Recenzia Raid 2

Recenzia: Recenzia Raid 2

4.5
On24.03.2014Naposledy zmenené:14. augusta 2014

Zatiaľ čo The Raid 2 mohol použiť prísnejší scenár, všetko je odpustené, keď nás Gareth Evans znovu zavádza do rovnako krásnej bojovej choreografie, vďaka ktorej slintali akční fanúšikovia počas celého The Raid.

Viac informácií Recenzia Raid 2

The-Raid-2-3-Connections-Story (1)

Raid 2 je nádherne brutálny balet, ak chcete, symfónia deštrukcie, majstrovsky choreografická s milosťou Labutieho jazera - len s trochou krvi, zlomenými telami a vyfúknutými lebkami. Gareth Evans sleduje jeden z najlepších akčných filmov za posledné roky ( Nájazd ) s akčným pokračovaním, vďaka ktorému sa tagový tím Mad Dog zdá byť detskou hrou - nepredstaviteľná úloha. Evans rozpína ​​svoj vesmír, upúšťa od jednej budovy a je schopný vytvárať živé postavy a podmanivé prostredie - ale sme tu pre zadok. Raid 2 je štýlová, neoblomná, pulzujúca akcia, ktorá v sebe uberá úder ťažkej váhy, takže konkurencia je krvavá, pomliaždená a prosí o milosť. Nikde inde nenájdete akciu s väčšou zúrivosťou a vkusom.

Po udalostiach, ktoré sa stali počas roku Nájazd , pochmúrny Ráma (Iko Uwais) sa prestrojuje, aby vyňuchal policajnú korupciu podporovanú Jakartou a mal skrytý motív. Rama sa spriatelí s Ucokom (Arifin Putra), frustrovaným synom gangstra, ktorý verí, že jeho čas vládnuť je už teraz. Rama sa prepracuje cez násilníkov a zabijakov a hľadá spravodlivosť a pravdu - čím ohrozuje jeho život a postavenie starostlivého manžela / milujúceho otca. Viac zabijakov, väčších bossov, širší dosah - Rama určite čelí narastajúcim šanciam, ale náš hrdina zúrivo bojuje, aby dosiahol svoj cieľ.

jantár počula a johnny depp dcéra

Vyhodnocovanie Raid 2 ako pokračovanie robí film Garetha Evansa všetko, čo by dobré pokračovanie malo robiť. Rozsah sa zväčšuje, stávky sa zvyšujú, riziká vážia ťažšie a Evans prijíma výzvu prekonať vysoké skóre svojho predchádzajúceho akčného žánru. Keď som prvýkrát uvidel Nájazd , nič ma nepripravilo na bojové umenia Peking Silat, takže pomalé a drevárske nástroje, ktoré sú zvyčajne zobrazené v hollywoodskych akčných filmoch, sa zdajú byť pomalými a neškodnými medvedíkmi. Zúrivosť, pri ktorej sa vrhajú údery, a plynulý prechod od poskoka k poskokovi opäť spôsobí, že sa naše hlavy točia v horúčke prasknutých končatín, zbitých hláv, podrezaných hrdiel a iných smrteľných zranení - ale na tom všetkom je charizmatické umenie. Pamätná kvalita, ktorú človek nemôže ignorovať. Z akcie sa stane postava, či už zakrytá bahnom alebo zaschnutá v otvorenom sklade, ktorá predstavuje zúrivo intenzívnu akciu, ktorú ako Schwarzenegger, Stallone a Neeson jednoducho nemôžu poskytnúť.

