The Pyramid Review

Recenzia: The Pyramid Review

1
On7. decembra 2014Naposledy zmenené:11. decembra 2014

Pyramíde by sa malo vyhnúť ako moru, pretože ľahko vytvára na poslednú chvíľu známosť s „Worst Horror Film Of 2014“.

Viac informácií The Pyramid Review

pyramída-2014-horor-film-novinky-8

Pre spravodlivé varovanie, v súčasnosti píšem túto recenziu pod vplyvom alkoholu, pretože Pyramída si nemyslel, že je potrebné uskutočniť premietanie v tlači, alebo poskytnúť akékoľvek verejné správy vo štvrtok v noci / polnoci pred dátumom vydania 5. decembra. Aj keď sa zúfalo snažím, aby mi také priťažujúce situačné prekážky nezakrývali môj úsudok, čo si má myslieť kritik, keď decembrový horor odmieta skoré premietanie, vymoženosti vo štvrtok v noci a dokonca aj polnočné hororové davy ?!

Pekní malí klamári - sezóna 5, epizóda 20

Poznámka redakcie: Rozhodol sa spať bez alkoholu. Teraz som hore a potom, čo som triezvo prebehol Pyramída v mojej hlave môžem stále potvrdiť, že ide o ekvivalent psích sračiek, ktoré sú zrastené na dne vašej topánky a ktorých odstránenie trvá asi hodinu a pol. Poďme, však?

Pyramída kope po tom, čo tím amerických archeológov (MERICA!) odkryl skrytú pyramídu pod kopami piesku s tunelom vedúcim priamo k vchodu. Keď sa nepokoje v Egypte zintenzívnia, archeologický tím otca a dcéry Dr. Holdena (Denis O'Hare) a jeho dcéry Nory (Ashley Hinshaw) pretekajú v hľadaní cesty k predtým neobjavenej pyramíde, prichádza však rozkaz, ktorý vyžaduje miesto byť uzavreté s príslušnou bezpečnosťou Egypta. Na pokraji významného objavu sa Nora odmieta zbaliť a odísť bez skúmania otvorenej pyramídy, takže si obaja Holdenovci prídu do cesty so svojím technickým chlapom Zahirom (Amir K), dokumentaristkou Sunni (Christa Nicola) a kameramanom menom Fitzy (James Buckley) - ale to, čo nájdu, ich nemusí nechať späť.

x The Pyramid Review 1 z 5
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
TransformátoryLorem Ipsum1 z 5

Aj keď sa v každom filme snažím nájsť nejaký druh striebornej podšívky, Pyramída sa nedá opísať ako nič iné ako katastrofálna drina - strašne konaná, nezáživne vytvorená, nezrozumiteľne napísaná a smutne bez strachu. Vystupuje viac problémov so záväzkami ako a Sex a mesto postava, ohavnosť nájdených záznamov Levasseura je pre divákov asi rovnako užitočná ako pruh zdieľania sociálnych médií na porno stránke.

Pyramída je THE film, o ktorom milovníci hororu hovoria, keď vášnivo diskutujú o smrti žánrov hlavného prúdu. Ak Pyramída boli dňom v týždni, bol pondelok. Keby to bol brat Baldwin, bol by to Daniel. Keby to bol newyorský tím NFL, bol by to tím Jets 2014. nepáčilo sa mi Pyramída . Ani jeden úbohý kúsok. Môžem len 650-krát skopírovať a prilepiť emotikon facepalm, aby som dosiahol limit môjho slova?

Levasseur pôsobil ako dlhoročný spoločník Alexandra Alexandu Aja pri písaní. Aj keď tu má Aja produkčný kredit, na priaznivú kariéru žánrového veterána absolútne nič nepripomína. Levasseur sa z úspechov Aji zjavne nič nenaučil, pretože akýkoľvek zmysel pre kompetencie v oblasti nájdených záznamov je vyhodený z okna kedykoľvek Pyramída jednoducho zabudne na nájdenie záznamu.

Buckley je po väčšinu filmu našim zrakom a ušami, neustále sa valí bez ohľadu na to, na aké mačkovité stvorenia by mohli útočiť, ďalšie zábery zachytávajú každú postavu na obrazovke a úplne opúšťajú možný realizmus nájdenej stopy. Pokiaľ sa kameraman duchov nevkradol do pyramídy a nenatočil sa, zatiaľ čo zostal nezistený, ako máme zostať v okamihu, keď to režisér nemôže urobiť ani sám? V produkcii Levasseura nie je absolútne nijaké presvedčenie, pretože nachádza skratky, ktoré sú vyslovene závažnými chybami, ktoré má film s nájdenými stopami urobiť.

