Recenzia sezóny 1 na Queen Of The South

Recenzia:Recenzia sezóny 1 na Queen Of The South
Mitchel Broussard

3
On23. júna 2016Naposledy zmenené:23. júna 2016

Alice Braga rozdrví rozbitú, zbitú a napriek tomu húževnatú hlavnú rolu Kráľovnej juhu, príbeh okolo nej je však zostavený z ničoho, čo ste v tucte lepších šou nevideli, nepočuli alebo zalapali po dychu už stokrát.

Viac informácií kráľovná juhu

kráľovná juhu 2

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

mačeta vo vesmíre 2017 opäť zabíja

Bol som chudobný a bol som bohatý, Teresa Mendoza, rovnomenná kráľovná novej drámy USA Kráľovná juhu , hovorí v úvodnom zábere šou. Keď robí koks, po vystúpení zo svojho súkromného vrtuľníka a do svojho luxusného sídla priznáva do veľkej miery to, čo čakáte, Breaking Bad : Bohatý je lepší. Je to tiež smrteľnejšie (pravdepodobne ste to tiež očakávali). Z ničoho nič guľka rozbije okno jej súkromnej kúpeľne, ktorá nie je vôbec súkromná, udrie ju do vnútorností a prezradí - prostredníctvom hlasu -, že by mohlo byť užitočné malé pozadie.

Ako taký, veľa z Kráľovná juhu sú Tereziine (Alice Braga) dni pred kráľovnou, kde ju vidíme túliť sa k roztomilému texaskému pašerákovi drog, stať sa kamarátkami s manželkou člena kartelu a pomaly sa dostať príliš hlboko, keď hrozí jej útulný a bezstarostný život aby sa zrútil okolo nej. Ak niečo, Kráľovná juhu tak prísne dodržiava žánrový vzorec (až po Jazva binge in a giant bubblebath), že sa šou rozpadne na dobre vykonaný, pekne namierený, melón naplnený trope, so zreteľne robustnou spásonosnou milosťou, ktorá sa nachádza v jeho magnetickom centrálnom prevedení.

A to je dojem, ktorý vychádza z krátkych 45 minút, ktoré som doteraz mal s postavou Terezy (prvá epizóda bola jediná, ktorá bola sprístupnená na kontrolu). Braga ukazuje viac než dosť prísľubu Kráľovná juhu po zvyšok prvej sezóny a pravdepodobne aj po nej. Po úvodnom stretnutí s Guerom (Jon-Michael Ecker) už Terezin boj nevidíme oveľa ďalej, ale rýchlo sa vymaní z brány. Je tu tichá milostná špirála, ktorú Braga prepožičiava postave, čo opäť nie je nič nové v týchto typoch príbehov typu kingpin - prepáč, queenpin, ale ona povznáša celú helluvu na to, čo sa inak stalo - ten narko-chaos.

Chaos založený na skutočnom príbehu (to bol základ knihy, ktorý bol základom španielskej telenovely), takže je tu aj malý nádych absurdnej smiešnosti, pretože prestrelky chrlia do ulíc mexického Sinaloa a prsty sa stávajú bohužiaľ odstránený z rúk. Je to len toto Kráľovná juhu nehrá do svojej divokejšej stránky, bohužiaľ. Väčšinu otváracej hodiny trávia sledovaním Teresinho rýchleho rastu na kartelovú manželku po boku Guera, zúčastňovaním sa večierkov a nakupovania a prípravou na deň, keď zazvoní horák - čo znamená, že Guero je mŕtvy, choďte z domu a nepozeraj späť.

Je ťažké povedať, aká bude šou v priebehu nasledujúcich 12 epizód, ale z rozprávačského príbehu je pilot príliš vzrušujúci. Bragova charizma vyrovnáva veľa zrezaných kúskov príbehu, ale všetko je príliš prchavé a príliš rýchlo minulé, aby sme si mohli skutočne vychutnať chvíľkové záblesky, ktoré máme do minulosti Terezy. Jej pošliapaný život v Sinaloa, jej zamilovanosť do Guera, ich spoločný život, to všetko je skôr rozmazané svetlo, ktoré vyzerá ako dobiehanie šou, ktorá sa vráti do sezóny 2. Väčšina pilota sa zameriava na čas po tom, ako sa obáva zazvoní horák a zločinci začnú prenasledovať Teresu a jej BFF Brendu (Justina Machado), pretože nesú šou McGuffin - starý zaprášený kožený časopis plný tajomstiev .

