Recenzia: Sila lásky
Alexander Lowe

1
On24. september 2013Naposledy zmenené:25. september 2013

Medzi zlým herectvom, hrozným dialógom a nedostatkom pútavého príbehu je dosť ťažké uveriť v Silu lásky.

Viac informácií Sila lásky

sila lásky

V Sila lásky , režisér Tyler Maddox Simms preberá príbehy viacerých postáv, ktoré bojovali so vzťahmi, a rozpráva ich na pozadí rozhlasovej talkshow, ktorá telefonuje. Namiesto sérií hlbokých, vtipných alebo dojímavých príbehov sa film, bohužiaľ, zameriava na skupinu príbehov, v ktorých sa takmer nič nedeje. A to nie je dobrý plán pre úspech, zvlášť keď sa príbehy rozprávajú väčšinou prostredníctvom nevýrazného dialógu, namiesto toho, aby sa uvádzali do života pomocou kvalitného herectva.

Príbeh prináša svojpomocná autorka PJ Payton’s (Vivica Fox) s rovnakým názvom. Prichádza do rádia, aby o tom hovorila, a DJ prijíma hovory od ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje vlastné skúsenosti. Prvý volajúci (Malik Barnhardt) mal predtým priateľku, ale keď už našiel náboženstvo, zakričal na anjelov zakaždým, keď uvidel dievča. A teraz sa cíti lepšie. Ďalšia volajúca osoba (Simms) je vo vzťahu, v ktorom je jej manžel zlý a jej švagriná je pasívne-agresívna. Preto sa rozhodne z toho dostať. Potom sa nám ozve dievča, ktoré neverí v lásku, ale namiesto toho, aby mala nejaký život meniaci príbeh, uvažuje jednoducho preto, lebo jej priateľ odišiel na 10 rokov do väzenia a potom jej už nevolal, keď vystúpil.

Predpokladám, že hlavný problém tohto filmu je v koncepcii. Nikdy za milión rokov nebudem sedieť a počúvať rádio, kde ľudia rozprávajú príbehy o svojich vzťahoch. Viem, že má určitú popularitu v rámci určitej skupiny poslucháčov rozhlasu, ale určite nie som členom tejto skupiny. Preto je film, v ktorom ľudia rozprávajú svoje príbehy v rozhlase, takou vecou, ​​ktorá vôbec nie je lákavá. Ale ak bude vykonaná dobre, budem fanúšikom, rovnako ako je to v prípade (takmer) každého konceptu, ktorý je vykonaný dobre.

Poprava tu, bohužiaľ, stagnuje. Hlavným problémom je, že príbehy sú až po okraj plné generických momentov. Na také krátke minipríbehy je príliš veľa času vyplneného všeobecnými zásadami a malými rozhovormi. Chápem, že to má všetko cítiť prirodzene, originálne a v rukách najlepších improvizujúcich hercov, ktorí dnes pracujú, to tak môže byť, ale bohužiaľ, v tomto obsadení nie sú žiadni odborníci na mublecore, a teda my ' zaseknutý pri počúvaní množstva vynútených a vyčerpaných rozhovorov, ktoré príbehom nič nepridávajú. To je veľká chyba. Keby len prišli k veci a pokúsili sa ukázať, ako sa tieto postavy zmenili, čisto prostredníctvom toho, že ukázali ich zmenu a činy, ktoré k nej viedli, potom to mohlo byť oveľa prísnejšie a oveľa zaujímavejšie. Zdá sa však, že aj 80-minútová doba chodu sa ťahá stále dokola.

Filmy zamerané na dialóg môžu byť pútavé. Je to určite možné. Môžu byť dokonca také vzrušujúce, že vo vás zanechajú dych. Aby k tomu však mohlo dôjsť, musí byť dialóg ostro napísaný a takmer neznesiteľne zábavný. V Sila lásky , väčšina dialógov ani zďaleka nie je zábavná, a nakoniec je jednoducho neúnosná.

