Recenzia Pro Evolution Soccer 2018

Recenzia: Recenzia Pro Evolution Soccer 2018
Ken Barnes

4
On20. septembra 2017Naposledy zmenené:20. septembra 2017

Aj keď je zoznam zmien mimo ihriska viac ako obmedzený, PES 2018 vylepšuje priebeh zápasu z minulého roku v zápase dosť na to, aby sa zaobišiel a zostal na čele futbalového stola.

Viac informácií Recenzia Pro Evolution Soccer 2018

Leto je preč, nová futbalová sezóna je v plnom prúde, a preto je čas na každoročné bitky medzi EA a Konami o to, kto prevezme futbalovú trofej pre videohry. S EA FIFA stále vzdialený vodca, pokiaľ ide o predaj, je vždy zaujímavé sledovať, aké zmeny robí spoločnosť Konami pri pokuse o zlepšenie svojej pozície. Najmä keď posledné roky našli Futbal Pro Evolution vývojový tím sa zameriava výhradne na generálnu opravu hrateľnosti a ponechanie terénnych vecí nedotknutých alebo naopak.

S Pro Evolution Soccer 2018 , tento scenár je určite v hre. Pokiaľ nie ste typ hardcore fanúšika, ktorý hral PES 2017 až do uvedenia tohtoročnej verzie na pulty by ste ťažko hľadali, aké sú zmeny mimo ihriska. Menu a rozhranie sú úplne identické s PES 2017 , Staňte sa legendou a Master League majú teraz možnosti ponuky spustené po stranách obrazovky, na rozdiel od hornej časti. Soundtrack bol zmenený k lepšiemu, našťastie nám umožnil rozlúčiť sa s traťou Jamesa Baya, ktorá v minulom roku hrala 800krát v každej relácii Master League. Keď už hovoríme o tom, do Master League bola pridaná nová možnosť Výzva, ktorá tvrdí, že celý zážitok sťažuje tým, že umožňuje vlastníkovi nastaviť vaše ciele a vyhodiť vás, ak ich nesplníte. Počas mojich prvých dvoch sezón s touto hrou majiteľ povedal, že by som sa mal zamerať na postup. Potom som bol vo februári ocenený trofejou za splnenie očakávaní majiteľa po tom, čo moja strana cez Vianoce absolvovala päťzápasovú sériu víťazov, napriek tomu, že môj tím sedel vthmiesto v tabuľke. Potom som od neho sotva znova začula. Takže to je pekne napoly.

Zhoda náhodného výberu, ktorá bola uvedená v PES 6 späť na PlayStation 2 (ktorá bola z nejakého dôvodu vo verzii pre Xbox 360 vynechaná) sa vracia. Tu vyberiete tímovú súpravu, v ktorej chcete hrať, a potom nastavíte niektoré filtre, aby hra mohla náhodne vyberať hráčov za vás. Možno budete chcieť zostavu hráčov vybraných výlučne zo zostavy Manchester United a Liverpool, alebo napríklad tím francúzskych občanov, ktorí pôsobia v španielskej lige. Krátka (a nezmyselná, ak hráte miestny multiplayer) obchodná relácia vám umožní vyskúšať a pohladiť hráčov z opozície a zastaviť tých menej schopných. Potom hráte zápas a ... ak chcete, urobte to znova. Tento zjavne významný doplnok bol pridaný ako úplne samostatný režim, ktorý sa podobne ako ostatné dostupné režimy nijako neprekríži. Prečo nám nedovolíme použiť nástroj náhodného výberu na určenie našej základnej zostavy Master League? Čo tak vziať tím náhodného výberu do finále Ligy majstrov? Zoznam trofejí, ktorý nie je prekvapením, je prakticky totožný s minulým rokom, trení viac soli do rany. Udeľujú sa samostatné trofeje za zápasy proti CPU v porovnaní s náhodným výberom a exhibičným režimom, a to napriek tomu, že všetky tri súťaže sú v podstate to isté.

Môže to znieť, akoby bol môj tón príliš tvrdý, pokiaľ ide o snahy spoločnosti Konami v teréne, ale keď vezmete do úvahy, ako tento rok pokročili ďalšie športové hry (a ako postupujú v skutočnosti každý rok), niet pochýb o tom, že PES 2018 je nevýrazné úsilie. Pozri sa na niečo podobné NHL 18 ako príklad. Táto hra pridáva nové herné režimy doplnené o úplné okruhy hry podobné kampani, plus kampane pre jedného hráča pre režim Ultimate Team, ako aj celkové prepracovanie hry Be A Pro. K dispozícii je tiež nespočetné množstvo ďalších doplnkov a vylepšení, ako aj nová možnosť vytvoriť franšízu úplne od začiatku. Pro Evo Každoročná aktualizácia prináša novú úroveň obtiažnosti, šancu zahrať si jednoznačné kooperačné zápasy 3 na 3 a režim, v ktorom môžete začať zápas s náhodnými hráčmi.

Nájsť vylepšenia v hre Become A Legend and Master League je ako hrať rozdiel. Áno, stále môžete prakticky predať celý svoj tím a kúpiť si tím, ktorý ovládne divíziu v prvom mesiaci Master League. Dokonca aj režim MyClub podobný Ultimate Team, ktorý zarába peniaze, je prakticky na nerozoznanie od minuloročného, ​​niekedy príjemného, ​​ale inak pomalého a ťažkopádneho predvádzania.

