Prime World: recenzia obrancov

Recenzia: Prime World: Obrancovia
Griffin Vacheron

3
On8. augusta 2013Naposledy zmenené:8. augusta 2013

Prime: World Defenders nie je nijako zlý. Mimo zábavnej hrateľnosti však tiež v mnohých ohľadoch nevyniká. Ak máte v obľube čerstvé herné mechaniky tower defense, potom Defenders určite poteší, ale ak vás mletie hnevá alebo hľadáte strhujúci zážitok skrz naskrz, môžete byť sklamaní.

Viac informácií Prime World: Obrancovia

playdefenders_com_005

Prime World: Obrancovia je zábavná hra vo svojom jadre. Naozaj! Pokiaľ ide o žáner tower defense v dnešnej dobe, je tu určite veľa toho, čo robí dobre. Nákupy v aplikácii? Nie tu. Príliš zjednodušená úroveň a postup veže? V žiadnom prípade to nie je také hlboké a zapojené, ako prichádzajú. Veľké množstvo mletia? Nie, nikam to nebude zlé, teraz, keď ste to spomenuli, myslím, že je treba veľa mlieť. Prinajmenšom táto hra ma neprinúti opakovať stále rovnaké úrovne a zbierať vzácne schopnosti - ach. Hmm, vieš, pamätám si, že som to musel robiť tiež dosť často. Povzdych Už som spomínal, že je to jadro zábavy?

dátum vydania sezóny 3 Punisher

Nastavenie pre Prime World: Obrancovia je hra, ktorá by mohla pôsobiť ako mierne zaujímavá alebo úplne nezmyselná v závislosti od toho, koľko videohier ste v živote hrali. Príbeh pre mňa padá niekde bližšie k tomu druhému - dva bojujúce národy bojujú o vzácne a obmedzené zdroje a je potrebné bojovať za zaistenie mieru a udržanie uvedeného zdroja mimo rúk zlej tretej strany, čo samozrejme samozrejme môže byť zhrnuté ako príšery. Iba príšery. Naozaj nie je potrebné žiadne ďalšie vysvetlenie. Viem, že to robia aj iné hry, ale vďaka tomu to nie je o nič menej zaujímavé. Čím viac to iné hry robia, tým je to nezaujímavejšie, takže keď sa nad tým zamyslíte, ospravedlnenie je vlastne prehra-prehra.

Aby sme boli spravodliví, väčšina ľudí nehrá vežovú obranu pre úplne pútavú fikciu, a keď dôjde k zatlačeniu, Prime World Hlavné zložky hry sú pevné. Hráč stavia veže a strategicky ich umiestňuje s cieľom zmariť nepriateľa. Dajú sa samozrejme kúpiť rôzne typy veží, ale má to háčik - keď si kúpite určitý počet určitého typu, cena sa zdvihne. Toto bol určite šikovný krok zo strany vývojára Nivala a takmer som mal pocit, akoby ma vybičovali do formy. Myslíš si, že môžeš len spamovať tú istú preťaženú vežu a prejsť si hrubou silou? Čo? Toto je Prime World: Obrancovia , hlupák! Viete, pretože pán T zjavne pracuje pre Nival.

playdefenders_com_010

Veže, nákupy a vylepšenia sú všeobecne znázornené prostredníctvom kariet a systém funguje, pokiaľ viem, úplne dobre. Karty pre nové veže, karty pre vylepšenia, karty pre kúzla, kombinovanie kariet s inými kartami - všetko je o kartách. Rozhodne najpútavejším z vyššie spomenutých prvkov je zlúčenie rôznych typov veží. Nechal som sa hrať chemikom a sledoval som, aké fúzie budú alebo nebudú fungovať. A okrem toho, ktoré by sa osvedčili v boji alebo zapadali do mojej stratégie tak, ako som plánoval. Aj keď osobne nechápem, čo je to celá posadnutosť kartami (existuje nejaký dôvod na ich použitie ako reprezentácie mimo faktu, že ide o žánrový trope?), Nebudem na tom hre vadiť, pretože je to do značnej miery iba neškodný prostriedok na dobre vykonaný koniec. Ako už bolo spomenuté, základná hrateľnosť je zábavná.