Všetky chyby sa tu však nedajú hromadiť priamo na hercov. Nemajú takmer žiadny materiál na prácu, prinajmenšom žiadny kvalitný materiál. V každej scéne to vyzerá, akoby sa pokúšali natiahnuť tri minúty scenára do 10-minútových segmentov. To neveští nič dobré pre vystúpenie. A pre Simmsa nechať veci pokračovať týmto spôsobom je hrozné. Je pre mňa ťažké uveriť, že mala kedykoľvek pocit, že herci poskytujú presné vyobrazenie skutočného života. To je mätúce vzhľadom na to, aké dôležité je presné vyobrazenie tohto druhu filmu.

bude nový film o zakončení

Ak odhliadnem od prevedenia scén, neviem, či by títo najlepší herci na svete mohli tieto minipríbehy zachrániť. Proste tam nie je nič podstatné, alebo aspoň nie dosť, aby sme si ich mohli všimnúť ako niečo viac ako bočný panel. Problémy sa nevyriešia takmer ničím, a potom sa postavy správajú, akoby ich život bol teraz perfektný. Tieto ľahké rozlíšenia sú takmer uveriteľné úplným nedostatkom bolesti, ktorý prejavujú postavy. Aj tie najhoršie chvíle, o ktorých hovoria, sa ukazujú oveľa menej ako tiesnivé, natož hodné celkovej zmeny života. Tieto príbehy sú propagované ako neuveriteľné, ale jediná vec, ktorá je na nich neuveriteľná, je skutočnosť, že by ich niekto skutočne zavolal do rádia.

Aj technické rozhodnutia sú ohromne zlé. Niekoľkokrát sa vo filme konverzácia vymyje hudbou, akoby to malo zvýšiť emócie. Je takmer rozzúrené, že namiesto toho, čo hovoria postavy, je potrebné počúvať nesúvisiacu hudbu. Možno to bol ďalší prípad vyčerpania dialógu, ale stále by som mal radšej nevýrazné riadky, ako by ma hudba vyfúkla.

Kinematografia je primeraná, je bezpečná a pre väčšinu filmov zostane nepovšimnutá. To je zvyčajne celkom dobrá vec. Vždy je lepšie sa mýliť na strane príliš bezpečnej ako príliš odvážnej, ale v tomto konkrétnom filme by bolo príjemné mať niečo, čo odvádza pozornosť od toho, čo bolo na obrazovke.

Napriek všetkým negatívam má film niekoľko svetlých miest. Vivica Fox hrá úlohu svojpomocnej autorky celkom dobre. Je veľmi dôveryhodná vo všetkých svojich momentoch na obrazovke, ale bohužiaľ sú všetky príliš krátke. Vystrihovačky sa jej občas javia trápne, ale sú oveľa príjemnejšie ako príbeh, ktorý počúva. Potom zrazu, takmer bez varovania, úplne odišla z filmu. Druhý, skutočne dobrý výkon, pochádza od Wooda Harrisa. Hrá akéhosi zdanlivo moderného básnika a je úžasné ho počúvať. Rovnako ako Fox, bohužiaľ, z filmu odišiel behom niekoľkých minút.

Úprimne povedané, tento príbeh je pravdepodobne vhodnejší na to, aby sa podával v rozhlasovom formáte. Možno by sa príbehy stali zaujímavejšími a silnejšími, keby sme sa pozerali na niečo iné ako na ľudí napodobňujúcich príbehy, ktoré rozprávajú. Je to film, ktorý je takmer rovnako dobrý ako zvuk, tak aj po vizuálnej stránke, a to je strašidelná myšlienka, keď vezmete do úvahy kvalitu toho, čo počúvame.

Naozaj nie je veľa dôvodov, aby som videl tento film. Možno, ak sa skutočne venujete životnému štýlu knihy pre svojpomoc, potom by vás zaujímalo. Inak preskočte Sila lásky a počúvajte svoje miestne dopravné správy, ak chcete počuť ľudí hovoriť z rádia.

bude ďalší medzihviezdny film

Väčšina rozhlasového vysielania je v dnešnej dobe opäť svinstvo, takže možno to sa film snažil ukázať. Ak je to tak, je to veľký úspech, ak nie, Sila lásky ani zďaleka nedokazuje, že láska má vôbec nejakú moc.

Sila lásky
Úplná porucha