Keď guľky pršali, Teresa dostala vízie seba samej, z budúcnosti (zostaň so mnou), všetko zdolané, akoby sme ju videli v úvodnej scéne. Jej budúce ja prináša nepríjemnosť, do ktorej sa snaží dostať v súčasnosti, a poskytuje rozprávanie, aby diváci vedeli, ako veľmi si jej mierne nakrútený svetonázor užíva chaos. Chceš vedieť pravdu? Pýta sa vás, keď Guero pripravuje plán svojho zániku, ktorý je skôr a kedy nie ak v jeho pracovnej náplni ma tieto veci nadchli. Každé zariadenie by bolo stráviteľné - len sotva - samo osebe, ale keď sa spojí, vytvorí dokonalú búrku zjavnej ostrosti, ktorá odsaje veľa Kráľovná juhu Slušne zarobené tajomné kúzlo na juh od hranice.

Nemôžu však zastaviť Bragu, ktorá stále nejakým spôsobom umožňuje vidieť jej budúce ja - presne to, ako sa jej budúce ja bude obliekať a konať, vysvetlenie nie je dané - je nejako relatívna, a to aj napriek tomu, že sa jej vízie objavujú dokonca aj pri scéne znásilnenia. od. Zatiaľ sa jej však v zostave nikto nevyrovná. Ecker má s Bragou sotva 15 minút a obaja tvoria neuveriteľne vierohodný a oklieštený románik, ale je ťažké sa starať o to, aby bol urazený, keď jeho dominantnou povahovou črtou je štát, z ktorého pochádza. To by mohlo prísť na zahryznutie Kráľovná juhu do zadku, najmä ak je Teresina kriminálna ríša postavená na pozadí Guerovej smrti, čo je koniec, ktorý pilot narazí na jednu alebo dvakrát.

Ďalšie dve pozoruhodné mená sa sústreďujú okolo kartelového mocenského páru, Don (Joaquim De Almeida) a Camila (Veronica Falcón), ktorých hádky nakoniec vedú k tomu, že Camila opustí svojho manžela a Teresu si vezme pod svoje krídla pre konkurenčný gang. De Almeida hrá sympatického baddyho s najlepšími z nich, ale Falcon najžiarivejšie žiari v šibenickom odtieni šedej série. Možno najväčšou vtipálkou pilota nie je odhalenie toho, čo sa stane s Teresou - má najväčšie drogové impérium na západnej pologuli, ktoré zostupuje z ropovodu - ale to, čo Camila urobí, aby pomohla alebo zabránila narastajúcej biede Teresy. V opačnom prípade je charakterizácia a motivácia darebákov v šou dosť zlá, zvlášť po počiatočnom násilí po Guerovej smrti a zdá sa, že každý chlap v Mexiku so šiestimi strelcami zostupuje na Terezu. Prečo sú zlé? Pretože jazdia okolo v čiernych eskalátoroch sa javí ako dostatočný dôvod na predstavenie.

Rovnako ako každá iná postava, aj ona robí všetko, čo je v svojich silách, s materiálom, ktorý sa zdá byť neistý, či sa chce oprieť Narcos Trasa skutočného zločinu alebo šialený blázon v duchu Buriny . Možno sa showrunner Scott Rosenbaum snaží zo všetkých síl obkročiť, ale príliš hlboko upadá do starého príslovia, že namiesto zadania jednej veci napoly zadá dve veci, a nakoniec nedokáže ctiť Kráľovná juhu Je to jedinečný dôvod sledovať - ​​jeho kráľovnú - s príbehom, ktorý je až príliš známy napriek jeho neuveriteľne skutočnému pôvodu. V tomto odbore je vaša trvanlivosť iba taká dlhá, vysvetľuje Teresa a vyteká z jej bieliacich bielych obkladov v kúpeľni. Je tu prísľub pre Kráľovná juhu odkloniť sa do nejakej kvalitnej a podmanivej televízie - má na to hlavného hrdinu - ale jej trvanlivosť sa už číta ako znepokojivo zatuchnutá.

star wars klonové vojny zoznam epizód
Recenzia sezóny 1 na Queen Of The South