02_Fox_ThePyramid

Môžeme tiež diskutovať o tom, prečo je v pekle skóre, ktoré pridáva drámu Pyramída ? Okamžite ignorujme skutočnosť, že nájdené stopážne filmy by NIKDY nemali mať orchestrálne skóre a premýšľajte o tejto realite logicky. Niekto objavil videozáznam skupiny umierajúcich archeológov, vzal si ich domov, rozrezal ich spolu, POTOM SKOROBIL CELÚ VEC. AKO V ŠTÚDIU. Osoba našla videozáznam o Anubisovi - najpravdepodobnejšie usvedčujúce dôkazy kvôli hrozným úmrtiam každého bádateľa -, ale zistila, že je potrebné najať profesionálneho hudobníka, aby tento dielight naviják egyptského chaosu mohol mať pri hraní v súdnej sieni snazzy skóre? Nie, je mi ľúto, nie je logický dôvod taký film streliť. Ak sa chystáte zvoliť nájdenú stopáž, majte aspoň lopty, aby ste sa jej držali!

James Buckley je na čele tohto zoznamu mŕtvolných postáv, keď sa zúfalo snaží vložiť malú komédiu do Pyramída , napriek agresívne nevtipnému scenáru, ale nikomu inému sa nepodarí stelesniť postrážiteľnú postavu, vrátane typicky znejúceho Denisa O’Hare. Aj zmienka o tom, čo sa Hinshawovi a Nicole nepodarí dosiahnuť prostredníctvom absolútne krutých ustanovizní postáv, je zdanlivo márnym činom, pretože ich vystúpenia zostanú bez povšimnutia väčšiny širokej verejnosti, ktorá o tom ani len netuší. Pyramída existuje. Postavy sú pochmúrne, ich reprezentácia postráda akúkoľvek vitalitu a ich jediným účelom je byť pascom a zároveň tlačiť ďalej do trojstrannej pyramídy, ktorá od svojho prvého úvodu kričí do pasce smrti. Všetky úspešné horory obsahujú postavy, ktoré chcete prežiť, čo vysvetľuje prečo Pyramída je také depresívne zlyhanie.

kedy bude lekár, ktorý 10. sezónu, na amazon Prime voľný

Poznámka redakcie: Opäť som začal piť. Nemôžem. Len teraz nemôžem.

Pozerám Pyramída je ako hra časopisu Highlights, kde neustále hľadáte niečo pozitívne, ale čas plynie tými frustrujúcimi spôsobmi, aké si len môžete predstaviť. Znečistený smiešnou prácou CGI (Anubis) a ignorovanými zápletkovými bodmi si nakoniec poškriabete hlavu, pretože postavy začnú trpieť otvorenými ranami, ktoré sa nikdy nevysvetlia. Najskôr som si myslel, že ich spôsobuje jedovatý vzduch, potom som si myslel, že mačacie stvorenia infikujú ľudí škrabancami, a potom som sa o to prestal starať, pretože spisovateľ Daniel Meersand a Nick Simon nikdy nepripadajú nevyhnutne potrebné vysvetliť scenár.

Pyramída nestará sa o teba, o tvoje pocity alebo o tvoju duševnú pohodu. Je to nepríjemné, beztriedne a nepremyslené filmovanie po všetkých stránkach. Pyramída vezme ťa na večeru, prežúva s otvorenými ústami, rozpráva len o sebe a ani si šek nevyzdvihne - je to tak zjavne sebestredné. Väčšinou mi musíš najskôr kúpiť večeru, ak ma chceš posrať Pyramída urobil.

ako natáčali 365 dní

Zatiaľ čo táranie ďalších 1 000 slov by mi mohlo spôsobiť, že sa budem cítiť o niečo lepšie, keď budem premárniť dve hodiny svojej piatkovej noci uväznenej vo vnútri kina a bojovať proti každej túžbe odísť na Levasseur, nie je treba o čom hovoriť. Ako hore tak dole 2 ... uhh ... myslím Pyramída. Ak čítate túto recenziu, pravdepodobne to znamená, že ste jedným zo 17 ľudí, ktorí videli Pyramída v kinách tento víkend a nejako ste sa nenudili k smrti, zatiaľ čo všetci ostatní na Zemi budú pokračovať vo svojich životoch blažene nevediac o útočnej hrôze Levasseura.

Pyramída nestará sa o svojich divákov a Levasseur túto predstavu očividne dáva najavo tým, že nachádza nové spôsoby, ako ubezpečiť tých, ktorí nenávidia nájdené zábery, že ich divoké chvály proti roztraseným kamerám zostávajú v platnosti - tak prečo by sme sa mali o takýto film starať? Nemali by sme. Je to také jednoduché.

The Pyramid Review
Úplná porucha