únik plagátov hviezdnych vojen z 9. epizódy

Je to teda šťastie, že na ničom z toho nezáleží. Toto je určite jeden z tých rokov, kedy sa vývojový tím zameral na hrateľnosť a rozdiely, keď vyjdete na ihrisko, sú ľahko viditeľné.

Hlavné jedlo je to PES 2018 cíti sa oveľa slobodnejší ako predtým. Nový systém s názvom Real Touch + znamená, že lopta nie je nikomu prilepená k nohám a že pri kontakte hráčov s loptou reaguje realistickejšie. To v kombinácii s pohybom hráča, ktorý sa cíti menej regimentovaný, vedie k hre, kde sa môže stať čokoľvek. Prehodenie cez šľahaný center z pravej strany v minuloročnej hre by sa zvyčajne skončilo jedným z dvoch výsledkov. Buď sa k lopte dostane brankár alebo obrana, alebo útočník dostane silnú hlavičku na bránu. Teraz môže lopta doraziť k útočníkovi, ale pošmykne mu zo zadnej časti hlavy, alebo urobí chybu pri výskoku a úplne načechrá hlavičku. Ak to neurobí, brankár urobí hašter lapačky a zamieša loptu, alebo by mohol obranca skúsiť akrobatické odbavenie a sledovať, ako sa to všetko pokazí, lopta mu skĺzla z kopačky a tesne minul bránu.

Kdekoľvek je najzrejmejším spôsobom videnia nového systému pohľad na gólové kopy. Minuloročná verzia opäť videla kopýtku lopty od brankára a dvaja protihráči sa zastavili a vyskočili, keď lopta padla a pokúsila sa vyhrať hlavičku. Výsledkom bolo, že chlapík vpredu získal loptu deväťkrát z desiatich. Tento rok hráči nie sú pripútaní k miestu, takže môžete tlačiť o pozíciu. Hráč stojaci na mieste môže byť zbitý hráčom, ktorý bežiacim skokom do vzduchu získa loptu. Hráči sa na mokrom ihrisku skĺzavajú realistickejšie, takže obranca, ktorý je v rade na ľahké uvoľnenie, môže skončiť na jeho zadnej strane, ak sa bude snažiť otočiť príliš rýchlo, zatiaľ čo útočník priskočí, aby vytvoril zlatú šancu. Real Touch + znamená, že prihrávky a povolenia sa tiež môžu zhoršiť. Možno máte hráča so super vysokým hodnotením prihrávky, ale aj on sám spadne pred fyziku, ak sa pokúsi o niečo príliš odvážneho, keď je lopta v nesprávnej polohe.

Zmeny hrateľnosti spôsobujú v mnohých ohľadoch to, že sa veci cítia oveľa organickejšie a realistickejšie ako hrajú. Môžete si vyskúšať zahrať nerealistickú vysokorýchlostnú hru na ping-pong, ktorá bola v minulosti často odmeňovaná, ale keďže samotná hra je pomalšou a metodickejšou záležitosťou ako v minulom roku, budete potrebovať vysokú úroveň zručností a slušné šťastie, aby sa to podarilo. Častejšou cestou je ísť s loptou pomaly a premyslene, hľadať priestor a hľadať spôsoby, ako odblokovať obranu bez nadmerného nasadenia. Keď to pochopíte správne a ten dokonale naplánovaný krok sa vyplatí, nie je nič lepšie.

Taktiež boli úplne odstránené šípky zacielenia na rohy a priame kopy, takže pri hraní štandardných figúr je potrebné oveľa viac zručností. To vedie v prvých dňoch k veľa premrhaným rohom a vidím, že hráči z toho budú frustrovaní. Cvičenie je však dokonalé. Správne nastavenie uhlov a sily na pokojné prelobovanie loptičky k vášmu potulnému stredopoliarovi z rohu je určite oveľa prínosnejšie ako iba slepé ukázanie šípky a stlačenie kruhového tlačidla.

PES 2018 Ihriská neposkytujú úplne dokonalú hru, aj keď sa to k tomu blíži. Tímy CPU majú tendenciu byť príliš závislé na čipovaní cez lopty, a pokiaľ nehráte veľmi, veľmi hlboké obranné usporiadanie, rýchlosť reakcií obrancov je často oveľa nižšia, ako by bolo potrebné na zastavenie ľahký strelený gól. Online hráči, s ktorými som hral, ​​začínajú vidieť, že to tak je, takže môžeme očakávať, že každý tím bude do budúcnosti spamovať trojuholník L1 +. To samozrejme pokiaľ to Konami nerieši alebo nezlepší obranné reakčné časy.

Musieť nastaviť obranu tak, aby ste mohli hrať naostro, alebo sa naučiť prepínať na svojich centrálnych obrancov čo najskôr (aby ste sa ubezpečili, že vám bežia späť) je malá cena za to, čo je inak hviezdnym kickaboutom. Strašný komentár, ktorý má teraz tendenciu hrať samy o sebe, obsahuje teraz asi ďalšie tri riadky ako predtým a všetkého mimo samotných zápasov sa sotva dotklo. Ale zmeny v už tak solídnej hrateľnosti sú rozsiahlejšie, ako sa na papieri zdá, a stačia na ich vykonanie PES 2018 ľahké odporúčanie.

Táto recenzia vychádza z verzie PlayStation 4, ktorú nám poskytla spoločnosť Konami.

Recenzia Pro Evolution Soccer 2018