V mojej mysli sa Iko Uwais etabloval ako AKČNÁ hviezda, ktorú treba poraziť, čo dokazuje Nájazd jednoducho to nebol štrajk. Nedávno som dal Liamovi Neesonovi uznanie za to, že obmedzil bojovú scénu na jednoduchú kúpeľňu s lietadlom Nepretržite , ale Iko sa mu šialene smeje do tváre, zatiaľ čo presne odráža masívny útok gangu vo väzenskom kúte. Nie, nie celá kúpeľňa - jediný stánok. Uwais vrhá údery rýchlejšie, ako dokážem pomenovať akčné filmy z 80. rokov, a prináša toto nové plemeno akčných hrdinov americkému publiku. Iko je plemeno, ktoré sme ešte nezažili, a zodpovedá zručnostiam podobne ako mladý JCVD ​​alebo Chuck Norris. Títo muži boli šampiónmi bojových umení v ťažkej váhe, skutočnými zloduchmi, na ktorých by ste sa neodvážili, ale prítomnosť Uwaisa spolu s jeho nikdy nekončiacim arzenálom bolesti z neho robí svojho druhu - novú generáciu akčného hrdinu. Ak Stallone zostaví Spotrebné 4 tím, Uwais LEPŠÍ bude prvé oznámené nové meno - nie nejaký kus Hemsworthu.

Okrem Iko Uwaisa sa veľa ďalších nových indonézskych talentov presadzuje so silnými pohlcujúcimi výkonmi. Arifin Putra predstavuje začínajúcu rolu v kariére ako Ucok, ktorá bezpochyby vzbudí Putrovo uznanie a bude hrať hada v štartéri ohňa trávy - čo ukazuje na mnoho strán pochybného Ucoka.

Pamätné sú aj Hammer Girl (Julie Estelle) a Baseball Bat Man (Very Tri Yulisman), pomenovaní podľa svojich metód trestu. Hammer Girl je očividná, čierna postava vdovského typu, ktorá rozdúchava útočníkov stavebným náradím s dvojitým ovládaním, ale je to jej komplic, ktorý je neuveriteľne drsnejší a nosí okolo seba bejzbalovú pálku a niekoľko bejzbaliek - ktoré fackuje nepriateľom. Evans nielenže zavádza kostné zákroky Raid 2 , ale žoviálny zmysel pre humor - pocit návratnosti, ktorý dodáva výraznú osobnosť.

Toto sú postavy, ktoré rád vidím, ako Evans teraz implementuje, ako sa dostáva od jednoduchej mentality policajta verzus zlý človek. Jeho gangstri majú teraz farebné osobnosti, či už je to kulhajúci muž s palicou, ako to popisujú dvaja jedineční vrahovia vyššie, alebo dokonca jednoducho šikovní podnikatelia, ktorí fungujú ako prebalovači. Raid 2 dáva Evansovi priestor na dýchanie, a aj keď niektoré príbehy oneskorili agresívne pôsobenie o niekoľko minút príliš dlho alebo spôsobili chvíľkový zmätok, akonáhle začne krv striekať, je to akoby Evans utieral náš mozog ako Etch A Sketch a zostala iba sláva víťazstva.

Sme iba dva filmy do plánovanej trilógie Garetha Evansa, napriek tomu si nemôžem pomôcť, ale predpokladám, že Ramiho činy sa zaradia medzi moje obľúbené akčné série. Nájazd zavádza dychberúce, akrobatické akcie a Raid 2 spochybňuje predchádzajúci materiál s cieľom dominovať - ​​už vôbec neviem pochopiť, čo si pre nás Evans pripraví!

únikové zábery hviezdnych vojen darebáka jedného

Raid 2 neuspeje, pretože nejaký hlavný hrdina Johna McClana chrlí vtipné riadky a šetrí deň, alebo trhá bič Indiana Jonesa alebo nevrlo uniká z New Yorku ako Snake Plissken - uspeje na základe technických zásluh. Bezchybné úpravy, ktoré sú počas scén chaotického bojového umenia neviditeľné, rytmické boje, ktoré nikdy nestratia paru, intenzívne potešujúce atmosférické snímanie, ktoré je svedkom každého spojovacieho úderu - vytvára sa fantázia, ale niekto musí zachytiť každú minútu detailu. Tým mužom je Gareth Evans - akčný majster, ktorý predefinuje, ako sa oceňujú žánrové filmy. Udržujte svoje výbuchy a slečny v núdzi - dávam prednosť tomu, aby som bojoval pevne a moje ženy tĺkli násilníkov kladivom.

Recenzia Raid 2