Recenzia Pretty Little Liars: Through a Glass, Darkly (sezóna 5, epizóda 14)

roztomilé mrchy

Len čo boli Klamári presvedčení, že ich nekonečná hra na mačku a myš sa konečne skončila, zimná premiéra filmu Roztomilé mrchy dokázal, že nie každý hrá podľa rovnakých pravidiel. Za lepšiu časť piatej sezóny a pravidelne počas celej série hral antagonistu Alison (Sasha Pieterse). Bola tak veľkým zlým vlkom, ktorý sa schovával v tmavých zákutiach tak dlho, že sa takmer zdalo vhodné, že by bola A, a možno v určitom okamihu aj bola, ale vyzerá to, že je späť v hre na nevinnú obeť, keď objíma myšlienka, že „oranžová je nová čierna“ vážne.

Skrz sklo bol Darkly rozdelený na polovicu medzi okamihmi trhania slzami a nájdením dôkazov na očistenie Spencera (Troian Bellisario), ktorý ergo obvinil Aliho. Spisovatelia nestrácali čas hádzaním divákov späť do seba, počnúc pohrebom, chybou, spomienkovou slávnosťou Mony (Janel Parrish). Najlepší Rosewood zatiaľ nenašli telo, čo by v televíznej krajine mohlo znamenať, že si Parrishová neskôr zopakuje svoju rolu, ale kvôli príbehu je Mona považovaná za mŕtvu.

Tri mesiace, ktoré uplynuli v čase, tak či onak neurobili veľa, pretože sa zdá, že všetky vyšetrovacie práce boli pre túto epizódu uložené, ale posunuli výstup Paige (Lindsey Shaw) z predstavenia. Paige v tejto sezóne skutočne nebola prínosom pre dej, ani nikdy predtým, ale bola príjemným rozptýlením pre Emily (Shay Mitchell), ktorá to prizná, je len jedna tragédia od toho, že skončila v Radley. Čo nemusí byť také hrozné, ako to znie. Radley sa stále javí ako jediné miesto, kam sa dá všetko ľahko vysledovať - ​​ak chcete, spoločné vlákno.

Zdá sa, že ani jedna z ostatných postáv nie je príliš ďaleko od zlomu. Zdá sa, že dokonca aj chalani sa blížili ku koncu svojho rozumu - Toby (Keegan Allen) pracujúci v systéme, a Caleb (Tyler Blackburn) hackujúci systém. Dostať Spencera z háku na vraždu sa môže ukázať ako veľké-malé víťazstvo, ktoré každý potreboval, ale teraz bude rýchlo zatienené, keď Klamári vedia, že Ali nie je A, ktoré zúfalo hľadali.