšeného opilého majstra, ktorý zápasí s rozporuplnými tónmi. Myslím, že je to okamžitá červená vlajka, keď vydržíte viac úvodov na karte postáv ako Jednotka samovrahov - to je jeden rozbehnutý vlak, ktorý nechcete napodobňovať.

kedy práve vyšli tanečné 4

Chan hrá ako Ma Yuan, skromného železničiara, ktorý svieti ako člen gangu Flying Tigers. Spolu so svojím klanom nešťastníkov sa Ma Yuan vzbúri proti japonským útočníkom. Vtrhnú do železničných vozňov, vyradia vojakov a namaľujú svoj symbol, aby všetci videli - ďalšie dobrodružstvo Tigra je však zúfalejšie. Zranený vojak Da Guo (Darren Wang), narazí na Ma Yuana a povie o svojich príkazoch vyhodiť do povetria japonský most Hanzhuang. Ma Yuan to vidí ako príležitosť pomôcť svojmu krajanovi, rovnako tak aj jeho bratia Tiger. Toto je veľká misia, o ktorej všetci snívali, s národným otroctvom.

Žiaľ, Chanova citlivosť sa na takýto príbeh nehrá a režisér Ding Sheng zrkadlí rovnaký druh grotesiek. Zatiaľ čo vojakov kosia nepriateľské guľomety, veselé čínske melódie sa v novoročnej prehliadke odrážajú ako lepenkové draky. Tigre sa obetujú pre väčšie dobro, ale ich smrť nie je nikdy cítiť. Shen sa pokúša strhnúť historickú úctu pomocou prostriedkov veľkorozpočtového boja, ale vychádza s úderom kolena, ktorý nemá štrk na bojisku. Uvoľnená komédia a beztiažová akcia - ako napríklad získanie čiernobieleho koláčika s olizovanou polevou.

Vyššie uvedené úvodné karty predstavujú jeden z väčších problémov filmu - ignorované vytvorenie deja. Ma Yuan je predstavený s niečím viac ako riadkom čítajúcim Hlavný procter a úlovkovou vetou: Drž hubu! Žiadny backstory ani veľký vchod okrem vzdušného štartu do idúceho vlaku. Tu je! No dobre - čo teraz?

Takže pár postáv dostane karty s titulom, o čo ide? Veľkou otázkou je, že nehovoríme o niekoľkých kartách titulov, ktoré sa vyhodia pre referenciu. Na základe mojich poznámok je celkom 16 bios zasadených do rámu (meno, povolanie a väčšina s nezmyselnou frázou) - bez ohľadu na to, ako ďaleko sme vo filme. Zoznam postáv od rezanca po predajcu palaciniek vyskakuje ako úvod bojovníkov od a pouličný bojovník hra, preč skôr, ako získame pocit osobnosti alebo dôležitosti. Už to nie je o to veselšia komediálna situácia, pretože konfliktné sekvencie sú nadmerne nafúknuté bezmennými bojovníkmi, ktorých totožnosť sa zúfalo snažíme pripomenúť. To je kúzelník? Alebo zranený vojak? Alebo zlodej? Bavte sa točením hlavy pri pokuse o neustále spájanie mien s tvárami, ktoré odvádza pozornosť od skutočného materiálu zápletky.

To neznamená, že Sheng neorganizuje nejaké chan-fu zo starej školy, ale Jackie vo svojom kroku presne nepredvádza obvyklý vkus. Son Jaycee je tu na jazdu s niekoľkými ďalšími domorodými ťažkými váhami, aj keď - opäť - Sheng počas bojovných choreografických akcií netlačí na plný plyn. Chan sa vlní na lúčoch, akoby už padal, a brzdí silnejšiu stránku súbojov pästí, napriek tomu to nikdy nie je oveľa viac, ako sa očakávalo, rýchlosť filmu.

Lepšie kroky prídu počas rvačiek vo vlaku, akonáhle sa klan Tigrov začne hýbať smerom k najdôležitejšiemu japonskému mostu, ale aj tak sa otravné bitky s CGI potýkajú s vagónmi a obchoduje sa so streľbou. Je to nesústredená, menej pôsobivá sláva, ako si japonský / čínsky konflikt vyžaduje, a ktorá sa javí ako vlastenectvo v detstve bez úprimnosti a drzosti. Ako pred spaním scholastický príbeh túžiaci byť thrillerom Toma Clancyho.

Možno diváci, ktorí sú už oboznámení s touto ľahkou a svižnou tvorbou filmu, ocenia film Ding Sheng’s Železničné tigre , ale americkí diváci budú mať obzvlášť ťažké stráviť palacinky Auntie Qin’s (viete, výrobca palaciniek predstavený v scéne jedna!). Príbeh boja za slobodu à la červený úsvit Cíti sa zakrpatený a nesúhlasí s vtipnejšími náladami, keď sa Jackie Chan pokúša nechať zažiariť svoje podporné obsadenie - teda asi sedemdesiat miliárd z nich. Guľky lietajú a o mosty sa bojuje, ale keď sa usadí prach, nerozoznateľné telá nechajú málo na premýšľanie. Toto je, bohužiaľ, jeden z Chanových nezabudnuteľnejších filmov z nedávnej pamäti. Samotné rozpoznávanie mien to už nestačí.

Recenzia Railroad Tigers

bude kováč u mužov v čiernom