Bohužiaľ, aj keď nebudem hlúpať Obrancov “ pri spôsobe doručenia kartami, sú veci, ktoré robí dobre v porovnaní s inými hrami, za ktoré nemusím nutne vidieť udeľovanie bonusových bodov. Videl som napríklad bzučanie na internete a v iných kritikách alebo diskusiách o tejto hre, ktoré hovorili o tom, že by sa malo pochváliť za to, že nemáte nákupy v aplikácii. Jéj? Myslím, že som určite rád, že nemusím platiť viac, ale čo sa týka mňa, to je sotva vlastnosť, najmä vzhľadom na to, že hra má na rozdiel od húfov oveľa väčšie počiatočné náklady. mobilných možností obrany z veže, ktoré stoja kdekoľvek od desiatich dolárov až do deväťdesiatdeväť centov. Dobré pre Nival, že si moju peňaženku nevysuší, myslím si, ale nezaslúžia si za to nič iné ako potľapkanie po pleci.

Bohužiaľ, keď vezmete do úvahy aspekty mimo Prime World: Obrancovia „Základná mechanika, veci sa začnú lámať. Šéfovia sú v tejto hre mimoriadne nároční - v očiach mnohých ľudí je to dobrá vec. Problém je v tom, že uvedených šéfov nemôžete vyriešiť jednoduchým navrhnutím dômyselnejších a účinnejších stratégií. Myslím, že môžete, a ak ste boli veľmi blízko k víťazstvu, potom by vás iná taktika mohla posunúť cez hranu, ale riešenie zaseknutia je všeobecne jednoduché: nehanebné brúsenie. Ew.

playdefenders_com_008

Funguje to tak, že v ktorejkoľvek chvíli vám hra dá zhruba tri úrovne hrania mimo hlavnej úlohy, ktoré sú určené na zdokonalenie vašich schopností. Pred hraním som mal dojem, že tieto boli generované náhodne. Znie to skvele! Myslel som. Aspoň grindovanie ponúkne s každou bitkou niečo relatívne nové alebo neočakávané. Ako sa ukázalo, náhodne generované sú príliš veľkorysé na opis týchto vyprahnutých grindových slávností, pretože jediné, čo na nich je náhodné, je poradie, v akom nepriatelia útočia, a koľko vĺn nepriateľov v skutočnosti je. Inými slovami, rovnaké mapy. Dobre.

Táto hra sa trochu uplatní v prezentačnom oddelení - aj keď vizuál nie je o čom písať a je celkovo neškodný, je tiež decentne farebný a komiksový. Umelecký štýl dodáva dostatok postáv na to, aby neživé veže na seba strieľali aspoň s trochou ľudskosti, a pozornosť je určite venovaná detailom s rôznymi animáciami a pohyblivými časťami na rôznych vežiach a jednotkách. Soundtrack je tiež príjemný, aj keď trochu trpí nadmerným epickým syndrómom. Musíte sa pýtať, či skladateľ vedel, že keď bičuje niečo, čo znie, akoby to mohlo podporiť Battle of Helm’s Deep, že by to vlastne hralo za ... umiestnením veže. Stále sa cení výrobná hodnota v tomto oddelení.

Ježiš v Kristovom umučení

Všetko povedané a hotové, Prime World: Obrancovia Kľúčové mechanizmy slúžia svojmu účelu a dokonca vyfúknu trochu čerstvého dychu do zaprášeného priestoru obrany veží. Táto hra je dosť pekná a predstavuje celkovo neoficiálny zážitok. Okrem toho je ťažké oceniť jeho nudný príbeh a pokroky naladené oveľa viac. Milovníci žánru hardcore? Nakúpte s istotou. Hocikto iný? Najprv určite vyskúšajte ukážku.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PC, ktorú sme dostali.

Prime World: Obrancovia